Was het voor werk?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van het sjouwen van flessen drank
Dit klinkt wel weer heel fout
Nee, 2 flessen wodka waren kerstcadeautjes en 3 flessen wijn voor Kerstmis. En daarbij nog een paar andere boodschappen. Veel te zwaarquote:
jup ik vind het echt vreselijk...quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog iemand die er een hekel aan heeft
Voor het sjouwen heb je toch een vriendquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, 2 flessen wodka waren kerstcadeautjes en 3 flessen wijn voor Kerstmis. En daarbij nog een paar andere boodschappen. Veel te zwaar
Normaal wel, maar die moet werken vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor het sjouwen heb je toch een vriend
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kwekenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die moet werken vandaag
En m'n vader ook, en m'n moeder is ziek dus mocht ik lekker de laatste boodschappen doen![]()
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kweken![]()
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:kheb vakantie
eindelijk.......2 weken rust.........
Is dat de enige reden?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?![]()
Dus je gaat samenwonen omdat je dan een slaafje hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?![]()
officieelquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]maar je zit toch op school?? Waarom niet dan?
Dus je hebt over een half uur vakantiequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
officieel
krijg ik om half2 vrij.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus je hebt over een half uur vakantie![]()
Correctie: over een KWARTIERquote:
Ow.... nouja.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Correctie: over een KWARTIER
Ja, ik heb dus geen vakantie en daarom vroeg ik ook wie er nog meer géén vakantie had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |