De kans op aids is groter daar.quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm een vriend van me is met zijn ouders,broertje en zusje naar Thailand op vakantie. Ik hoop maar voor ze dat ze niet in dat gebied zitten
Oh jeetje, nu moeten wij boos reageren en ga jij heel hard lachen, toch?quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Als 3FM maar niet weer zo'n zielige actie opzet, die mensen daar hebben het aan hun zelf te danken: het creëeren van overpopulatie.
Ik ben verdomme Hans Teeuwen niet.quote:Op zondag 26 december 2004 12:49 schreef Butra het volgende:
[..]
Oh jeetje, nu moeten wij boos reageren en ga jij heel hard lachen, toch?
Echt om te lachen ben je niet neequote:Op zondag 26 december 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben verdomme Hans Teeuwen niet.
3FM komt volgend jaar weer met een actie, als er WEER een burgeroorlog ergens in Afrika isquote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Als 3FM maar niet weer zo'n zielige actie opzet, die mensen daar hebben het aan hun zelf te danken: het creëeren van overpopulatie.
Deze reactie had ik verwacht. Ben jij ook niet trouwens.quote:Op zondag 26 december 2004 12:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Echt om te lachen ben je niet nee
Elk jaar opnieuw dusquote:Op zondag 26 december 2004 12:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
3FM komt volgend jaar weer met een actie, als er WEER een burgeroorlog ergens in Afrika is
Jij doet ook mee aan overpopulatie, lul.quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Het valt mee: 2 kinderen maar.quote:Op zondag 26 december 2004 12:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jij doet ook mee aan overpopulatie, lul.
Als iedereen nou mijn voorbeeld volgt hadden we nu gelukkig maar enkele miljoenen mensjes op de wereld. Helaas zijn het er 6 miljard. Dat is slecht voor het milieu.quote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
2 kinderen + jezelf. Als je echt tegen overpopulatie bent, moet je zelfmoord plegen.
Mijn schoonzusje en haar man hebben een resort in Thailand. Ze zouden vanmiddag bellen. Hoop maar dat alles goed met ze is. En met hun 3 jonge kids.quote:Op zondag 26 december 2004 12:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
In Phuket (Thailand) zijn altijd veel Nederlandse toeristen, je kan op slachtoffers rekenen
Ga es ff een stom topic openen in LIF ofzoquote:Op zondag 26 december 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Als iedereen nou mijn voorbeeld volgt hadden we nu gelukkig maar enkele miljoenen mensjes op de wereld. Helaas zijn het er 6 miljard. Dat is slecht voor het milieu.
quote:Tectonic Summary
Magnitude 8.9 OFF W COAST OF NORTHERN SUMATRA
Sunday, December 26, 2004 at 00:58:50 UTC
Preliminary Earthquake Report
U.S. Geological Survey, National Earthquake Information Center
World Data Center for Seismology, Denver
Today's shallow, thrust-type earthquake occurred off the west coast of northern Sumatra at the interface between the India and Burma plates. In this region, the Burma plate is characterized by significant strain partitioning due to oblique convergence of the India and Australia plates to the west and the Sunda and Eurasian plates to the east. Off the west coast of northern Sumatra, the India plate is moving in a northeastward direction at about 5 cm per year relative to the Burma plate. Preliminary locations of larger aftershocks following today's earthquake show that approximately 1000 km of the plate boundary slipped as a result of the earthquake. Aftershocks are distributed along much of the shallow plate boundary between northern Sumatra (approximately 3 degrees north) to near Andaman Island (at about 14 degrees north).
Ach het past gewoon niet in jouw straatje. Je bent intolerant tegenover andere meningen. Valt me van je tegen. Maar daarentegen snap ik jouw mening heel goed, alleen het is niet mijn meningquote:Op zondag 26 december 2004 13:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ga es ff een stom topic openen in LIF ofzo
Zo zijn de verhalen in de bijbel ook ontstaan denk ikquote:Op zondag 26 december 2004 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me trouwens vaag om te zien: het zeewater trekt zich eerst terug en komt dan als een muur terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |