Ja Belgen hè ?quote:Op zondag 26 december 2004 19:34 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij zitten ze stevig aan de drank daar in de studio.
Ik heb in zijn forum gereageerd en een link gegeven naar dit topicquote:Op zondag 26 december 2004 19:43 schreef thaleia het volgende:
Ene Stijn heeft er maar even een hele website aan gewijd, compleet met forum en al: http://tijdloze.stijnshome.be/
quote:Op zondag 26 december 2004 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in zijn forum gereageerd en een link gegeven naar dit topic
Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)quote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Stranger het volgende:
Tool, hoop dat 'sober' nog wat hoger staat.
Ja ach, moet dit topic ook een beetje hoog houden he?quote:Op zondag 26 december 2004 19:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat zei je op dat Belgenforum ook al. Moet ik hier nou ook gaan herhalen dat Paranoid Android voor mij Radiohead's beste nummer is? (Sorry, tong)
stonden o.a. op pinkpop; weinig indruk gemaakt desalniettemin.quote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef thaleia het volgende:
Zornik....dat ken ik helemaal niet. Zeker Vlaanderen's trots?
gay en breezerig dus.quote:Op zondag 26 december 2004 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb Zornik zelfs 's een optreden van Zornik meegemaakt. Inderdaad, Vlaams Trots. Beetje de Kane van Vlaanderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |