Beaker, hij wist zelf ook niet echt wat er aan de hand was maar hij wou dus eerst zeker weten dat ik niet zwanger was. En ik heb idd verteld van de vroegtijdig afgebroken zwangerschap en ja dat kan iedereen overkomen daar hoeft niet persee iets achter weg te komen. Hij wil nou gewoon eerst mijn hormonen checken en daarna kijken we verder. En dat afwachten dat zal wel goed gaan want we gaan namelijk 20 januari op vakantie tot eind januari naar Oostenrijk. Dat is ook de reden waarom het zolang duurt voordat ik weer moet komen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:57 schreef Beaker het volgende:
PK, balen dat er geen zwangerschap isWel fijn dat je direct een echo hebt gehad en dat je bloed kon prikken ookal ging dat niet zo makkelijk!!
Waar dacht hij zelf aan? Ik neem aan dat je hebt verteld dat je al eens zwanger bent geweest, maar dat die zwangerschap vroegtijdig werd afgebroken, hoe reageerde hij daarop?
Sterkte met afwachten!! Op naar de uitslag op 4 feb.
Liefs, Beaker
Lieve LW, wat een goed nieuws zeg. Ik hoop dat je goed op de medicatie reageert en dat je voldoende bent afgevallen zodat je cyclus helemaal toppie is en je snel een tweede streepje te pakken hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:58 schreef LittleWoodstock het volgende:
dit nieuwe jaar luidt voor mij het begin in van de hernieuwde poging. Medicijnen komen straks uit de la van mijn nachtkastje. Pff, spannend. Ben heel benieuwd hoe ik op de medicatie ga reageren, én....is mijn gewichtsverlies voldoende ''tegen'' de PCO? We shall see. Ik hou jullie op de hoogte.![]()
Beaker wat leuk om te lezen zeg! De aanhouder wint hoor dus zet hem op en oefen maar goedquote:Op maandag 3 januari 2005 09:29 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mijn vriend en ik hebben het weekend is serieus gesproken over kinderenHet ziet er nu naar uit dat 2005 voor ons nog een oefen jaar zal zijn
omdat mijn menstruatie nog niet echt goed verloopt
2006 zal voor ons een "wij gaan trouwen" jaar worden en daarna aan de slag!!
Liefs, Beaker
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Lieve LW, wat een goed nieuws zeg. Ik hoop dat je goed op de medicatie reageert en dat je voldoende bent afgevallen zodat je cyclus helemaal toppie is en je snel een tweede streepje te pakken hebt![]()
Jompels,
Slaapmeisje
Hai!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:38 schreef LittleWoodstock het volgende:
Ingrid...hoe is het nu met je (en met Djeez natuurlijk)?![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Randa_v het volgende:
Komt het een van de dames bekend voor!! Ik ben 31 december gestopt met implanon. En ervaar nu zulke sterke stemmingswisselingen. Die hormonen lijken al heel vlug op volle kracht te zijn!!![]()
Vond het zielig voor mijn mannetje, wat hij allemaal moet verduren.
Ja joh, het is vannacht in volle hevigheid losgebarsten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:13 schreef Beaker het volgende:
ps. Merisse, is de menstruatie helemaal doorgezet nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |