Wat zijn dat voor schoenen (merk en waar gekocht) super mooi. Prijskaartje ook graagquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een shirt van Borrelli:
[afbeelding]
Sorry voor het jatten van je foto, Soli....
Uiteraard grotendeels handgemaakt, paarlemoeren knopen etc etc....
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schoenen, krijg ik binnenkort ookquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:40 schreef itsontoday het volgende:
Nieuwe schoentjes (sorry voor de lelijke foto)
[afbeelding]
Ik zeg niet dat ik het goedkoop vind, maar ik zou het wel voor een goed stelletje sportschoenen over hebben... (mits ik ze echt leuk vind en ze goed lopen enzo, wat trouwens erg weinig voorkomtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Merk staat aan de andere kant natuurlijk
ik vind het ook niet echt mooie schoenen (ik dacht serieus dat het voetbalschoenen waren), en om nou te zeggen dant je Honderd fucking negenentwintig euro GOEDKOOP vind, dan vraag ik me eens af wat jij normaal vind voor gympen?
Als je die andere bekende Bikkembergs (geweldig merk trouwens) bekijkt, die van 169¤ ofzo, met die schuine strepen op de zijkant (buitenkant) en het merk dan in de middelste streep, die vind ik persoonlijk iets mooier, maar zijn dezelfde kwaliteit denk ik. Je betaalt gewoon veel voor een tof merk als Bikkembergs, ik vind 129 euro nog niet heel erg duur hoor, goedkoop is anders, maar duur ook weer niet!quote:
uhm gewoon zelf maken?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Waar vinden jullie al die plaatjes![]()
Ik kan dus echt geen plaatjes vinden![]()
Mooi!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef Cola_Light het volgende:
Net besteld op internet deze geweldige boots!
[afbeelding]
Wat hebben die schoenen gekost, als ik zo vrij mag zijn...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
En een paar nieuwe schoenen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Lachen shirt,wel maf, waar gekocht?quote:
ook bij oger neem ik aan? wat is de prijs als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
Zijden bretels van Breuer met geitenlederen vorken:
Een schijntje van de normale prijs, ik heb er 100e voor betaald...quote:Op zondag 6 februari 2005 18:26 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Wat hebben die schoenen gekost, als ik zo vrij mag zijn...?
Jep, bij Oger.... waren afgeprijsd van 110 naar 25 euro...quote:Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef postman het volgende:
[..]
ook bij oger neem ik aan? wat is de prijs als ik vragen mag?
haha, gelukkig maar dat jij hem niet aanhoeft danquote:Op zondag 6 februari 2005 20:05 schreef Dandilion het volgende:
@: music genious
wat verschillen smaken toch he, wat een vreselijk lelijk shirt zeg!!
moest ik eg ff kwijt!!!
hey hey! Is Prada hoor!quote:Op zondag 6 februari 2005 20:05 schreef Dandilion het volgende:
@: music genious
wat verschillen smaken toch he, wat een vreselijk lelijk shirt zeg!!
moest ik eg ff kwijt!!!
Vetquote:Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef Steve-O het volgende:
OCC Beanie
[afbeelding]
Maar dan zwart/grijs .
Leukquote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef Coconut het volgende:
Pakketje opgehaald en bijna alles past [afbeelding] [afbeelding]
Twee polo's
[afbeelding]
Twee shirtjes
[afbeelding]
Nog twee shirtjes
[afbeelding]
Strings
[afbeelding]
Pyjamabroek en boxertje
[afbeelding]
Polo voor het vriendje
[afbeelding]
Shirt voor het vriendje
[afbeelding]
En nog een shirt voor het vriendje
[afbeelding]
$24,50 www.abercrombie.comquote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef irestmycase het volgende:
Waar heb je die gekocht? En hoe duur?
Dat zeker, maar het is wel een beetje kinderlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:05 schreef NehcslowZ het volgende:
Zeker mooi truitje
Gaaf man!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef Steve-O het volgende:
OCC Beanie
[afbeelding]
Maar dan zwart/grijs .
als je maar 1 shirt van a&f wilt, raad ik je aan om op ebay.de te kijken. scheelt enorm qua prijs en verzendkosten als het maar 1 shirt is.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En hoe duur?
Bij America Today in Enschede hebben ze Ambercrombie mutsen e.d. voor 5 euroquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:24 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Zelfs in Amsterdam heb ik nog geen Abercrombie & Fitch gezien (naja op een shirtje en een petje na gelaten dan), je kan als je een cc hebt via http://www.abercrombie.com bestellen of gewoon via Ebay
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Heb je toch niet weer van internet he?
Heb ik misschien twee of drie keer gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Heb je toch niet weer van internet he?
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....quote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef Coconut het volgende:
Pakketje opgehaald en bijna alles past [afbeelding] [afbeelding]
Twee polo's
[afbeelding]
Twee shirtjes
[afbeelding]
Nog twee shirtjes
[afbeelding]
Strings
[afbeelding]
Pyjamabroek en boxertje
[afbeelding]
Polo voor het vriendje
[afbeelding]
Shirt voor het vriendje
[afbeelding]
En nog een shirt voor het vriendje
[afbeelding]
Ahhhquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:16 schreef amokjeeh het volgende:
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....![]()
ehm je ziet hier toch alleen maar een paar kledingstukken liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het is dat je al een vriendje hebt, maar anders.....![]()
Dat maakt niet uit. Mensen die een flinke collectie Abercrombie & Fitch bezitten, hebben stijlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef DIA het volgende:
[..]
ehm je ziet hier toch alleen maar een paar kledingstukken liggen![]()
Omrekenen kan je iig hier: http://www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.aspquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:37 schreef DIA het volgende:
om ff op Jawi in te haken ...... hoe doe je dat met betalen (dollars omrekenen naar euro's?)
hoeveel is de verzendingskosten en hoelang duurd het ?
bedankt
Ik heb het idd zelf besteld met een CC. Ik heb het naar een kennis in Amerika laten sturen (dat duurde 3 dagen) en die heeft het naar mij gestuurd (dat duurde ook 3 dagen), dus met een weekje had ik het binnenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Coconut, heb je ze zelf besteld met een CC? En hoe lang duurde het voor je het binnen had?
En die maten voor je vriendje, heb je die geschat?
Zo.
Bedankt.
Zeker!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik misschien twee of drie keer gehad
Maar nee, uit de winkel.
Vind em zelf mooi, that's what it's about, toch?
Dit klinkt goed. Ben benieuwd naar die Nudie, heb er laatst ook een gekocht, heeft de beste pasvorm vind ik die Regular Ralf. Wil hem alleen nog in een lichte wassing.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:44 schreef exec het volgende:
vandaag een Nudie Regular Ralf gekocht, t-shirt van Levi's met een vervaagd levi's logo, en een t-shirt van j.c. rags met de tekst: voorkant : "Leaving Las Vegas" achterkant: "As a trillionaire"
Pics volgen nog, ff me telefoon opladen
euh tja ik heb em nu aanquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:41 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Dit klinkt goed. Ben benieuwd naar die Nudie, heb er laatst ook een gekocht, heeft de beste pasvorm vind ik die Regular Ralf. Wil hem alleen nog in een lichte wassing.
damn dat is echt duur ...... kun je dat spul niet ergens gewoon in een winkel in Ned kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb het idd zelf besteld met een CC. Ik heb het naar een kennis in Amerika laten sturen (dat duurde 3 dagen) en die heeft het naar mij gestuurd (dat duurde ook 3 dagen), dus met een weekje had ik het binnen.
Die maten voor m'n vriendje wist ik al; ik bestel wel vaker bij A&F.
Ik betaalde nu trouwens $15 voor verzenden binnen Amerika + $20 voor verzenden naar Nederland. Ongeveer ¤25 dus.
De keren dat ik hiervoor bij A&F bestelde, liet ik het gewoon rechtstreeks naar Nederland sturen en dan betaalde ik gemiddeld ¤80 ofzo. Die invoerrechten + belastingen + fedex gezeur vallen erg tegen.
Dat was trouwens ook meestal met een weekje in Nederland.
Is ook bij de wehkamp te bestellen voor ¤24,95quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Leuk shirtje. Heb je er wat meer info over?
Of bij de levi store af te halenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:34 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Is ook bij de wehkamp te bestellen voor ¤24,95
Ik heb hetzelfde shirtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:44 schreef exec het volgende:
vandaag een Nudie Regular Ralf gekocht, t-shirt van Levi's met een vervaagd levi's logo, en een t-shirt van j.c. rags met de tekst: voorkant : "Leaving Las Vegas" achterkant: "As a trillionaire"
Pics volgen nog, ff me telefoon opladen
verschil moet er wezen hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:16 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde shirt
Leaving las vegas
Alleen met Broke op de achterkant
Is dit de nieuwe mode? Die broek lijkt me gewoon twee of drie maten te groot. Je hebt een omslag van 20 cm en bovenaan hou je ook vanalles over. Dit effect lijkt me ook te bereiken met een goedkopere broek. Ik koop juist altijd een duurdere broek zodat die me goed (=precies) past.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef exec het volgende:
[..]
euh tja ik heb em nu aanik maak morgenochtend wel ff een foto met me telefoon.
Heb net nog foto's gemaakt van me t-shirts.
Verder zit ie wel relaxt opzich, ik ga em zoiezo indragen aangezien ik de dry versie heb dus hij is nog wat stroef maargoed, hoort erbij.
Ik heb ook nog een loose frank en die is natuurlijk wat baggier.
Ik maak wel ff een foto van waar ik em aan heb en alsie gewoon op me bed ligtdan krijg je misschien een beter beeld.
Maar ik ga nu eerst even slapen, als jullie het niet erg vinden natuurlijk
edit:
hierbij dan de foto's van me nieuwe kleren.
Mijn complimenten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef gfo het volgende:
energie jas:
[afbeelding]
Bikkembergs schoenen:
[afbeelding]
Nudie broek:
[afbeelding]
Laat maar zien wat jij draagt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:34 schreef DIA het volgende:
die Bikkembergs zijn net voetbalschoenen zonder noppen![]()
zitten duidelijk wle noppen onder gastquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:45 schreef DIA het volgende:
..........voetbalschoenen zonder noppen
Kan ook een kleinere omslag doen, das het probleem niet maar ik vond dit wel leuk staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:23 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe mode? Die broek lijkt me gewoon twee of drie maten te groot. Je hebt een omslag van 20 cm en bovenaan hou je ook vanalles over. Dit effect lijkt me ook te bereiken met een goedkopere broek. Ik koop juist altijd een duurdere broek zodat die me goed (=precies) past.
Kijk dat zijn mooie schoenenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:01 schreef joriszss het volgende:
Vandaag deze lieve schoenen gekocht, volgens mij is het model Sacchetto van Boss
[afbeelding]
Al lang naar opzoek, kheb ze een paar jaar geleden ook al gehad maar toen het leer niet goed verzorgd (gevolg: een scheurtje in het leer). Nu kan ik eindelijk weer rond banjeren op deze o zo fijne handgemaakte, met actief carbon schuim ingelegde, bijna volledig lederen SCHOENEN.![]()
![]()
(dit beurt me op na zo'n regenachtige dag)
Ook nog een schoudertas van JC Rags gezien maar die ga ik morgen denk ik maar halen (en nog wat leuke dingen gezien om te kopen als t wat warmer is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |