En dat had je nog nooit eerder gezien? pberends wordt er niet vriendelijker op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:27 schreef sizzler het volgende:
'avond.
Ik zag Kerry net in een jaaroverzicht op een convention zeggen "here to serve you". Met een onvervalst "At your service"-gebaar.
Wat een naäper zeg.
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat had je nog nooit eerder gezien? pberends wordt er niet vriendelijker op.
De meid of de...... laat maar ik ga wel op zoek naar een beter plaatje.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:49 schreef Monidique het volgende:
Gadverdamme.
Wat, de Marc Dutroux wisselbokaal, of mijn opmerking?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:49 schreef Monidique het volgende:
Gadverdamme.
Het is dat je username erbij staat, anders... Nu nog minder inhoudelijke posts plaatsen en je hebt welhaast een exacte kopie.quote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn Extec-imitatie is best goed toch?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:19 schreef Drugshond het volgende:
En weer is een leuk plaatje foetsie........ zit Meki soms stiekum toch modje te spelen
GoedeMorgenquote:
Je gaat even slapen en het aantal doden verdriedubbeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:36 schreef Meki het volgende:
[..]
GoedeMorgen
mogelijk 75.000 doden in Azie![]()
jahquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je gaat even slapen en het aantal doden verdriedubbeldIk ga nooit meer slapen!
Dat wordt dus nooit meer slapen en constant biertjes drinken. Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je gaat even slapen en het aantal doden verdriedubbeldIk ga nooit meer slapen!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Monidique het volgende:
Kerry is dan ook S&B, oftewel Illuminati en deze organisatie zag wat 'n gevaar Pimmetje was voor de gevestige orde en liet dus hem neerknallen om ondertussen heel skrâl zijn moves te kopiëren.
Kut kut kut, hier is het gewoon zoals altijd vies grijsquote:
Even webspace zoeken. plaats ik daarna een mooie fotoquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kut kut kut, hier is het gewoon zoals altijd vies grijs
Moet nog even 4-8 uur wachten tot mijn webspace online is....quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Even webspace zoeken. plaats ik daarna een mooie foto
Speciaal voor jou nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Rest3cp2all [afbeelding]
Gewoon zeggen dat je walgt van de ongeadresseerde rotzooi die ze meebregen kan ook Yohen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Een koptelefoon opzetten zonder naar muziek te luisteren, zodat de krantenlopers denken dat je de bel voor de bedelronde niet gehoord hebt.
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat vrijmetselaars zoiets van elkaar wisten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heb je het in je bezit M?
Nee, we hebben helaas een publiek forum nodig om onze snode plannen te bespreken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrijmetselaars zoiets van elkaar wisten.
Wat is nu de reptielachtigen-opzet bij het volgende programma?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, we hebben helaas een publiek forum nodig om onze snode plannen te bespreken.
Ik geef toe, mijn verhouding met Wolffje heeft betere foto's voortgebracht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |