abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24479095
Euuuh, als je de gevende partij bent dan hé, niet de ontvangende :')

Zojuist neukte ik Xen in haar reet waarna haar kut ook uiteraard nog even aan de beurt kwam.
Na het traditionele sigaretje na afloop haastte ze zich naar de toilet om snel alle overblijfselen van de sexsessie even op te ruimen om een eventuele blaasontsteking te voorkomen.

Hetgeen me deed nadenken over de risico's die de man in kwestie loopt; immers, van vrouwen is de kans op een blaasontsteking wel bekend, maar is zoiets bij de man dan ook niet mogelijk.

Een pisbuisontsteking, eikelrot, whatever, iets in die geest, want de bacteriën die bij haar de ontsteking veroorzaken, zitten natuurlijk ook gewoon op mijn lul. .

Naja, haar briljante verklaring voor het feit dat ik weinig tot geen risico liep, was dat stront in een kut nu eenmaal makkelijker toegang heeft tot de urinebuis, hetgeen bij de pisbuis dus waarschijnlijk lastiger zou gaan.

Maar, beredeneerde ik, volgens die theorie zouden vrouwen dan ook vatbaarder moeten zijn voor bijvoorbeeld aids, aangezien dat "virus" in een kut ook beter de gelegenheid krijgt dan op een lul .

Eigenlijk lijken beide theorien me de reinste bullshit, maar er kan vast wel iemand een toelichting geven; brand los zou ik zeggen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_24479106
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:32:12 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:27:38 #3
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24479115
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:32:41 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:28:02 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_24479121
edit

[ Bericht 100% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:04 (Onzin) ]
pi_24479128
edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:19 (Onzin) ]
  zondag 9 januari 2005 @ 03:31:16 #6
35662 Heintje
Gears of War.
pi_24479161
wat ik laatst op school geleerd heb (HBO informatica) kunnen mannen ook een blaasontsteking krijgen van sex. Hoeft volgens mij niet eens anaal te zijn.
Maar voor de rest weet ik het ook niet.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_24479174
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:31 schreef Heintje het volgende:
wat ik laatst op school geleerd heb (HBO informatica) kunnen mannen ook een blaasontsteking krijgen van sex. Hoeft volgens mij niet eens anaal te zijn.
Maar voor de rest weet ik het ook niet.
misschien als je een schurftkut neukt? ik zal er geen plaatje van posten, je kan je er wel wat bij voorstellen
Extremistisch gematigd.
  zondag 9 januari 2005 @ 03:33:17 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_24479183
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:33:43 (Onzin) ]
pi_24479207
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:28 schreef Billengezicht het volgende:
Wow jij bent stoer jij doet anale sex,
mag ik je aanraken?
Zijn er dan mannen die níet aan anale sex doen? .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 9 januari 2005 @ 04:07:46 #10
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24479433
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doen mannen aan sex dan? Ik dacht dat alleen lekkere wijven zich lieten neuken
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24480105
edit

[ Bericht 46% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:12 (Onzin) ]
pi_24480113
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:20 (Onzin) ]
pi_24480844
Vrouwen zijn ook vatbaarder voor HIV. Bij mannen is de kans om HIV te krijgen wanneer ze neuken met een seropositieve vrouw ongeveer 1 op 300 tot 1000. Bij vrouwen is dat ongeveer 1 op 100. Logisch ook, want de vagina heeft een veel groter slijmvlies en in sperma zitten gemiddeld hogere concentraties virusdeeltjes dan in vaginaal vocht.

Overigens lopen bij anale sex beide partners een groter risico op HIV, maar de ontvangende een iets groter risico.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 9 januari 2005 @ 11:19:01 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24480922
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

Uiteraard is het raadzaam voor beiden partijen om na sex altijd de boel even schoon te maken met daarvoor bestemde reinigingsmiddelen, maar ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.

Ik ben overigens wel blij voor je dat je deze ervaring dan eindelijk hebt gehad...Het kan heel opwindend zijn inderdaad
pi_24481190
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 09-01-2005 13:34:51 (Onzin) ]
Power perceived is power achieved.
pi_24482248
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:19 schreef SHE het volgende:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

Uiteraard is het raadzaam voor beiden partijen om na sex altijd de boel even schoon te maken met daarvoor bestemde reinigingsmiddelen, maar ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.

Ik ben overigens wel blij voor je dat je deze ervaring dan eindelijk hebt gehad...Het kan heel opwindend zijn inderdaad
Heeelllooooooo? Ooit van "endeldarm" gehoord? En dan nog die opmerking "ik denk dat je het fenomeen anale sex niet helemaal begrijpt als je denkt dat je stront aan je lul hebt of in haar kut stopt.".... jammer dat dit geen 2004 meer is, anders had je de award "meest blonde opmerking van het jaar" meteen gewonnen. Nu moeten we wachten tot 1 jan 2006
  zondag 9 januari 2005 @ 12:52:09 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24482336
Jezus christus...........ik wil echt niet weten hoe het er bij jullie aan toegaat, maar diegenen die hier te maken hebben met stront aan de stok hebben OF een lul van 25 cm OF een dame getroffen die eerst beter wat andere dingen had kunnen doen voor de neukpartij.

Ik wens julie dan ook alle speelplezier, ik kom niet meer bij in elk geval...vooral de laatste reactie verdient een pluimpje.
pi_24482364
De kans voor een man om een blaasontsteking te krijgen (ook na de seks) is überhaupt al klein door de veel langere plasbuis. Beredeneert zou de kans na anale seks wat groter zijn (het is nogal een plek vol bacteriën), maar ik zou me er niet druk over maken. Je zou het risico kunnen verkleinen door na de seks te gaan plassen.

Enne, het risico voor je vriendin kan je heel erg verkleinen door eerst vaginaal en daarna pas anaal te neuken. Liever niet na de anale pompbeweging de vagina nog beroeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24482463
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Na mijn bruine-lul-ervaring heb ik besloten geen excursies meer te maken naar andere bestemmingen dan de gebruikelijke ingang bij de dames.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:19:45 #20
18772 pos
@@sweet@@
pi_24482807
quote:
(...)Je neukt haar immers niet in haar darm, toch?

(...)
Ja natuurlijk wel!
quote:
(...)
Bij anale seks worden de anus (poepgaatje) en het rectum (laatste deel van de dikke darm dat juist boven de anus ligt) betrokken in het sexuele spel.(...)
quote:
Bij anale sex komt de uitwerpsel op geen enkele wijze in de buurt van je pik. (...)
Dit kan wel gebeuren.
quote:
Als je geen drang tot poepen voelt zal je rectum geen poep bevatten. Daarmee is niet gezegd dat alles helmaal brandschoon blijft. Als jij / jullie daar bang voor bent /zijn, moet je eerst afvragen of je er dan wel aan toe bent aan anale seks. Anale seks is niet vies, maar je moet ook niet vies van elkaar zijn. Anale seks is intiem, iets wat je samen moet willen. Respect voor elkaar is belangrijk en als jij tijdens de voorbereiding (het vrijen) voor de zekerheid nog even naar de wc wilt, moet dan zeker kunnen.

Blijf je toch angstig voor een beetje poep, maar wil je wel anale seks, dan kan het rectum worden schoongemaakt met een klysma of anale douche. Was de anus uitsluitend met (lauw) water en gebruik geen zeep of speciale anale zeep.
Bron!
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 9 januari 2005 @ 13:29:40 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24482952
Opruimslotje.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:37:39 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24483078
Ergste rotzooi opgeruimd, TT aangepast en weer open.

De OP is misschien een beetje twijfelachtig, maar dat neemt niet weg dat er serieuze vragen worden gesteld in een serieus forum. Als het niveau te hoog gegrepen is voor je, sla deze topic dan over en reageer elders.
pi_24483323
Ik heb het even nagezocht voor je, kasta, maar mannen krijgen eigenlijk vooral blaasontsteking door bacteriën die uit de blaas komen. Dus niet door bacteriën die van buiten komen, daarvoor zijn er gewoon teveel barrieres. De voornaamste oorzaak voor blaasontsteking bij mannen is dan ook een vergrote prostaat (meestal bij 50+-ers). Bij de risicofactoren bij jonge mannen hoort wel degelijk anale seks en seks met een vrouw die al een infectie heeft. Ik kan momenteel geen getallen vinden hoeveel het risico is toegenomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24483398
Wel grappig dat ik wetenschappelijk onderzoek vind waarbij evenveel heteroseksuele als homoseksuele mannen werden onderzocht en er geen verschil werd gevonden wbt urineweginfecties. Hebben ze er wel aan gedacht dat die heteroseksuele mannen misschien ook gewoon anale seks kunnen hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 09-01-2005 14:12:13 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 14:13:39 #25
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24483616
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even nagezocht voor je, kasta, maar mannen krijgen eigenlijk vooral blaasontsteking door bacteriën die uit de blaas komen. Dus niet door bacteriën die van buiten komen, daarvoor zijn er gewoon teveel barrieres. De voornaamste oorzaak voor blaasontsteking bij mannen is dan ook een vergrote prostaat (meestal bij 50+-ers). Bij de risicofactoren bij jonge mannen hoort wel degelijk anale seks en seks met een vrouw die al een infectie heeft. Ik kan momenteel geen getallen vinden hoeveel het risico is toegenomen.
Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad na een dagje MDMA, kan ook nog hoor
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')