Mijn uurtarief begint bij 75 ¤ per uur.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:52 schreef Kapmes het volgende:
Hoeveel geld krijgen we ervoor
Daar is vast wel een oplossing voor te vindenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:55 schreef Oplossingen het volgende:
:S daar kan ik niks tegen beginnenwij verdienen 150 euro per maand waarvan 140 naar de hostinge gaan
maar het is en blijft spamquote:Op woensdag 17 november 2004 15:57 schreef Oplossingen het volgende:
Qwea onze website doet echt veel voor de internetgebruiker dus bekijk het nu een keer als dat het een vrienden dienst is als jij een computerprobleem hebt kan onze site nog van pas komenWe helpen elkaar eigenlijk
niet voor kutnewbies die spammen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:58 schreef Oplossingen het volgende:
Niet bepaald vriendelijk hier op het forum :S
Als jij nou ¤1000 overmaakt op FOK! zal deze actie vast wel ondersteund worden hierquote:Op woensdag 17 november 2004 15:57 schreef Oplossingen het volgende:
Qwea onze website doet echt veel voor de internetgebruiker dus bekijk het nu een keer als dat het een vrienden dienst is als jij een computerprobleem hebt kan onze site nog van pas komenWe helpen elkaar eigenlijk
het gaat er bij fok om dat je niet mag spammen (en helemaal niet met matige sites)quote:Op woensdag 17 november 2004 16:00 schreef Oplossingen het volgende:
Gaat het bij fok dan alleen om geld? Wij verdienen zelf amper iets als site
Als één iemand zo actie mag houden hier gaan allerlei commerciele bedrijven reclame plaatsen om mensen te werven voor het één en ander. Om mensen te werven moet je gewoon geld investeren en anders houdt het op. Een druk forum gebruiken is net als mailspam not done...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:00 schreef Oplossingen het volgende:
Het is spam oplossingen, sorry. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel wist.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:00 schreef Oplossingen het volgende:
Dit forum is gemaakt door vrijwilligers, geld heeft er niets mee te maken. We hebben alleen een hekel aan spam (of iig de beheerders van Fok! en ikzelf), mensen die over de rug van Fok! iets proberen te verdienen. En dan bedoel ik niet persé geld met verdienen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:00 schreef Oplossingen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |