Naja 2 of 3 meer zal het niet zijn, en het was niet eens nodig om ze te verwijderen, maar goed ik houd je wel bezig hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:07 schreef calvobbes het volgende:
Teveel knowall
Elke post die verwijderd word is teveel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:09 schreef knowall het volgende:
Naja 2 of 3 meer zal het niet zijn
Jawel. Het is was wel nodig om die te verwijderen. Baggeren in GC is gewoon niet de bedoeling.quote:en het was niet eens nodig om ze te verwijderen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Elke post die verwijderd word is teveel.
[..]
Jawel. Het is was wel nodig om die te verwijderen. Baggeren in GC is gewoon niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:23 schreef knowall het volgende:Indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I intend to live forever, or die trying.
Indrukwekkend dat het nog niet verwijderd is?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Ja, dat is goed. Anders krijg ik weer een note van je.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we proberen om althans het moderatietopic een beetje schoon te houden?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 05:24 schreef Catch22- het volgende:
Paar rare illegalen met een uitbuiter
die is op slot. Waarom? Het is een serieus topic met een serieuze insteek hoor. Ik open eea aan baggertopics, maar dit was een serieuze poging tot disucussie
oow proberen we het in onzin bedanktquote:Op woensdag 24 november 2004 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was een inhoudloos baggertopic, zonder enige poging tot discussie.
Het was bedoeld als baggertopic.
Het was een naamtopic.
Het was een plaatsnaamtopic.
4 slotjes verdiend
En het was VERRE VAN een top topic. Het is hier ONZ niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |