Mis ik nu de grap?quote:
Ja precies daar dacht ik dus ook al aan the godfather zag er precies hetzelfde uit ook met die vuilnisbakquote:Op maandag 14 februari 2005 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Hele coole aflevering toennet op Veronica. Toen Marge die dief in elkaar sloeg. Echt goed gedaan, echt precies de eerste Godfather
En Apu: " Mrs. Homer"![]()
Ik dacht dat Yorin Joey zou uitzenden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat vanaf maandag de serie Joey op de tijd van The Simpsons zal verschijnen...:/
Dat denk ik niet moet je kijken waar tegenover dat komt te staan. Journaal en GTST moeten ze niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef Steeven het volgende:
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat vanaf maandag de serie Joey op de tijd van The Simpsons zal verschijnen...:/
The Simpsons doet het ook niet geweldig qua kijkcijfers. En aangezien Veronica net is begonnen met het uitzenden van Seinfeld om 19:30, lijkt me dat die serie niet geschrapt wordt. Vanaf 4 maart zijn onze gele vrienden weer wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet moet je kijken waar tegenover dat komt te staan. Journaal en GTST moeten ze niet doen
Volgens mij wordt Joey maar 1 keer per week uitgezonden. Lijkt me sterk dat ze een gloede nieuwe serie er in 3 weken doorheen jagen. Dus hopelijk dan 4x per week The Simpsons nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:54 schreef Steeven het volgende:
[..]
The Simpsons doet het ook niet geweldig qua kijkcijfers. En aangezien Veronica net is begonnen met het uitzenden van Seinfeld om 19:30, lijkt me dat die serie niet geschrapt wordt. Vanaf 4 maart zijn onze gele vrienden weer weg.
* Krijgt hoop..quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Joey maar 1 keer per week uitgezonden. Lijkt me sterk dat ze een gloede nieuwe serie er in 3 weken doorheen jagen. Dus hopelijk dan 4x per week The Simpsons nog
quote:
SBS Broadcasting B.V to me More options 11:24 (2 minutes ago)
Beste ...
The Simpsons zullen helaas komen te vervallen.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Communicatie-afdeling
SBS Broadcasting B.V.
Nog langer mailtjequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op mijn mailtje naar Veronica met de vraag wat er gebeurd met The Simpsons nu ze Joey gaan uitzenden, het volgende antwoord:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |