misschien als je een schurftkut neukt? ik zal er geen plaatje van posten, je kan je er wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef Heintje het volgende:
wat ik laatst op school geleerd heb (HBO informatica) kunnen mannen ook een blaasontsteking krijgen van sex. Hoeft volgens mij niet eens anaal te zijn.
Maar voor de rest weet ik het ook niet.
Zijn er dan mannen die níet aan anale sex doen?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:28 schreef Billengezicht het volgende:
Wow jij bent stoer jij doet anale sex,
mag ik je aanraken?
Doen mannen aan sex dan? Ik dacht dat alleen lekkere wijven zich lieten neukenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er dan mannen die níet aan anale sex doen?.
Heeelllooooooo? Ooit van "endeldarm" gehoord?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:19 schreef SHE het volgende:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?
Uiteraard is het raadzaam voor beiden partijen om na sex altijd de boel even schoon te maken met daarvoor bestemde reinigingsmiddelen, maar ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.
Ik ben overigens wel blij voor je dat je deze ervaring dan eindelijk hebt gehad...Het kan heel opwindend zijn inderdaad![]()
Na mijn bruine-lul-ervaring heb ik besloten geen excursies meer te maken naar andere bestemmingen dan de gebruikelijke ingang bij de dames.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er dan mannen die níet aan anale sex doen?.
Ja natuurlijk wel!quote:Op zondag 9 januari 2005 11:19 schreef SHE het volgende:
(...)Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?
(...)
quote:(...)
Bij anale seks worden de anus (poepgaatje) en het rectum (laatste deel van de dikke darm dat juist boven de anus ligt) betrokken in het sexuele spel.(...)
Dit kan wel gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:19 schreef SHE het volgende:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. (...)
Bron!quote:Als je geen drang tot poepen voelt zal je rectum geen poep bevatten. Daarmee is niet gezegd dat alles helmaal brandschoon blijft. Als jij / jullie daar bang voor bent /zijn, moet je eerst afvragen of je er dan wel aan toe bent aan anale seks. Anale seks is niet vies, maar je moet ook niet vies van elkaar zijn. Anale seks is intiem, iets wat je samen moet willen. Respect voor elkaar is belangrijk en als jij tijdens de voorbereiding (het vrijen) voor de zekerheid nog even naar de wc wilt, moet dan zeker kunnen.
Blijf je toch angstig voor een beetje poep, maar wil je wel anale seks, dan kan het rectum worden schoongemaakt met een klysma of anale douche. Was de anus uitsluitend met (lauw) water en gebruik geen zeep of speciale anale zeep.
Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad na een dagje MDMA, kan ook nog hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even nagezocht voor je, kasta, maar mannen krijgen eigenlijk vooral blaasontsteking door bacteriën die uit de blaas komen. Dus niet door bacteriën die van buiten komen, daarvoor zijn er gewoon teveel barrieres. De voornaamste oorzaak voor blaasontsteking bij mannen is dan ook een vergrote prostaat (meestal bij 50+-ers). Bij de risicofactoren bij jonge mannen hoort wel degelijk anale seks en seks met een vrouw die al een infectie heeft. Ik kan momenteel geen getallen vinden hoeveel het risico is toegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |