Wie is die baal hooi daar linksonder?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:41 schreef Orginial het volgende:
Editie #5: In the picture staan de castfoto`s van GTST!
[afbeelding]
En de andere in the picture`s!![]()
Herman Hogendoorn - Tom Overbeek
Bowien Galema - Tanja Jess
Stan Nijholt - Paul Groot
Rik de Jong - Ferry Somogy
Bing is de zoon van Dorothea.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is die baal hooi daar linksonder?
kijken ze tveel friends bij GTST? Bing..dan denk ik gelijk aan Chandler Bingquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bing is de zoon van Dorothea.Mijn nieuwe favo personage,tenminste dat zeg ik bij deze.Ik word gewoon fan van hem en Sjors
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Veel milf-hunters hier.
Komt door Dennis Tuinman.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Tis winter en de blaadjes hangen aan de boom
En: "Morris! Wat ben jij veranderd!"quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Anita had moeten zeg: "Charlie, wat ben jij veranderd"
Nieuw programma: "Kinderruil".quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En: "Morris! Wat ben jij veranderd!"
Het knaagdiertje heeft z'n nootje gestolen.quote:
Nu kan Jef zijn stoïcijnse blik weer vestigen op de versierpogingen van Dorothea!quote:
Dat is toch juist mooi dikke aapquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Met die flashbacks had ik als regiseur ook wel een dubbelaflevering volgekregen.
Over een jaar of 4 breekt de puberteit al aan!quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rickie groeit ook volgens de gtst snelheid.
Klopt. Wist je dat Jef trouwens Leeuw als sterrenbeeld heeft. Ik dacht beer, maar goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi dikke aap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |