jup ik vind het echt vreselijk...quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog iemand die er een hekel aan heeft
Voor het sjouwen heb je toch een vriendquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, 2 flessen wodka waren kerstcadeautjes en 3 flessen wijn voor Kerstmis. En daarbij nog een paar andere boodschappen. Veel te zwaar
Normaal wel, maar die moet werken vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor het sjouwen heb je toch een vriend
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kwekenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die moet werken vandaag
En m'n vader ook, en m'n moeder is ziek dus mocht ik lekker de laatste boodschappen doen![]()
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kweken![]()
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:kheb vakantie
eindelijk.......2 weken rust.........
Is dat de enige reden?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?![]()
Dus je gaat samenwonen omdat je dan een slaafje hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?![]()
officieelquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]maar je zit toch op school?? Waarom niet dan?
Dus je hebt over een half uur vakantiequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
officieel
krijg ik om half2 vrij.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus je hebt over een half uur vakantie![]()
Correctie: over een KWARTIERquote:
Ow.... nouja.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Correctie: over een KWARTIER
Ja, ik heb dus geen vakantie en daarom vroeg ik ook wie er nog meer géén vakantie had..
Het paard?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef haagse_elfje het volgende:
maandag krijg ik te horen of ik mijn grote heldin Tanja "het paard " Jess mag interviewen....
ik hoop het zo....![]()
verveel
![]()
vogens weet ik veel is ze een paard dus sindsdien word ze het paardje genoemd, ik ben het daar niet mee eens wat ik vind het een onwijs lekker ding! Al is het een paard dan is het een paard van een hele goede stal.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vogens weet ik veel is ze een paard dus sindsdien word ze het paardje genoemd, ik ben het daar niet mee eens wat ik vind het een onwijs lekker ding! Al is het een paard dan is het een paard van een hele goede stal.
Hij staat er inquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
<<<![]()
Mn zus in mn avatar, wie wil dat nou niet?
Oeh, wat lesbo-erotisch van je!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vogens weet ik veel is ze een paard dus sindsdien word ze het paardje genoemd, ik ben het daar niet mee eens wat ik vind het een onwijs lekker ding! Al is het een paard dan is het een paard van een hele goede stal.
quote:
Leuk gedaanquote:
baggerquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef haagse_elfje het volgende:
weet iemand trouwens of de film Amazones iets is?
Is die met Collin Farrel??quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:09 schreef haagse_elfje het volgende:
oké dat ga ik dan dus vanavond niet kijken...
dan word het denk ik alexander...
ja dat is die met Collin Farrel, Anthony Hopkins, Angelina Jolie en ga zo maar door...quote:
ik ga ook meer voor Anthony Hopkins en Julie Christiequote:
Nope, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen met PhotoShop of ImageReadyquote:
Ik had het ook over zijn looksquote:
ja ik heb de recensies gelezen die waren kei hard....quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
In Amerika is de film keihard geflopt
ik weet het....quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Amazones en Alexander hebben allebei een 5,5 op IMDb.
Gisteren in de Metro een HELE positieve, 4 van de 5 sterren. Dus het is ofwel een hele domme recensent of hij heeft gewoon een heel andere smaak dan de restquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nog geeneen positieve recensie over Alexander gelezen.
nou moet ik zeggen dat nederlandse recensenten meestal tegen draads dan de rest van de wereld... Metro geeft meestal wel slechte recensies....quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Gisteren in de Metro een HELE positieve, 4 van de 5 sterren. Dus het is ofwel een hele domme recensent of hij heeft gewoon een heel andere smaak dan de rest
en terecht!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:57 schreef toiletseatgirl het volgende:
Alle recensenten (tenminste degenen die ik gelezen heb) zeiden over die film wel dat Johnny Depp vrijwel zeker op een oscar afstevent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |