Ow ja, sorrie. Ik zie het.quote:Op zondag 26 december 2004 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit zijn weer anderen. Vandaar dat woordje 'meer'.
Bali ligt op een lengte van twee 'Sumatras' verder, dus die zullen niet zo veel last hebben hoop ik.quote:Op zondag 26 december 2004 12:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Weet iemand hoe het met Bali is? Ik ben daar vorig jaar op vakantie geweest en ken daar nu een paar mensen. 't Zou een beetje sneu zijn als zij ook slachtoffer zijn.
quote:Op zondag 26 december 2004 10:51 schreef Omaha het volgende:
Normaal zou er nu toch wel een extra journaal komen..
quote:Op zondag 26 december 2004 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel schande dat het NOS of RTL ff geen breaking news doet ofzo.
NOS heeft sindskort ook een kanaal met 24 uur nieuws. Zie www.nosjournaal24.nlquote:Op zondag 26 december 2004 12:16 schreef jerryx het volgende:
Geen extra journaals?
Had het gezienquote:Op zondag 26 december 2004 12:26 schreef Carport het volgende:
[..]
[..]
[..]
NOS heeft sindskort ook een kanaal met 24 uur nieuws. Zie www.nosjournaal24.nl
Livestream
quote:Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.lankaweb.com/news/latest.html
Nope azie ligt ervoorquote:Op zondag 26 december 2004 12:33 schreef jerryx het volgende:
Misschien egoistisch, maar heeft deze zeebeving ook nog enig effect op Europa?
Nee, je hebt enkel een economische domper voor de bedrijven die im- en exporteren.quote:Op zondag 26 december 2004 12:33 schreef jerryx het volgende:
Misschien egoistisch, maar heeft deze zeebeving ook nog enig effect op Europa?
Dat was al wel te verwachten ja. Maar dat effect zal minimaal zijn, denk ik.quote:Op zondag 26 december 2004 12:35 schreef okee6 het volgende:
Wat een beving
[..]
Nee, je hebt enkel een economische domper voor de bedrijven die im- en exporteren.
Dat is gewoon de hele tijd een herhaling van het journaal, wat een prutsersquote:Op zondag 26 december 2004 12:26 schreef Carport het volgende:
[..]
[..]
[..]
NOS heeft sindskort ook een kanaal met 24 uur nieuws. Zie www.nosjournaal24.nl
Livestream
lul, da's niet grappigquote:
Dat bedoelde ik dus. Als er iets op de noordpool gebeurd, merken wij dat ook.quote:Op zondag 26 december 2004 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
lul, da's niet grappig. Maar het had best gekund idd, zoiets moet niet bij ijsland ofzo gebeuren.. Dan zitten wij ook in de problemen. Eens kijken of we het dan redden met onze dijkjes
Ja, ik had er ook meer van verwacht. Net zoals bij CNN dat er iemand zit, maar dit is steeds herhalen van het laatste journaal.quote:Op zondag 26 december 2004 12:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is gewoon de hele tijd een herhaling van het journaal, wat een prutsers
In Phuket (Thailand) zijn altijd veel Nederlandse toeristen, je kan op slachtoffers rekenenquote:Op zondag 26 december 2004 12:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik woon nu zelf in Finland en er zijn 1500 Finse touristen in dat gebied. Ik zag op skynews dat er ongeveer 20.000 Britten zijn iemand enig idee hoeveel Nederlanders er ongeveer daar op vakantie zijn?
quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Als 3FM maar niet weer zo'n zielige actie opzet, die mensen daar hebben het aan hun zelf te danken: het creëeren van overpopulatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |