Al een keer gezien ja, erg grappig om ze zo te zienquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:40 schreef Petomaan het volgende:
En hebben jullie het grote Simpsons interview al gezien?
klik
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:
1e kerstdag (morgen) is er een exclusieve special op de Engelse tv-zender Channel 4. Hierin houdt Marge Simpson een alternatieve kersttoespraak die geprogrameerd staat op dezelfde tijd als de kersttoespraak van Queen Elizabeth.
3 korte stukjes uit deze special:quote:Marge Goes Head to Head With Queen
By Wesley Mead (wesley@snpp.com) - December 22, 2004
Lucky viewers in Britain get a rare treat this Christmas Day. For the first time ever, Channel 4 are to a air a Simpsons short specially made for the channel, to celebrate the network's recent acquisition of the show in the UK.
Marge Simpson and co will be going head to head with the Queen herself in the 3 pm slot on the 25th, as the family are taking part in a special 5-minute short for Channel 4's acclaimed "Alternative Christmas Message" slot, which in previous years has involved Sharon Osbourne and Ali G.
The speech promises to deliver quickfire sarcasm and satire in the way in which only the Simpsons can: those behind the penning of the short are all acclaimed Simpsons writers, and various previews of the speech obtained by the press have apparently delivered laughs thick and fast. Digs at many of Britain's celebs and politics are present and correct: Marge digs at David Beckham's much-publiscised alleged affair with Rebecca Loos, whilst jibes at everything from the current Bush-Blair relationship ("You're like Mini Me to our Dr Evil - helping out in all our zany schemes to take over the world") to the nation's description of Santa Claus as "Father Christmas" are satirized.
Unfortunately, there are currently no plans to air this short outside of the UK, but for those of you who do live in the country, you can catch the clip at 3pm, 4:05pm, 6:10pm, 8:25pm and 10:35pm on Christmas Day on Channel 4. A set of preview clips is available on the Channel 4 web site.
Die komt hoogst waarschijnlijk pas na het beëindigen van de tv-serrie, dus over een jaar of 4 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
eer kwam toch een film ofzo?
Dat zou wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die komt hoogst waarschijnlijk pas na het beëindigen van de tv-serrie, dus over een jaar of 4 ofzo![]()
Tja, probleem is alleen dat ze er ruim de tijd voor willen nemen en dat ze ook veel tijd willen blijven steken in de serrie, maar er zit is nu wel een (schrijvers) team bezig met het plot. En omdat ze ruim de tijd willen nemen neemt het waarschijnlijk nog wel 3 jaar in beslag, en als ze daarna misschien gaan stoppen brengen ze hem liever als eindknaller uit + een paar vervolgen als de film succesvol is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn.
Bij South Park hebben ze ook gewoon een film gemaakt die los stond van de serie. Dat zou bij The Simpsons volgens mij ook wel kunnen.
haha ja, ik zou daar echt geen serieus gesprek mee kunnen voerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef Klonk het volgende:
dat interview is leuk om te zien, wel grappig om de stemmen enzo te horen en dan in eens jezelf realiseren dat er een gewoon iemand net zo praat als homer
nouja improviseren...het komt bijna allemaal uit afleveringenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Klonk het volgende:
knap hoe ze improviseren met dat telefoongesprek
Vanaf 3 januari elke werkdag om 18:40.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:29 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer kwam het ook weer op Veronica? Begin januari ofzo?
tvp
Voor de mensen die geen QuickTime hebben:quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Prettige kerst iedereen
http://lyris.landofwhimsy.com/files/simpsons_xmas_message.mov
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:26 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf morgen elke werkdag om 20:00 uur op Veronica!
Compleet nieuwe afleveringen!!
Vanaf 20 januari gaan we nieuwe afleveringen uitzenden, die nog nooit eerder op de Nederlandse tv te zien zijn geweest! De afleveringen zijn van seizoen 13 en 14, te beginnen bij aflevering 283: 'Tales from the public domain'. In die seizoenen zijn weer veel beroemdheden te zien in een gastrol: *N Sync, Alec Baldwin, Kim Basinger, Ron Howard, Elton John, Elizabeth Taylor, U2, Carmen Electra, Elvis Costello, Mick Jagger, Lenny Kravitz, Tom Petty, Tony Bennett en Little Richard.
mwah, het komt wel op prime time en iedere dag dus ze zullen er wel vertrouwen in hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:30 schreef Frenkel het volgende:
Dit is nog eens goed nieuws..
Maar ik vraag me af tot wanneer ze dit gaan uitzenden, waarschijnlijk tot februari/maart en dan is het in een keer weer verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:38 schreef MrBadGuy het volgende:
DVD seizoen 5: nu uit in Amerika, op 21 maart in Europa
ziet er idd wel leuk uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Klik hier om een paar screens te zien van de Seizoen 5 DVD menu. Het ziet er weer leuk uit![]()
Gisterenquote:Op maandag 31 januari 2005 11:12 schreef Brammie1 het volgende:
iemand een idee wanneer episode 16x07 op tv komt (in amerika)?
Rofl iddquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef -Mk- het volgende:
Heheh, vorige week was het grappig, toen Homer Apu vreemd zag gaan met een andere vrouw. Daarna liep ie de hele weg achteruit naar huis.
En later op een trap heheh.
Moeilijk uit te leggen.
En dit schijnt niet te kloppen helaas:quote:Op maandag 31 januari 2005 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Seizoen 6 komt trouwens op 27 juni uit op DVD in de VS.
Bron: www.simpsonschannel.com
Bron: http://www.simpsonschannel.comquote:TVShowsOnDVD.com were contacted by Fox and told that the 6th season street date has not yet been announced, and that the information posted to the FoxTVDVD.com website was incorrect. The Season Six DVD will NOT be released on June 14th. The Simpsons Channel has in turn decided to pull this news item so there isn't confusion with consumers. If you've linked to this story from another site please pass the message on to them. So the question still remains as to when the set will be releaed. We're guessing it's close to the announced date, and there's always the chance that it'll arrive earlier! Stay tuned and we'll let you know.
Peter Griffin(uit Family Guy) cameo hehehequote:Op donderdag 3 februari 2005 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Gister was weer zo'n Halloween special. Het eerste stukje met al die klonen van Homer van briljantDe andere twee waren slecht.
![]()
Woke Up This Morning (Chosen One Mix) van Alabama 3quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:46 schreef HeyFreak het volgende:
hoe heet dat nummer die ze speelden in de aflevering van vandaag? Niet Radar Love maar dat liedje die je hoorde toen Fat Tony in de auto reed...
das wel heel erg laagquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:47 schreef -Mk- het volgende:
Ben bang dat Veronica het niet lang blijft uitzenden:
donderdag: 177.000 kijkers
vrijdag: 114.000 kijkers
maandag: 124.000 kijkers
dinsdag: 131.000 kijkers
woensdag: 127.000 kijkers
Zeker voor zo'n tijdstip. Ze zetten het wel tegenover GTST (maar das niet de doelgroep lijkt me) en het journaal, maar zijn er nog andere programmas die kijkers wegslurpen ofzo? Terwijl als ik zo rondkijk er vrij veel Simpsonsverslaafden zijn, zelfs mn ouders kunnen een glimlach niet onderdrukken. Ach ja, primetime hoeft ook niet van mij, zo lang ze het maar blijven uitzenden...quote:
Daarom heb ik geen kinderen....quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:36 schreef Koobus het volgende:
![]()
![]()
![]()
TUIG VAN DE RICHEL!!!
Heb ik speciaal mijn dochter haastig naar bed gebracht, paar bladzijden uit het voorleesverhaaltje overgeslagen... Alles om om 20.00 uur klaar te zijn...
WTF??? TOM CRUISE!!??
![]()
![]()
![]()
helaas hebben ze op dit tijdstip veel concurentie (Journaal, GTST). Maar aan mij zal het niet liggen, ik kijk zo vaak mogelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:46 schreef VeX- het volgende:
The Simpsons![]()
Het is jammer dat de serie niet gewaardeerd wordt, als je naar het kijkercijfers kijkt.
Dat snapte ik niet helemaal, dat achteruit lopen. Iemand uitleg??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:47 schreef -Mk- het volgende:
Heheh, vorige week was het grappig, toen Homer Apu vreemd zag gaan met een andere vrouw. Daarna liep ie de hele weg achteruit naar huis.
En later op een trap heheh.
Moeilijk uit te leggen.
*zucht*quote:Op zondag 6 februari 2005 02:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet helemaal, dat achteruit lopen. Iemand uitleg??
Ja idd geweldigquote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit vinden jullie vast leuk: de acteurs die de stemmen van vele Simpsons personages doen, waren te gast bij Conan ...
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=2192
Schitterend!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit vinden jullie vast leuk: de acteurs die de stemmen van vele Simpsons personages doen, waren te gast bij Conan ...
quote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja die heb ik ook gezeien met die kaartenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:45 schreef DonStefano het volgende:
Iemand de meest recente aflevering uit de VS al gezien? Wordt Dreamworks ff flink in de zeik gezet... geniaal
quote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Goed manquote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
* Mee eens, Mee eens!quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:10 schreef Freezor het volgende:
Geen simpsons vanavond
In plaats daarvan de making of Snowfever.
Wie zit daar nou op te wachten?![]()
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:16 schreef Joppy het volgende:
Damn, gister gemist. Wil ik vanavond weer kijken. Is het er niet
die was echt superquote:Op maandag 7 februari 2005 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de aflevering gekeken die in Amerika werd uitgezonden. Ging natuurlijk over de superbowl.
Stukje met die Italianen en (Super)Mario was erg leukHele aflevering was wel grappig overigens.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Trouwens voor de mensen die de vorige aflevering hebben gekeken: (en ook voor degenen die hem niet hebben gezien)
http://www.dorks-gone-wild.com/
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Trouwens voor de mensen die de vorige aflevering hebben gekeken: (en ook voor degenen die hem niet hebben gezien)
http://www.dorks-gone-wild.com/
Mis ik nu de grap?quote:
Ja precies daar dacht ik dus ook al aan the godfather zag er precies hetzelfde uit ook met die vuilnisbakquote:Op maandag 14 februari 2005 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Hele coole aflevering toennet op Veronica. Toen Marge die dief in elkaar sloeg. Echt goed gedaan, echt precies de eerste Godfather
En Apu: " Mrs. Homer"![]()
Ik dacht dat Yorin Joey zou uitzenden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat vanaf maandag de serie Joey op de tijd van The Simpsons zal verschijnen...:/
Dat denk ik niet moet je kijken waar tegenover dat komt te staan. Journaal en GTST moeten ze niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat vanaf maandag de serie Joey op de tijd van The Simpsons zal verschijnen...:/
The Simpsons doet het ook niet geweldig qua kijkcijfers. En aangezien Veronica net is begonnen met het uitzenden van Seinfeld om 19:30, lijkt me dat die serie niet geschrapt wordt. Vanaf 4 maart zijn onze gele vrienden weer wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet moet je kijken waar tegenover dat komt te staan. Journaal en GTST moeten ze niet doen
Volgens mij wordt Joey maar 1 keer per week uitgezonden. Lijkt me sterk dat ze een gloede nieuwe serie er in 3 weken doorheen jagen. Dus hopelijk dan 4x per week The Simpsons nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef Steeven het volgende:
[..]
The Simpsons doet het ook niet geweldig qua kijkcijfers. En aangezien Veronica net is begonnen met het uitzenden van Seinfeld om 19:30, lijkt me dat die serie niet geschrapt wordt. Vanaf 4 maart zijn onze gele vrienden weer weg.
* Krijgt hoop..quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Joey maar 1 keer per week uitgezonden. Lijkt me sterk dat ze een gloede nieuwe serie er in 3 weken doorheen jagen. Dus hopelijk dan 4x per week The Simpsons nog
quote:
SBS Broadcasting B.V to me More options 11:24 (2 minutes ago)
Beste ...
The Simpsons zullen helaas komen te vervallen.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Communicatie-afdeling
SBS Broadcasting B.V.
Nog langer mailtjequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op mijn mailtje naar Veronica met de vraag wat er gebeurd met The Simpsons nu ze Joey gaan uitzenden, het volgende antwoord:
[..]
Is dan ook al snel dat ze het van de buis afhalenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op mijn mailtje naar Veronica met de vraag wat er gebeurd met The Simpsons nu ze Joey gaan uitzenden, het volgende antwoord:
[..]
Blijkbaar heeft de meerderheid in Nederland geen smaak of gevoel voor humor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Frenkel het volgende:
Waarom moet dit met ALLE leuke programma's gebeuren![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef CaptainCab het volgende:
Veronica haalt the Simpsons voor 2 weken van de tv af, om ze vanaf vrijdag 4 maart weer uit te zenden, echter om 19.30 ipv 20.00
Het tempo lijkt in Amerika al opgevoerd te zijn naar 2 seizoenen per jaar, waarschijnlijk en hopelijk zal Europa hierin Amerika gaan volgenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom worden de DVD-boxen niet gewoon per 3 seizoenen uitgegeven, want met het huidige tempo waarin er 1 seizoen per jaar wordt uitgegeven, en met het huidige snelheid van het uitzenden van nieuwe afleveringen dan zijn ze nog tot 2024 bezig met het uitbrengen van DVD-sets.
301ste aflevering nu op Veronica!
Regio 1 Regio 2quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het tempo lijkt in Amerika al opgevoerd te zijn naar 2 seizoenen per jaar, waarschijnlijk en hopelijk zal Europa hierin Amerika gaan volgen![]()
Friends was begin september ook al vanaf seizoen 1 herhaald. En nu beginnen ze alweer met het herhalen. Friends vind ik een leuke serie, maar de afleveringen kan ik inmiddels wel dromen. Ze kunnen beter The Simpsons op die plaats zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:51 schreef Dos37 het volgende:
Was weer leuk wel jammer dat het nou straks weer van de buis af gaat. Maar niet dramatisch net5 begint namelijk ook weer met friends om 20:00 en ik download de nieuwste altijd nog wel dus zo erg vind ik het niet
The simpsons zou leuk zijn maar Friends is geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:19 schreef Kipman het volgende:
[..]
Friends was begin september ook al vanaf seizoen 1 herhaald. En nu beginnen ze alweer met het herhalen. Friends vind ik een leuke serie, maar de afleveringen kan ik inmiddels wel dromen. Ze kunnen beter The Simpsons op die plaats zetten.
Dat zou idd geen gek idee zijn..gaat ook vast wel snel gebeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
The simpsons zou leuk zijn maar Friends is geweldig![]()
Maar het mooist zou zijn als ze Married with Childeren weer een keer gaan herhalen
het ging ook over de programmering van veronica.. over law and order wat nu op net 5 uitgezonden wordt..quote:
al gedaan heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie aflevering als afsluiting van The Simpsons, ik heb er weer van genoten, ik ga voortaan maar alle afleveringen downloaden, ze vragen er nou eenmaal om
bron:quote:Na vrijdag 18 februari is The Simpsons niet meer elke werkdag, maar op elke vrijdag te zien rond 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.simpsonschannel.comquote:The Simpsons Awarded WGA
February 21 » Posted By Adam » Source: Reuters
The Simpsons came home from the 57th Annual Writers Guild Awards yesterday with an award under their belt. Ian Maxtone-Graham accepted the award for his Season 15 episode "Catch 'Em If You Can". This is the show's second WGA since the animation category was introduced at last year's ceremony. Previously, Matt Selman won for the episode "The Dad Who Knew Too Little." Three other Simpsons episodes were up for the award this year, with Joel H. Cohen's "Today, I Am A Clown," Don Payne's "Fraudcast News," and Julie & David Chambers' "Milhouse Doesn't Live Here Anymore" missing out. The only other nomination in this category was for an episode of Cartoon Network's Justice League. Congratulations, Ian.
Zonen van apen en varkens, daar bij Veronica!!quote:Op maandag 21 februari 2005 14:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Allemachtig wat is Veronica ook een kutzender.
Jezus, wat een kut zender. Married with Children is leuk maar ik heb elke aflevering al honderd keer gezien en dan overdrijf ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
The simpsons zou leuk zijn maar Friends is geweldig![]()
Maar het mooist zou zijn als ze Married with Childeren weer een keer gaan herhalen
Ik heb Maried with Children ook al vaak gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef Grounded het volgende:
[..]
Jezus, wat een kut zender. Married with Children is leuk maar ik heb elke aflevering al honderd keer gezien en dan overdrijf ik niet.
idd !quote:Op maandag 21 februari 2005 14:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Allemachtig wat is Veronica ook een kutzender.
Ondanks dat het best een leuke aflevering was, vind ik toch dat ze de laatste tijd iets teveel politieke themas aansnijden.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:49 schreef Dos37 het volgende:
Aflevering van Gisteren in Amerika heeft weer stof doen opwaaien zag ik net bij RTL boulevard
Mag ik je testen?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef Grounded het volgende:
[..]
Jezus, wat een kut zender. Married with Children is leuk maar ik heb elke aflevering al honderd keer gezien en dan overdrijf ik niet.
Matt Groening zei al een tijdje terug dat ze heel veel moeite hadden met het verzinnen van nieuwe verhalen. Ze halen dan maar dingen uit de actualiteit e.d. vermoed ik. Ik vind wel dat er daardoor een South Park-smaakje aan begint te zitten, maar echt slecht vind ik The Simpsons nu absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ondanks dat het best een leuke aflevering was, vind ik toch dat ze de laatste tijd iets teveel politieke themas aansnijden.
ik had gegokt op Lenny en Carlquote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:40 schreef Koobus het volgende:
Dus dit moeten we allemaal missen...
hé doet dat 'ns rap tussen spoilertags!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:40 schreef Koobus het volgende:
Dus dit moeten we allemaal missen...
spoiler
Klopt, afgelopen zondag was er geen nieuwe aflevering maar aankomende zondag wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:20 schreef Brammie1 het volgende:
is er zondag geen aflevering uitgezonden in de vs ofzo? ik kan geen t*****t vinden namelijk
Ja, deze aflevering was doortrokken van dat soort sarcastische uithalen naar politiek Amerika. Om de minuut wel een grap over Reagan, het congres, Bob Dole, etc. Het was echt een van de leukste Simpsons-afleveringen die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:04 schreef Murray het volgende:
Bart: "At last those planes are flying where they belong."
Homer: "That's right, over the homes of poor people"
* pattriotisch muziekje *
Ik ben het totaal niet met je eens, en natuurlijk kun je niet 16 seizoenen alleen maar op de familie focussen. Er zitten wel wat mindere seizoenen tussen (11 en 12 naar mijn mening, al zijn die ook niet bagger ofzo), maar het grootste deel is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:31 schreef vinge het volgende:
Is iedereen het met me eens dat de laatste tien seizoenen nergens op sloegen? Waar is de familie, ipv de onzin?
quote:
Ik weet niet of het ivm pasen was, maar er was idd geen nieuwe afleveringquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er afgelopen zondag geen nieuwe episode in de US was (ivm pasen)?
En zo ziet ie eruit:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Er is trouwens ook een nieuw deel aangekondigd in de Simpsons Guides getiteld: 'The Simpsons One Step Beyond Forever : A Complete Guide to Our Favorite Family...Continued Yet Again'!
De nieuwe guide @ Amazon
De oudere guides @ Amazon
Die boeken zijn tofquote:
mwa.. politiek en campagne voeren word wel vaker op de hak genomen, vooral in de aflevering Trash Of The Titans , een van de beste Simpsons afleveringen vind ikquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:14 schreef zodiakk het volgende:
Ja, deze aflevering was doortrokken van dat soort sarcastische uithalen naar politiek Amerika. Om de minuut wel een grap over Reagan, het congres, Bob Dole, etc. Het was echt een van de leukste Simpsons-afleveringen die ik ooit gezien heb.
Moe: 'I have sewage pipes that lead to nowhere!'
Krusty: 'I will make sure those pipes will lead to a better tomorrow!'
Kos-te-lijk.
Op de Nederlandse tv weet ik zo niet, ze kwamen een tijdje geleden wel eens op Veronica maar dat is volgensmij gestopt. In de VS komen nieuwe afleveringen op:quote:Op maandag 11 april 2005 19:36 schreef W2O het volgende:
Wanneer komen The Simpsons er eigenlijk voor?
"No such thing" *zweep*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef Pek het volgende:
Hahaha, leuke verwijzing:
Bart: "I'm not fat, I'm just big-boned!"![]()
![]()
Futuramaquote:Op maandag 11 april 2005 19:45 schreef MrBadGuy het volgende:
17 april - Future-Drama
De regio 1 versie van seizoen 6 komt uit op 16 augustusquote:Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef Brammie1 het volgende:
paar dagen geleden seizoen 4 & 5 binnen gekregen
is er al info over wanneer seizoen 6 uitkomt?
en wij moeten natuurlijk nog weer maanden wachtenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De regio 1 versie van seizoen 6 komt uit op 16 augustus
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=3405
ik ben bang van wel, we mogen blij zijn als het een kerstcadeau wordtquote:Op zondag 15 mei 2005 12:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
en wij moeten natuurlijk nog weer maanden wachten![]()
quote:
was idd een leuke grapquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond het wel een goede grap toen Lisa tegen die katholieke priester zei dat zijn in het Boedisme geloofde, waarop hij zegt dat dat niet erg is wat veel kinderen hebben op haar leeftijd denkbeeldige vriendjes
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef _Flea_ het volgende:
Vind tot nu toe serie 5 nog een van de grappigste die ik gezien heb.
Nu moet ik ook bekennen dat ik alles wat daarna komt niet gezien heb.
Ik heb nu seizoen 15 en 16 thuis maar ik vind ze beide echt minder.... sinds conan gestopt is met het schrijven is the simpsons echt omlaag gegaan. Anyhow check the family guy eensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.
Duurt ff voordat ik die kan zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.
Faimly Guy, daar heb ik de eerste 3 seizoen al van en het nieuwe seizoen is weer geniaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 15 en 16 thuis maar ik vind ze beide echt minder.... sinds conan gestopt is met het schrijven is the simpsons echt omlaag gegaan. Anyhow check the family guy eens
Inderdaad, voor de rest blijft het nieuwe design schijtlelijk..quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef MrBadGuy het volgende:
...maar uiteindelijk gaat het om de inhoud, en die is gewoon weer goed![]()
Dat was toch al na seizoen 4?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 15 en 16 thuis maar ik vind ze beide echt minder.... sinds conan gestopt is met het schrijven is the simpsons echt omlaag gegaan. Anyhow check the family guy eens
Je kan veel zeggen over die box maar qua humorgehalte is het een topper!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Het lijkt erop dat ze het idee hebben gekregen om de verpakkingen van de dvd's grondig te veranderen vanaf seizoen 6. Ik kan er niet echt aan wennen![]()
[afbeelding]
Misschien zit er in dat hoofd wel de oude vertrouwde dvd-box die we van seizoen 1 tot en met 5 kennen, laten we dat in ieder geval hopen...maar uiteindelijk gaat het om de inhoud, en die is gewoon weer goed![]()
Zoals ik zei: "maar uiteindelijk gaat het om de inhoud, en die is gewoon weer goed"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over die box maar qua humorgehalte is het een topper!
bron: http://www.simpsonschannel.com/quote:The Simpsons Season 17 could go to air before November this year. The Futon Critic website has The Simpsons Season 17 premiere scheduled for the tentative date of Sunday September 18th at 8:00pm. If these details are correct, it will be the eighth time the show has premiered in September, and the first time it has premiered before November since Season 11. However with Fox screening the Baseball playoffs throughout October, the season return would be shortlived, with the possibility of only one or two new episodes in September and Treehouse Of Horror airing in it's (now) usual post Halloween date. In Season 10, Fox aired a stray episode in August away from the rest of the season and a similar situation could be seen this year. With Season 15 being cut one episode short due to a postponement, the original Season Finale "The Girl Who Slept Too Little" could act as a bumper episode. At the moment it's all speculation but as soon as any concrete information comes through we'll let you know.
De DVD's t/m seizoen 5 zijn nu uit, seizoen 6 komt 5 september hier in Europa uit. Als het goed is komt er ongeveer elk half jaar een nieuw seizoen uit op DVD. Zoals het nu lijkt komen alle seizoenen gewoon uit op DVD (of 1 van de opvolgers van DVDquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:29 schreef crossover het volgende:
ik vind het zo raar dat ze nu bij seizoen 17 zijn, en dat de dvd's maximaal tot seizoen 5 of 4 (?) gaan..
en bij welk seizoen stoppen ze eigenlijk?
quote:homer tegen burns .."cover for me"
heb ik die gemistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:32 schreef Steeven het volgende:
Vanavond was die met de Sopranos parodie.
En waarom niet dan? Het zijn mooie en leuke dvd's hoor. En je bent een freakquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:59 schreef dvdfreak het volgende:
Ik zou ook wel de serie op dvd willen maar omdat ze pas bij seizoen 6 dvd , en omdat de serie nog heel lang doorga haal ik ze niet
net zo'n actie als bij Pinchy the Lobsterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef coz het volgende:
treehouse of horror![]()
die scene van Slithers en burns is echt geweldig
een van mijn fav scenes
in death we'll be together for ever
snik snik schrok snik snik snik schrok snik snik schrok snik
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 tussen 19.30 en 19.45 zei Homer Simpson:
wha! cobra's!
www.simpsonschannel.comquote:Fox has confirmed a September premiere for Season 17. Last month we were told the season would begin on September 18, but they've changed it for the better, to September 11. This should allow them to screen more than two episodes before the Baseball playoffs begin in October. The confirmed date means that the episodes screening in September will be counted as official season seventeen episodes and not 'bonus viewings' bridging the two seasons. The show remains in its long standing 8:00pm slot, followed by the premieres of The War At Home, Family Guy, and American Dad. King Of The Hill will premiere a week later and Arrested Development has been moved to Mondays beginning September 19. It is unknown which episode will act as the season premiere at the moment but The Girl Who Slept Too Little would be a good bet as it was originally scheduled to be the Season 16 finale.
vind ik niet vind het nog even sterkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:34 schreef Steeven het volgende:
Op de één of andere manier is het minder leuk dan 'vroeger', zoals seizoen 5/6.
Ja ik weet niet, het lijkt wel voorspelbaarder en of ze expres vage verhalen volgen zeg maar. Het is af en toe nog zeer grappig, daar niet vanquote:
quote:TV Special - Springfield's Most Wanted
Featurette - Simpson's Plane
Introduction with James L. Brooks for Who Shot Mr Burns (Part 1)
Deleted Scenes Introduction
Deleted Scenes Reel
Two Deleted Scenes from Round Springfield
Three Deleted Scenes from Bart's Comet
Two Deleted Scenes From Two Dozen And One Greyhounds
Two Deleted Scenes From Lisa's Wedding
Two Deleted Scenes From Bart VS. Australia
Three Deleted Scenes From Grampa VS. Sexual Inadequacy
Four Deleted Scenes From Itchy & Scratchy Land
Three Deleted Scenes From Homer VS. Patty & Selma
Three Deleted Scenes From Homer Badman
Six Deleted Scenes From Fear Of Flying
One Deleted Scene From Who Shot Mr Burns (Part 1)
Two Deleted Scenes From And Maggie Makes Three
Five Deleted Scenes From Homer The Great
Two Deleted Scenes From Homie The Clown
One Deleted Scene For Sideshow Bob Roberts
Four Deleted Scenes From Treehouse of Horror V
One Deleted Scene From The PTA Disbands
Three Deleted Scenes From A Star Is Burns
Four Deleted Scenes From Bart Of Darkness
Two Deleted Scenes From The Springfield Connection
Multi-Angle Animation Showcase for Treehouse of Horror V
Multi-Angle Animation Showcase for Who Shot Mr Burns (Part 1)
Multi-Angle Animation Showcase For Lisa's Wedding
http://www.simpsonschannel.com/quote:Speaking via satellite tonight on Australian talk show Rove Live, Nancy Cartwright dropped some hints about a few upcoming projects including the Simpsons movie. In telling signs that the Season 7 DVD is well underway and may be out in time for Christmas, Cartwright said "We're recording Season 7 right now and Rob Reiner is over at the studio helping on the commentary for Bart Sells His Soul but they're gonna have to do it without me because I'm with Rove McManus." Cartwright remained tight lipped about the Simpsons movie despite having revealed a lot in previous interviews. "I've heard rumors of that, too. But I'm not supposed to talk about it. Yeah, you know, it's gonna happen, I'm pretty sure it's gonna happen. We'll just have to see." Sounds like somebody's told her to keep quiet after what she revealed last month, which gave us some of the most solid information on the movie so far. Cartwrights appearance on the show followed a two hour Simpsons marathon on Network Ten.
en dan kost een seizoen 500 euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef Frank-NL het volgende:
Beter proppen ze straks één seizoen op een blueray en stoppen ze 10 seizoenen in één box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |