Ja Belgen hè ?quote:Op zondag 26 december 2004 19:34 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zitten ze stevig aan de drank daar in de studio.
Ik heb in zijn forum gereageerd en een link gegeven naar dit topicquote:Op zondag 26 december 2004 19:43 schreef thaleia het volgende:
Ene Stijn heeft er maar even een hele website aan gewijd, compleet met forum en al: http://tijdloze.stijnshome.be/
quote:Op zondag 26 december 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in zijn forum gereageerd en een link gegeven naar dit topic
Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)quote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Stranger het volgende:
Tool, hoop dat 'sober' nog wat hoger staat.
Ja ach, moet dit topic ook een beetje hoog houden he?quote:Op zondag 26 december 2004 19:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)
stonden o.a. op pinkpop; weinig indruk gemaakt desalniettemin.quote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef thaleia het volgende:
Zornik....dat ken ik helemaal niet. Zeker Vlaanderen's trots?
gay en breezerig dus.quote:Op zondag 26 december 2004 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb Zornik zelfs 's een optreden van Zornik meegemaakt. Inderdaad, Vlaams Trots. Beetje de Kane van Vlaanderen.
kind, mag ik ajb je handtekening?quote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kom ik via de site van Stijn met een plaatgenoot van 16 in contact blijkt ie ook nog eens in de straat van mijn broer te wonen en deze week een game aan hem te hebben geleend
humorquote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kom ik via de site van Stijn met een plaatgenoot van 16 in contact blijkt ie ook nog eens in de straat van mijn broer te wonen en deze week een game aan hem te hebben geleend
Je kunt toch na 12en naar de kroeg gaan?quote:Op zondag 26 december 2004 20:44 schreef Stranger het volgende:
Ik zit er gewoon over te denken vanavond niet naar de kroeg te gaan om deze lijst af te luisteren
20 minuten fietsen en kroegen die maar tot 2 uur open zijn, ik weet het nietquote:Op zondag 26 december 2004 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt toch na 12en naar de kroeg gaan?
Luc de Vos is de zanger van Gorky. Stijn Meuris , vroeger Noordkaap , ten dage Monza..quote:Op zondag 26 december 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
Dat is misschien Stijn Meurs de zanger van Gorky ?
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 26 december 2004 21:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
Luc de Vos is de zanger van Gorky. Stijn Meuris , vroeger Noordkaap , ten dage Monza..
Jou corrigeer ik graag , ja![]()
iddquote:Op zondag 26 december 2004 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze nu eens nummers tot het einde lieten horen in plaats van er steeds doorheen te liggen lullen.
De TS moet toch tot het einde blijven, vind ik.quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat ik het niet ga afluisteren, maar zometeen tegen mijn vriendin aan ga liggen, die nu het bed reeds opwarmt
Zeker. Echt heel mooi.quote:Op zondag 26 december 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
One van U2 vond er eerst niks aan.
Maar het is zo'n geweldig nummer
Nee is niet gek.quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken heel dat Gorki niet. Is dat heel gek?
alleen jammer van dat nr. 1 nummer nu, maar ach, na die kapitale fout rond 1830 kunnen we de belgen niet kwalijk nemen voor nog meer domheidquote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:
Weet je toen ik smells like teenspirit hoorde dacht ik er is nog hoop in de muziek. Ik kreeg een aderlanine stoot waar geen heroine tegeop kan. Heb het nu al zo vaak gehoord dat het me weinig meer doet maar die CD is briljant
ik ook, maar ik kan er weinig van verwachten eerlijk gezegdquote:
Dit is mooi maar niet nummer één ooit waardig.quote:Op zondag 26 december 2004 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
*mooi*
ik ga de cd straks maar weer eens opzoeken!
Dit postte ik toen in dat topic :quote:
Ik heb Punk Is Dood altijd een topnummer gevonden. Maar Mia is ook erg okay. Net als nog een hoop nummers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |