abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:22:44 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508027
xit daarnet (rond 11 uur) een beetje mijn patatje te eten in een snackbar. Kon er niets aan doen, maar ik ving delen van een gesprek tussen 3 chinezen en een nederlander op. Het ging allemaal in het engels.

het ging over de huur van een kamer en geld en registratie ofzo. Die kerel zat daar in een trainingspak, was ook een beetje een boer. Maar het ging vaag en ik kreeg het idee dat het allemaal wat illegaal was. Vervolgens kwamen er vrienden van die nederlander met een grote auto aan en brachten wat spullen en een matras naar de kamer boven de snackbar. \

Het was allemaal heel raar en ik kreeg het idee dat het niet in de haak was. Ik dacht dat het illegalen waren, want als het serieus over het huren van een kamer ging, ga je dat niet om kwart over 11 's avonds in een cafe bespreken

vaag niet ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508036
Ja en?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:23:37 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508041
wat vinden jullie er van?

had ik de politie moeten bellen ?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508087
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:29:58 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508125
wat ? Het had toch gekunt, als het idd illegalen waren had ik er voor kunnen zorgen dat ze terug mogen naar hun moederland

onnie
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508137
Ehm, beetje vaag idd.

Ik had laatst ook zoiets op CS hier in de stad. 's Avonds twee van die ongure types die een beetje om zich heen stonden te loeren. Ze praatten over papieren uit Portugal en andere landen, politie, en dat het allemaal wel zonder problemen geregeld zou worden... ja, dan weet je al hoe laat het is. Ik ga me er verder niet mee bemoeien want dat heeft weinig zin.

Dat geldt hier misschien iets minder, omdat je weet waar het allemaal gebeurt. Toch zou ik hetzelfde gedaan te hebben, heb er allemaal geen zin in eigenlijk. Je moet iig helemaal niets lijkt me.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:36:17 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508187
sja had ook geen zin om moeilijk te doen. Als je de politie belt gaan ze je er vast bij betrekken enzo, en dan heb ik het weer gedaan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:52:48 #8
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_23508350
je kunt ze toch ook bellen en een "anonieme" tip geven?
pi_23508358
Idd, je kunt bellen met die anonieme lijn, geef je het adres door en wat er gebeurd is. Dat is een kleine moeite op zich. Ze zullen geen onschuldige mensen aanhouden als er niets gebeurd is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 23 november 2004 @ 01:55:40 #10
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_23508371
Als ze nou eens een snoer gebruiken om debonnerie te ontwijken, dan is het probleem verholpen...of denk ik nu te simpel?
Jesuz style
pi_23508504
die ouwe die altijd bij de wichter zit maxxow?
pi_23508505
of je bemoeit je met je eigen zaken
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  dinsdag 23 november 2004 @ 02:26:57 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508536
Ja of niet? we leven in een samenleving, enige interactie tussen verschillende personen is vereist om deze samenleving op gang te houden
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508603
Ik zou maar oppassen. Ik vetrouw sommige typen allochtonen niet. Best erg om dat te zeggen van je eigen land.

De illegalen zijn de baas hier in Nederland tenzij we ons groeperen

Maar zorg dat je niet in je eentje je leven op spel zet.
pi_23508625
Gewoon doen wat wij altijd doen catch!!! Ik voel me ook onveilig op sommige plekken in deze wereld! Dus de gebruikelijke T-M actie moet nog een keer plaatsvinden! Een hapje halen in dezelfde snackbar! Kweet zeker dat ze dan allemaal prima en netjes in joggingpak staan!! Het is immer als een echt "thuis"
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_23508736
Op zich kun je je ook afvragen of ze illegale dingen op openbare plaatsen gaan bespreken
  dinsdag 23 november 2004 @ 04:07:32 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508747
of je vraagt je af waarom ze de huur van een kamer bespreken in een snackbar. Ze hadden het over notarissen en een school. Dus ik denk dat die nederlander hun een raar verhaal voor hing om hun geld maar te krijgen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508749
Stel het zijn illgalen dan hoef je de politie toch niet te bellen?
pi_23508753
Als die kamer die ze huren boven de snackbar is, dan lijkt het mij zo heel vreemd niet dat ze in die snackbar de huur gaan bespreken...
  dinsdag 23 november 2004 @ 04:33:29 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23508762
ben ik nu de enige die het raar vindt?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23508781
Wat weer een pret

Ga slapen jongens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')