quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Elke dag tot 11:00 uitslapen voelt ook zo tijdverspillerig aan..
Dus hoelaat sta je morgen op? 7 uur?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Elke dag tot 11:00 uitslapen voelt ook zo tijdverspillerig aan..
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[vocabulaire-correctie betreffende het woord 'blatante']
hetzelfde geldt voor blatant en blatand
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:54 schreef ZOWIEE het volgende:
www.worldlingo.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal dat van blatant ook wel niet kloppen.![]()
Misschien heb ik het verkeerd gespeld? Moet het soms op z'n Frans: 'blatent'?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het is...Ik haal mn kennis alleen maar van internetsitesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal dat van blatant ook wel niet kloppen.![]()
Misschien heb ik het verkeerd gespeld? Moet het soms op z'n Frans: 'blatent'?![]()
Ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
Tom! Heb je het al gehoord van Deborahs solo-carriere?.
Hehe bathrope betekent natuurlijk badtouwquote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
De enige goede spelwijze is uiteraard bathrobe.
Klopt, ik was de e op het einde vergeten. Erg genante typfout als je iemand probeert te verbeteren...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe bathrope betekent natuurlijk badtouw
Maar bathrob betekent helemaal niksdénk ik
Bathrob zou ik vertalen met bad beroven.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Hehe bathrope betekent natuurlijk badtouw
Maar bathrob betekent helemaal niksdénk ik
Ow Tom, je weet echt állesquote:Op donderdag 23 december 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bathrob zou ik vertalen met bad beroven.
Dat was nog eens een OPquote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Ben weer weg..
* BVO heeft n.a.v. zijn Idols-award wat oude topics doorgenomen, de nostalgie..
Idols # 97: Maud: een meer dan waardige opvolger van Jamai! voor een mooi overzicht..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef Airelle het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag lekker niet naar school...uit principe... belachelijk ... de dag voor kerst twee tentamens
.
frans.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Ga je niet naar je tentamens??? Had je niet goed geleerd dan?
Omdat ik school moest afbellenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Ga je niet naar je tentamens??? Had je niet goed geleerd dan?
en waarom ben je dan nu al wakker?![]()
Owquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik school moest afbellen.
en omdat ik nu naar de bieb moet...
ik zou vandaag een tentamen hebben over een frans boek en ik was op pagina 11 van de 209
3 dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Over 4 uur heb ik ook 3 daagjes vakantie![]()
quote:
Aaah....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja gewoon weekend dus en 1 dag vrij
Dit is mijn derde dag alquote:
Ik werk veeeeeeeel harderquote:
De afgelopen paar dagen wel ja.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Owik dacht dat je zoveel geleerd had de afgelopen week maar dat zei je dus alleen maar
Was het voor werk?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van het sjouwen van flessen drank
Dit klinkt wel weer heel fout
Nee, 2 flessen wodka waren kerstcadeautjes en 3 flessen wijn voor Kerstmis. En daarbij nog een paar andere boodschappen. Veel te zwaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |