Ik weet het niet zo.. Ik vind met kraag omhoog er wat sneller en sportiever uitzien, maar het heeft ook altijd wel iets jeugdigs. Met kraag naar beneden is netter..quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuw polootje (Abercrombie & Fitch)
[afbeelding]
Trouwens kraag omlaag zoals hierboven of omhoog zoals beneden?
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit, kom maar op met jullie meningen![]()
Zelfs in Amsterdam heb ik nog geen Abercrombie & Fitch gezien (naja op een shirtje en een petje na gelaten dan), je kan als je een cc hebt via http://www.abercrombie.com bestellen of gewoon via Ebayquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:17 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Is A&F ook in andere plekken in Nederland, dan alleen Amsterdam te koop? Die polo's enzo zijn toch niet zo heel duur?
Klopt het is prachtig spul en de kwaliteit is super, mijn tip bestel via ebay.com (niet nl, maar com)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:25 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
hun hebben serieus mooie kleren voor relatief weinig geld
Ziet er goed uit en staat je ook goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:44 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Klopt het is prachtig spul en de kwaliteit is super, mijn tip bestel via ebay.com (niet nl, maar com)
Thxquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:51 schreef exec het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en staat je ook goed
Maar wat heb je normaal voor maten dan want ze vallen normaal toch groter of was het nou kleiner die A&F kleren?
Want ik ben 1.85 en heb ong zelfde postuur als jij. En ik wilde een keer een L bestellen, maar die zou dan dus uit jou post veel te groot uitvallen
Goed dat je t zegt, was me zelf nog niet opgevallenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:00 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Offtopic, je signature link werkt niet, je hebt er een ] te veel in staan
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:31 schreef Dix-Huit het volgende:
en ik heb ook een shirt waar op staat: de jeugd van tegenwoordig (tm)
W00t, die is tof!! Waar heb je die gekocht!?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:31 schreef Dix-Huit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik heb ook een shirt waar op staat: de jeugd van tegenwoordig (tm)
Mooi!quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:53 schreef Sport_Life het volgende:
2 broeken; Replay en G-Star.
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee ik heb er niet met de schaar ingezeten.
Dat rokjequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Little_Angel het volgende:
Dit rokje:
[afbeelding]
En nog zwarte laarzen..
Ik heb die 2 middelste kleuren ookquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Sokken en wanten voor het snowboarden (met een brillenwisser)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |