kraag omlaag natuurlijk kraag omhoog is echt fout ...... uit welk boerendorp kom je :Squote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:19 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo.. Ik vind met kraag omhoog er wat sneller en sportiever uitzien, maar het heeft ook altijd wel iets jeugdigs. Met kraag naar beneden is netter..
Hij zit trouwens wel erg mooi om je middel moet ik zeggen
Hoe duur is die broek en hoe heet het modelquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:53 schreef Sport_Life het volgende:
2 broeken; Replay en G-Star.
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee ik heb er niet met de schaar ingezeten.
http://www.score.nl/epages/ScoreOnlineStore.filereader?42011f4b0049b982271fd513b0d6063e+NL/products/3351&2D1quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe duur is die broek en hoe heet het model.
Fijn dat je je mening zo lekker onderbouwd ventileertquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef DIA het volgende:
[..]
kraag omlaag natuurlijk kraag omhoog is echt fout ...... uit welk boerendorp kom je :S
Mooie kleertjes DJ!! Kan ik alleen niet betalenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een shirt van Borrelli:
[afbeelding]
Sorry voor het jatten van je foto, Soli....
Uiteraard grotendeels handgemaakt, paarlemoeren knopen etc etc....
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitstekende keuzes! Maar heb je nu zo'n grote schoenmaat, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een shirt van Borrelli:
[afbeelding]
Sorry voor het jatten van je foto, Soli....
Uiteraard grotendeels handgemaakt, paarlemoeren knopen etc etc....
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik onderbouw mijn mening. Maar als ik bijvoorbeeld mijn polo op een korte broek aan heb vind ik het met kraag omhoog serieus mooier. Maja schijtquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef DIA het volgende:
[..]
kraag omlaag natuurlijk kraag omhoog is echt fout ...... uit welk boerendorp kom je :S
Dank je...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Mooie kleertjes DJ!! Kan ik alleen niet betalenIk vind het wel heel mooi
![]()
Een echte liberaal![]()
Valt wel mee... 42,5... alleen lijken ze wat groter door de uiterst modieuze puntneus....quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Uitstekende keuzes! Maar heb je nu zo'n grote schoenmaat, of lijkt dat maar zo?
Ach, je weet wat ze zeggen he....liberalen hebben altijd een goede smaak. En dat is ook zo, ik ben imemrs de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:35 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dank je....
Ach, het is meer een kwestie van je ogen open houden voor koopjes, ik ben ook maar een student....
...
Welke? Ze kosten totaal ¤ 235, eentje was 100 en eentje was 135 maar ik weet niet welke preciesquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe duur is die broek en hoe heet het model.
Zeker mooie broek! Morgen trek ik hem ook aanquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef shoque het volgende:
Die Replay is echt super relaxed heb hem nu ook aan hij is zo fijn he![]()
![]()
Dank u!quote:
Bikkembergs, 129 euroquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef PAA-053 het volgende:
Toffe patta's
Welk merkje en hoe duur?
OMFG voor die voetbalschoenen, want dat zijn het zowat jaquote:
Het ligt niet aan de fotoquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:40 schreef itsontoday het volgende:
Nieuwe schoentjes (sorry voor de lelijke foto)
Hahaquote:
oh vind je dat duur? ik vond het juist goedkoop.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:32 schreef shoque het volgende:
[..]
OMFG voor die voetbalschoenen, want dat zijn het zowat ja![]()
Naja... voor een paartje goede schoenen zou het niet duur zijn maar volgens mij lopen deze niet echt bijzonder lekker en ze zien er naar mijn mening ook nog best wel suf uitquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:48 schreef itsontoday het volgende:
[..]
oh vind je dat duur? ik vond het juist goedkoop.
Ik had die bruine ook besteld in medium...zat er gvd een fout in waardoor hij ontzettend slecht zat. Kon een nieuwe krijgen maar hij was niet meer in mijn maatquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:00 schreef shoque het volgende:
Ik had lekker de laaste bruine![]()
![]()
Nu btw ook februari sale bij Freshcotton, maar vindt er zelf niet zoveel bijzonders bij zitten...
Merk staat aan de andere kant natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef shoque het volgende:
[..]
Naja... voor een paartje goede schoenen zou het niet duur zijn maar volgens mij lopen deze niet echt bijzonder lekker en ze zien er naar mijn mening ook nog best wel suf uit![]()
Ach een troost, je bent iig niet zo'n nepper die ze koopt omdat er een fucking groot logo opstaat van een merk wat dan toevallig vet hot zou moeten zijn![]()
ligt eraan wat voor gympenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Merk staat aan de andere kant natuurlijk
ik vind het ook niet echt mooie schoenen (ik dacht serieus dat het voetbalschoenen waren), en om nou te zeggen dant je Honderd fucking negenentwintig euro GOEDKOOP vind, dan vraag ik me eens af wat jij normaal vind voor gympen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |