"No such thing" *zweep*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef Pek het volgende:
Hahaha, leuke verwijzing:
Bart: "I'm not fat, I'm just big-boned!"![]()
![]()
Futuramaquote:Op maandag 11 april 2005 19:45 schreef MrBadGuy het volgende:
17 april - Future-Drama
De regio 1 versie van seizoen 6 komt uit op 16 augustusquote:Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef Brammie1 het volgende:
paar dagen geleden seizoen 4 & 5 binnen gekregen
is er al info over wanneer seizoen 6 uitkomt?
en wij moeten natuurlijk nog weer maanden wachtenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De regio 1 versie van seizoen 6 komt uit op 16 augustus
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=3405
ik ben bang van wel, we mogen blij zijn als het een kerstcadeau wordtquote:Op zondag 15 mei 2005 12:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
en wij moeten natuurlijk nog weer maanden wachten![]()
quote:
was idd een leuke grapquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond het wel een goede grap toen Lisa tegen die katholieke priester zei dat zijn in het Boedisme geloofde, waarop hij zegt dat dat niet erg is wat veel kinderen hebben op haar leeftijd denkbeeldige vriendjes
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef _Flea_ het volgende:
Vind tot nu toe serie 5 nog een van de grappigste die ik gezien heb.
Nu moet ik ook bekennen dat ik alles wat daarna komt niet gezien heb.
Ik heb nu seizoen 15 en 16 thuis maar ik vind ze beide echt minder.... sinds conan gestopt is met het schrijven is the simpsons echt omlaag gegaan. Anyhow check the family guy eensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.
Duurt ff voordat ik die kan zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou er zitten een paar seizoenen bij die veel leuker zijn dan 5, vooral vorig seizoen, 14 volgens mij was erg goed.
Faimly Guy, daar heb ik de eerste 3 seizoen al van en het nieuwe seizoen is weer geniaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 15 en 16 thuis maar ik vind ze beide echt minder.... sinds conan gestopt is met het schrijven is the simpsons echt omlaag gegaan. Anyhow check the family guy eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |