abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 18:16:40 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24301995
Balen dat het deze keer weer niet gelukt is meiden.
Ik heb het lijstje aangepast
pi_24302442
HW en suzie klote zeg. Ik hoop dat jullie er niet vel last van hebben verder.
pi_24302701
Morgen mijn laatste pil. Ik ben al begonnen aan de Gravitamon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 december 2004 @ 18:58:53 #204
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24302850
nee hoor... hier gaat alles oke..tis jammer... volgende keer weer beter.

Ga ik ook om de dag proberen te klussen...pfff..weet niet hoe jullie dat volhouden zeg,ben savonds kapot na een dag op mijn poten te hebben gestaan...en dan is het
pi_24304217
Ik heb morgen als het staafje eruit is een drukverband om mijn arm. Het zal dan ook wel pijnlijk zijn. Heb ik vorig jaar ook gehad toen de oude verwijderd werd en de huidige ingezet. Ik zie morgen wel... Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt.

Nog één dagje...om 14.20....zucht
  FOK!fossiel donderdag 30 december 2004 @ 20:24:51 #206
2628 Karin
pi_24304265
He wat balen heavenswoman en Suzziieee

Babylover, Vicky en Randa_v heel veel succes Ik hoop dat jullie snel een 2e streepje hebben.
pi_24304593
Ah neeeeee heavenswoman en Suzziieeee, wat enorm balen weer zeg...
Lekker dronken worden morgen zou ik zeggen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 30 december 2004 @ 21:21:09 #208
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24305587
ja..... zou ik kunnen doen..maar ik drink niet
pi_24313609
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar kan je een soort van ontwenningsverschijnselen krijgen als je met de pil stopt?

Ik ben sinds de kerst de hele dag door misselijk. Niet dat ik moet overgeven of niet kan eten, maar het is de hele dag als een zeurderig gevoel aanwezig. Ook heb ik het idee dat het allemaal nogal rommelt in mijn buik

En aangezien ik pas de 23ste met de pil ben gestopt, de 25ste daardoor ongesteld was en mijn reguliere cyclus nog op gang moet komen, neem ik aan dat ik nog niet zwanger ben (I wish )

En is het verstandig of handig om nu al meteen om de dag te gaan klussen?

En iedereen die ook bezig natuurlijk onwijs veel succes!

[ Bericht 7% gewijzigd door BabyLover op 31-12-2004 08:40:50 ]
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_24314253
Zodra je stopt is de mogelijkheid altijd aanwezig dat je zwanger raakt.

Klussen is niet handig als je uit zou willen rekenen wanneer je uitgeteld bent. Dan kun je beter veilig vrijen tot je echt ongesteld geweest bent. Maar wil je meteen zwanger raken, wat houdt je tegen.

Succes ermee!!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:26:34 #211
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_24322361
dames zoals je ziet heb ik niet moeten testen, dezemorgend met de duivels opgestaan, wel 9 dagen te laat. Ik sluit mijn eerste jaar van proberen voor een tweede kindje dus slecht af. nieuwe nod is 10/02/2005(41 lange dagen) ik zal maar het langste nemen ooit (deze dus) dan kan ik ook niet teleurgesteld worden.

groetjes en een GELUKKIG NIEUWJAAR

[ Bericht 0% gewijzigd door lunastar op 02-01-2005 11:54:29 ]
pi_24325044
Sterkte Luna, dat het nieuwe jaar voor jouw mag brengen wat je het liefste wil.

Ik zit nu lekker met mijn arm in het verband. Van mij mogen de verlossende rode duivels komen. Voor het eerst en voor het laatst hoop ik dan. Op het nieuwe jaar.

Succes iedereen.
pi_24325760
Sterkte Luna!

En Randa_v, jij ook! Heb je er veel last van?

Het ziet ernaar uit dat ik me weer bij jullie moet voegen. Ik hoop dat het alsnog goedkomt, maar ik weet het niet. Zie Z&G.

Iedereen een fijne jaarwisseling!
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 19:26:27 #214
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24326076
Ingrid wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte ermee

luna wat ontzettend jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden!

Iedereen hier een hele fijne Oud&Nieuw en dat het maar een heel vruchtbaar 2005 zal gaan worden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24327490
hai streepjesdames (en heren), ik wens iedereen een tweede streepje toe in het nieuwe jaar. en veel plezier bij het klussen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24328232
Iedereen alvast een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2005 toegewenst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ingrid19 op 01-01-2005 02:20:40 ]
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:09:46 #217
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24329580
en ik wens iedereen hetzelfde maar dan voor 2005
pi_24334011
Gisteren werden mijn vingers dusdanig blauw dat ik het drukverband heb afgedaan. Mijn schoonzusje heeft er toen een pleister opgeplakt. We hebben met de familie, schoonzus, zwager en schoonmoeder er nog een fijn gesprek over gehad. Het is wel fijn dat ze het weten. Alleen naaste familie weet dan dat we bezig zijn. Is wel prettig.

Ingrid19, sterkte ermee.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 10:39:50 #219
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24334108
Gelukkig nieuwjaar allemaal !! Wens alle mede tweede streepjes-wachters een heel mooi, fijn, gezond, vruchtbaar en liefdevol 2005
En dat we hier maar veel streepjes voorbij mogen zien komen !!!
pi_24334142
Ook van mij, iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. En dat er inderdaad maar heel veel 2e streepjes voorbij mogen komen... inclusief die van mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:05:39 #221
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24334237
iedereen de beste wensen, en dat 2005 voor jullie allemaal een 2e streepje mag brengen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:28:00 #222
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24334949
Ik wil even iedereen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2005
toewensen!!!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:31:00 #223
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24336860
Iedereen de beste wensen en dat we allemaal dit jaar het tweede streepje topic mogen verlaten

van Pizzakoeriertje
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:58:19 #224
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24339239
Alle tweede-streepjes-meisjes een super 2005 gewenst! Hopelijk een jaar met liefde, geluk, in goede gezondheid én een felbegeerd 2e streepje!!!

Slaapmeisje
Merisse
Beaker
PizzaKoeriertje
Heavenswoman
Renegate
Jolene
Hartje
Marie79
Jelief
AlsoStarring
Suzziieee
Dreamgirl
Lunastar
Ingrid en Djeez
Girly
Minoes
Vicky
Mallemeid
Randa_v en Magneet
BabyLover

...en mezelf ( )

We gaan ervoor hè?

LW

dit nieuwe jaar luidt voor mij het begin in van de hernieuwde poging. Medicijnen komen straks uit de la van mijn nachtkastje. Pff, spannend. Ben heel benieuwd hoe ik op de medicatie ga reageren, én....is mijn gewichtsverlies voldoende ''tegen'' de PCO? We shall see. Ik hou jullie op de hoogte.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24340838
Heel veel liefde en gezondheid in 2005 voor jullie!!
Dat het voor de wachtende dames voor een tweede streepje een vruchtbaar jaar mag worden en dat jullie door mogen gaan naar Z&G!!

LW Heel veel succes met de start van de medicijnen

2005 word een streepjes jaar

Heel veel liefs, Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24341335
Jullie ook allemaal een gelukkig 2005 gewenst en hopelijk allemaal een 2e streepje..
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:57:27 #227
1087 Merisse
broddeltante
pi_24342491
LW succes met de medicijnen

Lieve iedereen. Gelukkig nieuwjaar vol met tweede streepjes voor ons allemaal. En miskramen schaffen we af voor 2005, wat zeg ik, voor altijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Merisse op 01-01-2005 20:23:38 ]
pi_24343161
Ik wens dat iedereen hier een 2e streepje krijgt in 2005
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24348491
Ik wens iedereen een succesvol, liefdevol, gezond en bijzonder vruchtbaar 2005 toe!

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we er gelijk vol tegenaan gaan nu we eenmaal de beslissing hebben genomen.
Vind je ovulatie nou 14 dagen na je de eerste dag van je laatste menstruatie plaats of 14 dagen voor de volgende?
Aangezien ik namelijk nog geen idee heb wat mijn cyclus gaat worden, heb ik het idee dat we in het laatste geval twee weken lang, i.p.v. die ene week (of heb ik het mis ) flink zullen moeten klussen.

Jeetje, ik voel me echt een nitwit met al die vragen zo
Da's wel een beetje het probleem als je het geheim wil houden voor je omgeving, I guess
pi_24351955
Dag Dames.

Eerst wens ik jullie allemaal een heel goed en vruchtbaar 2005 toe.
Ik had een tijdje afstand genomen van het forum, omdat we hebben besloten dat het nu voor ons niet zo verstandig is om aan een kindje te beginnen.
Mijn zoon heeft een terugslag gehad (autistisch aanverwant).
Financieel ging het niet zo lekker en ze zijn aan het reorganiseren op mijn werk, zodat ik mijn baan ook niet echt zeker meer ben.
Sorry dat ik jullie niet eerder wat heb laten horen. Ik had gewoon zoveel aan m'n hoofd en gevoelsmatig wilde ik even niet geconfronteerd worden met zwanger worden.

In de tussentijd ben ik trouwens wel weer ongi geworden, welliswaar door de pil.
Van de lijst kan ik dus af.
In het vervolg zal ik niet meer zovaak hier posten, maar zal zeer zeker mee blijven lurken en duimen voor jullie.
Geen idee wat de toekomst ons verder brengt, maar wanneer we weer voor de tweede gaan zal ik me graag hier weer willen melden.

Voorlopig wordt ik eerst tante.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:06:56 #231
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_24352468
Hoi allemaal

Een denderend 2005 voor iedereen en dat iedereen gelukkig mag zijn.

Ingrid en djeez veel sterkte in deze moeilijke tijd. Hopelijk weet je morgen meer en heb je meer zekerheid.

Kan iemand mijn nod op 10 februari zetten. dank u

groetjes en tot later
  zondag 2 januari 2005 @ 12:50:18 #232
1087 Merisse
broddeltante
pi_24353279
Dreamgirl, jammer hoor. Wellicht tot later.

Babylover, ze zeggen dat je eisprong gemiddeld 14 dagen voor de volgende ongesteldheid plaatsvindt. In de week daarvoor zou je veel moeten vrijen aangezien sperma dagen kan overleven en het eitje na de sprong slechts uren. Jouw cyclus was voor je pilgebruik 5 weken? Dan is dat de 3e week bij jou. Misschien een idee om goed op je afscheiding te gaan letten zodat je weet wanneer je eisprong ongeveer is, zie http://www.vruchtbaarheid.org/
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 20:32:31 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24359681
LW wat ontzettend spannend. En Jelief, ein-de-lijk is het dan zover voor jullie! Heel veel succes en plezier met KvK. Het allerbeste voor 2005!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24359723
Slaapmeisje zien we jou terug in 2005? Of hou je nog even afstand??

Liefs, Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:13:05 #235
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24360334
Beaker ik wacht nog heel even met mijn comeback hoor De afgelopen tijd heeft me behoorlijk wat rust gegeven en ik ben me nu aan het opladen voor de eerste poging met hormonen. Er staat ons dus een hele spannende tijd te wachten en ik zie erg op tegen het prikken. Zodra ik daar een beetje aan gewend ben kom ik hier ook weer wat vaker, maar ik kon het toch niet laten om jullie allemaal hier een heel fijn 2005 te wensen
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:18:11 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24360409
ik had je al gemist slaapmeisje, maar ik durfde niet te vragen waar je gebleven was.
nu lees ik dat je even afstand hebt genomen.
wanneer ga je met de poging met hormonen beginnen?

en iedereen een succesvol nieuwjaar toegewenst!
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:19:54 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24360436
lay-wrb, wat lief dat je me gemist hebt. Ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid en die zal binnen nu en een week zich aandienen (ik hoop het niet natuurlijk). Dan begin ik met spuiten *ril*
pi_24367135
Wij houden stil dat ik ben gestopt met de pil omdat we geen zin hebben in constante vragen hoe het gaat en eventuele tips enzo. Dit zou kunnen komen doordat:
- ons kindje het eerste kleinkind van mijn schoonouders zou kunnen zijn en mijn schoonouders daar heel erg op zitten te wachten ("Kijk eens, deze speelgoedstofzuiger (3+) kreeg ik cadeau en die bewaar ik voor onze kleinkinderen.")
- mijn zusje voor de tweede keer binnen no time zwanger is en mijn ouders dus dezelfde verwachtingen bij ons zouden kunnen hebben.

Wat zijn jullie ervaringen met de volgende zaken:
- Niet meer vrij (wat bij mij thuis altijd wel gebeurde) over je ongesteldheid kunnen praten. Ik ben namelijk midden in m'n strip gestopt met de pil en was met kerst ongi. Toen heb ik maar gezegd dat ik aan de diaree was, vandaar de buikpijn. Wat dat betreft scheelt het wel dat mijn moeder in de overgang is en mijn zusje zwanger
- Proberen het onderwerp te vermijden, omdat ik bang met dat ik me verpraat.
- Met niemand in je omgeving erover kunnen praten. Gelukkig is dit forum er!!

Alvast bedankt!
  maandag 3 januari 2005 @ 08:14:23 #239
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24367136
slaapmeisje
leuk dat je er weer ff bent...
hoop dat je snel weer ons gezelschap komt houden!!
Nog de beste wensen hé voor 2005, en je weet wel wat ik dan bedoel.....
Een heeel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2005 ... Dat dit ons jaar maar mag worden !!!
  maandag 3 januari 2005 @ 08:46:33 #240
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24367250
Ook ik hoop dat 2005 alle dames hier een 2e streepje gaat brengen! Komop dames !
... ♥ ik mis je ♥
pi_24367508
Goedemorgen allemaal

Mijn vriend en ik hebben het weekend is serieus gesproken over kinderen Het ziet er nu naar uit dat 2005 voor ons nog een oefen jaar zal zijn omdat mijn menstruatie nog niet echt goed verloopt
2006 zal voor ons een "wij gaan trouwen" jaar worden en daarna aan de slag!!

Liefs, Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 3 januari 2005 @ 14:09:37 #242
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24371746
ow wat leuk beaker.... fijn, een beetje duidelijkheid...!
En een oefenjaar is ook wel lekker... kan ook van alles gebeuren dan hoor
Maar eerst trouwen dus ... !!! al een datum?
pi_24371846
Spannend Beaker
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 3 januari 2005 @ 14:51:23 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24372441
quote:
Op maandag 3 januari 2005 08:14 schreef BabyLover het volgende:
Wij houden stil dat ik ben gestopt met de pil omdat we geen zin hebben in constante vragen hoe het gaat en eventuele tips enzo.
Ik heb het de afgelopen maanden al best wel rondbazuind dat we in januari met kvk wilden beginnen, misschien iets te veel. Tips krijg ik vooralsnog alleen van mijn moeder en zus(mama van Lotus) en dat valt nog mee. Mijn schoonouders weten er iig nog niets van (zover ik weet) en dat wil ik zo houden, ik weet al precies hou ik het aan mijn schoonmoeder wil vertellen als ik zwanger ben.
quote:
Wat zijn jullie ervaringen met de volgende zaken:
- Proberen het onderwerp te vermijden, omdat ik bang met dat ik me verpraat.
- Met niemand in je omgeving erover kunnen praten. Gelukkig is dit forum er!!
mmm bij mijn schoonouders moet ik wel eens mijn best doen om niet te laten merken dat we er mee bezig zijn. Ze weten wel dat we een ander huis willen omdat we tzt kinderen willen. Bij mijn moeder praat ik er gewoon vrij over, das wel lekker.
voor vrienden houdt ik het nog even stil, ook als ik zwanger ben (als ik dat kan tenminste)
en dan zijn er nog mijn schoonzusje en collega die hier nog wel eens rondstruinen, tja als die het hier eerder zien dan dat ik het ze gezegd heb tja, tegen die tijd zie ik wel hoe en wat, misschien eerst even bellen (wel zo lief toch?)
en voor de rest lang leve Fok!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24389589
PK Ben je al bij de gyn geweest??? Hoe was het????

Hartje Morgen je NOD, hoe voel je je??

Merisse Hoe voel jij je, want jouw NOD zit er ook al aan te komen

Voor alle andere NODjes die in aantocht zijn, toi toi toi

Ik wil streepjes zien

Liefs, Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:37:08 #246
1087 Merisse
broddeltante
pi_24389900
Ik ook Beaker, believe me . Ik durf nergens meer op te hopen, maar zondag is nog ver weg.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:12:57 #247
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24390489
Hoi Beaker

Moet vanmiddag om 20 over 3 bij de gyn zijn. Kom aan het eind van de middag of vanavond wel even om de uitslag te vertellen!

* Pizzakoeriertje groet alle 2de streepjes dames
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:14:01 #248
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24390507
ben benieuwd pizzakoeriertje .... succes!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:40:26 #249
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_24394151
Hoi dames

En pizzakoeriertje hoe was het bij de gyn???

hartje,Merisse ,Renegate Voor jullie is het een spannende 1ste week van het nieuwe jaar, hopelijk zetten jullie die alledrie in met een 2e streepje en zijn jullie een goed voorbeeld voor iedereen van ons die nog op een 2e streepje wachten.

groetjes en toi toi toi voor iedereen
pi_24394900
Ik ben maandag bij de ha geweest. Had niet veel te melden. Heeft me verder niet onderzocht, omdat dat vrijdag al uitgebreid was gedaan.
Het komt vaak voor bij vrouwen die voor de 1e keer zwanger zijn. Het had niet voorkomen kunnen worden. Dat wist ik wel, maar toch goed om te horen.
Alles bij elkaar kan het een week duren, het vloeien en de krampen.
Gelukkig word het nu minder. We proberen weer positief te worden. We hebben nu iig geen extra kans op een miskraam ofzo.
Nu maar hopen dat mn cyclus niet van slag is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')