We komen er welquote:Op donderdag 23 december 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Robbie van Leeuwen denk ik als een van de twee.
Nee, Galaxy-Lin was een Nederlandse, zelfs Haagse band. Net als The Motions. Ook beide heren zijn op en top Hagenezen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tim Hardin?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Ereburger vanwege Venus?
De zanger van The Motions...quote:Die ander ken ik niet.
Niets dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:07 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee wat Hardin met R. van leeuwen te maken heeft...
Net op tijd hersteld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:11 schreef Zanderrr het volgende:
Oh nee, die was van de Outsiders.
Geldt voor de meesten hier, denk ik (behalve dolle_hond, die het gewoon hoort te wetenquote:[Popquiz-excuus: ]Beetje van voor mijn tijd..
Het zal wel een oja-belevenis worden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Net op tijd hersteld.
[..]
Geldt voor de meesten hier, denk ik (behalve dolle_hond, die het gewoon hoort te weten). Mag ook geen excuus zijn, The Motions horen tot de groten uit de Nederlandse sixties-pop. Kom op heren: hoe heet nu de zanger van The Motions?! Die solohits zeggen jullie ook niks?
Wie weet. Maar de hint die leidt naar het antwoord zit 'm in het tweede deel van de naam...quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Had de naam Galaxy Lin iets met Venus te maken?
quote:
behalve die van Tim Hardin, neequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:15 schreef GLO het volgende:
Die solohits zeggen jullie ook niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |