Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)quote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Stranger het volgende:
Tool, hoop dat 'sober' nog wat hoger staat.
Ja ach, moet dit topic ook een beetje hoog houden he?quote:Op zondag 26 december 2004 19:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)
stonden o.a. op pinkpop; weinig indruk gemaakt desalniettemin.quote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef thaleia het volgende:
Zornik....dat ken ik helemaal niet. Zeker Vlaanderen's trots?
gay en breezerig dus.quote:Op zondag 26 december 2004 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb Zornik zelfs 's een optreden van Zornik meegemaakt. Inderdaad, Vlaams Trots. Beetje de Kane van Vlaanderen.
kind, mag ik ajb je handtekening?quote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kom ik via de site van Stijn met een plaatgenoot van 16 in contact blijkt ie ook nog eens in de straat van mijn broer te wonen en deze week een game aan hem te hebben geleend
humorquote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kom ik via de site van Stijn met een plaatgenoot van 16 in contact blijkt ie ook nog eens in de straat van mijn broer te wonen en deze week een game aan hem te hebben geleend
Je kunt toch na 12en naar de kroeg gaan?quote:Op zondag 26 december 2004 20:44 schreef Stranger het volgende:
Ik zit er gewoon over te denken vanavond niet naar de kroeg te gaan om deze lijst af te luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |