wel een van de mooiste winkels van nederlandquote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Rollins het volgende:
Bij Chris in Utrecht hebben ze ook het een en ander. Ik heb daar een jas van bikkemsberg gekocht. Ik zou wel je creditcard meenemen, het is nogal prijzig.
Wat is prijzig ..?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Rollins het volgende:
Bij Chris in Utrecht hebben ze ook het een en ander. Ik heb daar een jas van bikkemsberg gekocht. Ik zou wel je creditcard meenemen, het is nogal prijzig.
euhm ik zag een paar schoenen staan voor 160 euri's, ms oud model ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:32 schreef Jay_D het volgende:
[..]
Wat is prijzig ..?![]()
Zie schoenen zijn vet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:20 schreef Thermo het volgende:
Bikkemberg is zwaar okee
Nieuwe zomercollectie zitten paar erg toffe dingen tussen, als je in antwerpen komt moet je eens bij Verso gaan kijken, die hebben hele mooie collectie van bikkemberg hangen.
[afbeelding]
Deze schoenen heb ik er van
Prijzen van schoenen zitten rond de 200/250 euro, truien jassen tot over de 1000 euro. Het is niet bepaald goedkoop nee.
Wat schatje post is btw niet de casual/vrije tijds kleding lijn van Bikkemberg. Is ook totaal niet te vergelijken.
Maybe dat ik thuis een paar bladzijdes van zomercollectie kan inscannen als ik thuis ben.
Totaal niet, is gewoon net een hakquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:22 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Zie schoenen zijn vet!Maar loopt dat nou niet onwijs verrot met die nopjes achter?
Als ik thuis ben zeker wel, ik zit nu op kot ... in het weekeind zal ik da boekwerk meenemen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:25 schreef Jay_D het volgende:
Hey Thermo.. Scan je nog wat coole spul ...?
offtopic: Ben jij dezelfde Jay_D die ook weleens op dat Evisu forum post?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:12 schreef Jay_D het volgende:
is goed man
![]()
Me = Jay_D ook op evisu_forum ..quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:52 schreef Maffioso het volgende:
[..]
offtopic: Ben jij dezelfde Jay_D die ook weleens op dat Evisu forum post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |