quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Lieve LW, wat een goed nieuws zeg. Ik hoop dat je goed op de medicatie reageert en dat je voldoende bent afgevallen zodat je cyclus helemaal toppie is en je snel een tweede streepje te pakken hebt
Jompels,
Slaapmeisje
![]()
SleepyGirl
![]()
en een dikke
![]()
voor jou....'k lees in het andere topic dat de duivels gearriveerd zijn
![]()
en dat je dus vandaag de eerste spuit gaat zetten.
Oef, spannend. Wel fijn dat het vlak voor het weekend is zodat je je op je werk niet krampachtig anders hoeft te gedragen, maar lekker thuis bent. Ik wens je ontzettend veel succes met de eerste prik, zet hem op, voor je het weet is het voorbij en denk je: O, was dit alles?
sprak zij bemoedigend in, maar kan me zó indenken dat je zoiets hebt van *ril* In ieder geval draaien de duimen volop voor je!Ik heb gisteravond de eerste Dostinex-tablet ingenomen, dus ook voor mij het begin van een ''nieuw iets''. Raar joh, ik zat echt te wachten op een reactie van mijn lichaam, zoals duizelig of hoofdpijn, maar wonderwel merk ik er (nog?) niks van. Hopelijk blijft dat zo, op naar volgende week woensdag voor tablet nummer 2. Als ik de 4e tablet heb gehad dan moet ik bloed laten prikken om te kijken of het prolactinegehalte goed daalt/gedaald is.
Alle andere dames:
![]()
en een knuffel! Die kunnen we wel gebruiken op jacht naar ons 2e streepje!
LW
Ingrid...hoe is het nu met je (en met Djeez natuurlijk)?
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...