Dat maakt niet uit. Mensen die een flinke collectie Abercrombie & Fitch bezitten, hebben stijlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef DIA het volgende:
[..]
ehm je ziet hier toch alleen maar een paar kledingstukken liggen![]()

Omrekenen kan je iig hier: http://www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.aspquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:37 schreef DIA het volgende:
om ff op Jawi in te haken ...... hoe doe je dat met betalen (dollars omrekenen naar euro's?)
hoeveel is de verzendingskosten en hoelang duurd het ?
bedankt

Ik heb het idd zelf besteld met een CC. Ik heb het naar een kennis in Amerika laten sturen (dat duurde 3 dagen) en die heeft het naar mij gestuurd (dat duurde ook 3 dagen), dus met een weekje had ik het binnenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Coconut, heb je ze zelf besteld met een CC? En hoe lang duurde het voor je het binnen had?
En die maten voor je vriendje, heb je die geschat?
Zo.
Bedankt.

Zeker!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik misschien twee of drie keer gehad
Maar nee, uit de winkel.
Vind em zelf mooi, that's what it's about, toch?
Dit klinkt goed. Ben benieuwd naar die Nudie, heb er laatst ook een gekocht, heeft de beste pasvorm vind ik die Regular Ralf. Wil hem alleen nog in een lichte wassing.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:44 schreef exec het volgende:
vandaag een Nudie Regular Ralf gekocht, t-shirt van Levi's met een vervaagd levi's logo, en een t-shirt van j.c. rags met de tekst: voorkant : "Leaving Las Vegas" achterkant: "As a trillionaire"
Pics volgen nog, ff me telefoon opladen

euh tja ik heb em nu aanquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:41 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Dit klinkt goed. Ben benieuwd naar die Nudie, heb er laatst ook een gekocht, heeft de beste pasvorm vind ik die Regular Ralf. Wil hem alleen nog in een lichte wassing.

damn dat is echt duur ...... kun je dat spul niet ergens gewoon in een winkel in Ned kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb het idd zelf besteld met een CC. Ik heb het naar een kennis in Amerika laten sturen (dat duurde 3 dagen) en die heeft het naar mij gestuurd (dat duurde ook 3 dagen), dus met een weekje had ik het binnen.
Die maten voor m'n vriendje wist ik al; ik bestel wel vaker bij A&F.
Ik betaalde nu trouwens $15 voor verzenden binnen Amerika + $20 voor verzenden naar Nederland. Ongeveer ¤25 dus.
De keren dat ik hiervoor bij A&F bestelde, liet ik het gewoon rechtstreeks naar Nederland sturen en dan betaalde ik gemiddeld ¤80 ofzo. Die invoerrechten + belastingen + fedex gezeur vallen erg tegen.
Dat was trouwens ook meestal met een weekje in Nederland.

Is ook bij de wehkamp te bestellen voor ¤24,95quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Leuk shirtje. Heb je er wat meer info over?

Of bij de levi store af te halenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:34 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Is ook bij de wehkamp te bestellen voor ¤24,95

Ik heb hetzelfde shirtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:44 schreef exec het volgende:
vandaag een Nudie Regular Ralf gekocht, t-shirt van Levi's met een vervaagd levi's logo, en een t-shirt van j.c. rags met de tekst: voorkant : "Leaving Las Vegas" achterkant: "As a trillionaire"
Pics volgen nog, ff me telefoon opladen

verschil moet er wezen hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:16 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde shirt
Leaving las vegas
Alleen met Broke op de achterkant

Is dit de nieuwe mode? Die broek lijkt me gewoon twee of drie maten te groot. Je hebt een omslag van 20 cm en bovenaan hou je ook vanalles over. Dit effect lijkt me ook te bereiken met een goedkopere broek. Ik koop juist altijd een duurdere broek zodat die me goed (=precies) past.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef exec het volgende:
[..]
euh tja ik heb em nu aanik maak morgenochtend wel ff een foto met me telefoon.
Heb net nog foto's gemaakt van me t-shirts.
Verder zit ie wel relaxt opzich, ik ga em zoiezo indragen aangezien ik de dry versie heb dus hij is nog wat stroef maargoed, hoort erbij.
Ik heb ook nog een loose frank en die is natuurlijk wat baggier.
Ik maak wel ff een foto van waar ik em aan heb en alsie gewoon op me bed ligtdan krijg je misschien een beter beeld.
Maar ik ga nu eerst even slapen, als jullie het niet erg vinden natuurlijk
edit:
hierbij dan de foto's van me nieuwe kleren.

Mijn complimenten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef gfo het volgende:
energie jas:
[afbeelding]
Bikkembergs schoenen:
[afbeelding]
Nudie broek:
[afbeelding]

Laat maar zien wat jij draagt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:34 schreef DIA het volgende:
die Bikkembergs zijn net voetbalschoenen zonder noppen![]()

zitten duidelijk wle noppen onder gastquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:45 schreef DIA het volgende:
..........voetbalschoenen zonder noppen

Kan ook een kleinere omslag doen, das het probleem niet maar ik vond dit wel leuk staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:23 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe mode? Die broek lijkt me gewoon twee of drie maten te groot. Je hebt een omslag van 20 cm en bovenaan hou je ook vanalles over. Dit effect lijkt me ook te bereiken met een goedkopere broek. Ik koop juist altijd een duurdere broek zodat die me goed (=precies) past.

Kijk dat zijn mooie schoenenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:01 schreef joriszss het volgende:
Vandaag deze lieve schoenen gekocht, volgens mij is het model Sacchetto van Boss
[afbeelding]
Al lang naar opzoek, kheb ze een paar jaar geleden ook al gehad maar toen het leer niet goed verzorgd (gevolg: een scheurtje in het leer). Nu kan ik eindelijk weer rond banjeren op deze o zo fijne handgemaakte, met actief carbon schuim ingelegde, bijna volledig lederen SCHOENEN.![]()
![]()
(dit beurt me op na zo'n regenachtige dag)
Ook nog een schoudertas van JC Rags gezien maar die ga ik morgen denk ik maar halen (en nog wat leuke dingen gezien om te kopen als t wat warmer is)

En bevallen de shirts een beetje zijn ze de goeie maat? qualiteit ook goed? en hoe dik zijn ze? en zijn ze goed afgeleverd, na hoe lange tijd, en zitten er ook verzendskosten bij buiten de prijs die je noemde?quote:

Cool die Bikkembergs schoenenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef gfo het volgende:
energie jas:
[afbeelding]
Bikkembergs schoenen:
[afbeelding]
Nudie broek:
[afbeelding]

Die bol doet het 'emquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Converse All-star muts
[afbeelding]![]()
Mét bol dr op

Begint op te komen..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Cool die Bikkembergs schoenen.
Ik ken het merk alleen totaal niet. Is het bekend? Duur merk? Waar te koop enzo?

Ze hadden het een tijdje geleden staan bij de bijekorf hoor, en daar is het alweer uit de schappen dus het is al een tijdje in de winkels.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ken het merk alleen totaal niet. Is het bekend? Duur merk? Waar te koop enzo?

Ik vind de site wel mooi anders, of was het niet sercastischquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, zoeken bij Google op 'bikkembergs' schiet niet echt op. Via de Fok-search vind ik wel iets, maar dat zijn bijna allemaal gesloten topics, en alweer een jaar oud. www.bikkembergs.com is ook een schitterende site trouwens.

Op wie is dit een reactie?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef DIA het volgende:
lol waar koop je die rotzooi?

tegen jouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:49 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Op wie is dit een reactie?
En trouwens is er nog een verschil met mijn shirt hij is blauwIk heb het niet zo op witte shirts

Vind je dit een dure broek?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:23 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe mode? Die broek lijkt me gewoon twee of drie maten te groot. Je hebt een omslag van 20 cm en bovenaan hou je ook vanalles over. Dit effect lijkt me ook te bereiken met een goedkopere broek. Ik koop juist altijd een duurdere broek zodat die me goed (=precies) past.

¤140 voor een spijkerbroek is zeker niet goedkoop.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:48 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Vind je dit een dure broek?
Deze gast vind het trouwens ook mooi:
[afbeelding]
bron: http://www.nudiejeans.com(...)tion=03+regular_ralf

kosten 169.95 de schoenenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]

Dat ligt eraan wat voor spijkerbroek. Het is veel geld, maar als ie het waard is, is ie niet duur.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
¤140 voor een spijkerbroek is zeker niet goedkoop.

Je broer heeft gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:51 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
ik vind het een mooie jas ik heb hem allen nog niet ergens in de winkel gezienmisschien bij de bijenkorf maar dan moet ik naar zwolle of groningen toe van de week ofzo
me broer zei trouwens dat hij het maar een saaie jas was en dat hij eerder me vader er mee zag lopen
dus kan dit of kan dit niet ? ik vind hem zelf namelijk wel leuk

quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:42 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor spijkerbroek. Het is veel geld, maar als ie het waard is, is ie niet duur.

Wel een van de goedkoopste Diesels verkrijgbaar... dus niet bijzonder... Als je Diesel koopt, koop dan een bijzondere, kost meer, maar je hebt wat!quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe broek (Diesel), riem (Jack & Jones) en nieuw shirt! (eigen import)
[afbeelding]
sorry wazige foto![]()

Kansloze patserquote:Op zaterdag 12 februari 2005 04:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wel een van de goedkoopste Diesels verkrijgbaar... dus niet bijzonder... Als je Diesel koopt, koop dan een bijzondere, kost meer, maar je hebt wat!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |