Wat zijn dat voor schoenen (merk en waar gekocht) super mooi. Prijskaartje ook graagquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een shirt van Borrelli:
[afbeelding]
Sorry voor het jatten van je foto, Soli....
Uiteraard grotendeels handgemaakt, paarlemoeren knopen etc etc....
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schoenen, krijg ik binnenkort ookquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:40 schreef itsontoday het volgende:
Nieuwe schoentjes (sorry voor de lelijke foto)
[afbeelding]
Ik zeg niet dat ik het goedkoop vind, maar ik zou het wel voor een goed stelletje sportschoenen over hebben... (mits ik ze echt leuk vind en ze goed lopen enzo, wat trouwens erg weinig voorkomtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Merk staat aan de andere kant natuurlijk
ik vind het ook niet echt mooie schoenen (ik dacht serieus dat het voetbalschoenen waren), en om nou te zeggen dant je Honderd fucking negenentwintig euro GOEDKOOP vind, dan vraag ik me eens af wat jij normaal vind voor gympen?
Als je die andere bekende Bikkembergs (geweldig merk trouwens) bekijkt, die van 169¤ ofzo, met die schuine strepen op de zijkant (buitenkant) en het merk dan in de middelste streep, die vind ik persoonlijk iets mooier, maar zijn dezelfde kwaliteit denk ik. Je betaalt gewoon veel voor een tof merk als Bikkembergs, ik vind 129 euro nog niet heel erg duur hoor, goedkoop is anders, maar duur ook weer niet!quote:
uhm gewoon zelf maken?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Waar vinden jullie al die plaatjes![]()
Ik kan dus echt geen plaatjes vinden![]()
Mooi!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef Cola_Light het volgende:
Net besteld op internet deze geweldige boots!
[afbeelding]
Wat hebben die schoenen gekost, als ik zo vrij mag zijn...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Lachen shirt,wel maf, waar gekocht?quote:
ook bij oger neem ik aan? wat is de prijs als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
Zijden bretels van Breuer met geitenlederen vorken:
Een schijntje van de normale prijs, ik heb er 100e voor betaald...quote:Op zondag 6 februari 2005 18:26 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Wat hebben die schoenen gekost, als ik zo vrij mag zijn...?
Jep, bij Oger.... waren afgeprijsd van 110 naar 25 euro...quote:Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef postman het volgende:
[..]
ook bij oger neem ik aan? wat is de prijs als ik vragen mag?
haha, gelukkig maar dat jij hem niet aanhoeft danquote:Op zondag 6 februari 2005 20:05 schreef Dandilion het volgende:
@: music genious
wat verschillen smaken toch he, wat een vreselijk lelijk shirt zeg!!
moest ik eg ff kwijt!!!
hey hey! Is Prada hoor!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:05 schreef Dandilion het volgende:
@: music genious
wat verschillen smaken toch he, wat een vreselijk lelijk shirt zeg!!
moest ik eg ff kwijt!!!
Vetquote:Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef Steve-O het volgende:
OCC Beanie
[afbeelding]
Maar dan zwart/grijs .
Leukquote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef Coconut het volgende:
Pakketje opgehaald en bijna alles past [afbeelding] [afbeelding]
Twee polo's
[afbeelding]
Twee shirtjes
[afbeelding]
Nog twee shirtjes
[afbeelding]
Strings
[afbeelding]
Pyjamabroek en boxertje
[afbeelding]
Polo voor het vriendje
[afbeelding]
Shirt voor het vriendje
[afbeelding]
En nog een shirt voor het vriendje
[afbeelding]
$24,50 www.abercrombie.comquote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef irestmycase het volgende:
Waar heb je die gekocht? En hoe duur?
Dat zeker, maar het is wel een beetje kinderlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:05 schreef NehcslowZ het volgende:
Zeker mooi truitje
Gaaf man!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef Steve-O het volgende:
OCC Beanie
[afbeelding]
Maar dan zwart/grijs .
als je maar 1 shirt van a&f wilt, raad ik je aan om op ebay.de te kijken. scheelt enorm qua prijs en verzendkosten als het maar 1 shirt is.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En hoe duur?
Bij America Today in Enschede hebben ze Ambercrombie mutsen e.d. voor 5 euroquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:24 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Zelfs in Amsterdam heb ik nog geen Abercrombie & Fitch gezien (naja op een shirtje en een petje na gelaten dan), je kan als je een cc hebt via http://www.abercrombie.com bestellen of gewoon via Ebay
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Heb je toch niet weer van internet he?
Heb ik misschien twee of drie keer gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Heb je toch niet weer van internet he?
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....quote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef Coconut het volgende:
Pakketje opgehaald en bijna alles past [afbeelding] [afbeelding]
Twee polo's
[afbeelding]
Twee shirtjes
[afbeelding]
Nog twee shirtjes
[afbeelding]
Strings
[afbeelding]
Pyjamabroek en boxertje
[afbeelding]
Polo voor het vriendje
[afbeelding]
Shirt voor het vriendje
[afbeelding]
En nog een shirt voor het vriendje
[afbeelding]
Ahhhquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:16 schreef amokjeeh het volgende:
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....![]()
ehm je ziet hier toch alleen maar een paar kledingstukken liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |