jup ik vind het echt vreselijk...quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog iemand die er een hekel aan heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor het sjouwen heb je toch een vriendquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, 2 flessen wodka waren kerstcadeautjes en 3 flessen wijn voor Kerstmis. En daarbij nog een paar andere boodschappen. Veel te zwaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal wel, maar die moet werken vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor het sjouwen heb je toch een vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kwekenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die moet werken vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En m'n vader ook, en m'n moeder is ziek dus mocht ik lekker de laatste boodschappen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je later gaat samenwonen moet je het ook zelf doen, dus kan je lekker wennen en alvast spierballen kwekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kheb vakantieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eindelijk.......2 weken rust.........
Is dat de enige reden?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus je gaat samenwonen omdat je dan een slaafje hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch echt niet degene die met flessen gaat sjouwen, waarom denk je dat ik ga samenwonen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zijn er behalve mij, nog mensen die ook geen vakantie hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
officieelquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar je zit toch op school?? Waarom niet dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus je hebt over een half uur vakantiequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
officieel
krijg ik om half2 vrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus je hebt over een half uur vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wordt helemaal vrolijk van jouw cheerleader beestjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:15 schreef niksan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Correctie: over een KWARTIERquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wanneer jij dan?
Ow.... nouja.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Correctie: over een KWARTIER
Ja, ik heb dus geen vakantie en daarom vroeg ik ook wie er nog meer géén vakantie had..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat de enige reden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het paard?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef haagse_elfje het volgende:
maandag krijg ik te horen of ik mijn grote heldin Tanja "het paard " Jess mag interviewen....
ik hoop het zo....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.verveelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vogens weet ik veel is ze een paard dus sindsdien word ze het paardje genoemd, ik ben het daar niet mee eens wat ik vind het een onwijs lekker ding! Al is het een paard dan is het een paard van een hele goede stal.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vogens weet ik veel is ze een paard dus sindsdien word ze het paardje genoemd, ik ben het daar niet mee eens wat ik vind het een onwijs lekker ding! Al is het een paard dan is het een paard van een hele goede stal.
<<<quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop