die volkskrantweasels kropen zo diep in de reet van Bernhard dat ze de witte anjer voor konden ruiken. Vrij vertaald naar een voorbeeld van Raoul Heertjequote:
Jij bent dan ook niet echt een vrouwenliefhebber.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik mis onze knuffelallochtoon kLowJow meer. Maar dat komt omdat allochtonen zielig zijn enzo.
Ei,ei,ei en we zijn zo blijquote:Op donderdag 23 december 2004 21:32 schreef Monidique het volgende:
Ik zag net een pratend ei op de televisie.
[afbeelding]
Ja, SK, hoe zit dat?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet echt een vrouwenliefhebber.![]()
Hij heeft een vergaderverbod opgelegd gekregen van het CDA.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:29 schreef George-Butters het volgende:
Wat is er met KlowJow gebeurt? Is er een specifieke reden waarom hij niet meer hier komt?
Geef eens antwoord op ome Johan.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft een vergaderverbod opgelegd gekregen van het CDA.
Volgens de Hond.quote:Ongeveer de helft van de CDA-achterban gunt de premier een nieuwe termijn.
Integendeel. Je kunt je onderscheiden door extra service te verlenen (geiser/boiler/kachel-controle). Of bijvoorbeeld middels de herkomst van het gas (ecologisch en/of politiek verantwoord, denk aan groen beleggen).quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:21 schreef du_ke het volgende:, blijft het zo dat je hier in het geval van gas of drinkwater niets mee kan.
Hij zou eens iets moeten gaan doen aan die oubolllige scheiding en dat Wehkamp-pakquote:
Maar met kanker, zoals RQ, heeft die niks!quote:
Blonderen en een sportauto en hij kan zo door voor Wildersquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Hij zou eens iets moeten gaan doen aan die oubolllige scheiding en dat Wehkamp-pak
Doe Marijnissen een pruik en snor op en voila!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blonderen en een sportauto en hij kan zo door voor Wilders.
@ Lithion ik kom er nog een keer op terug.
Ok.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:31 schreef du_ke het volgende:
@ Lithion ik kom er nog een keer op terug.
Zijn verbeeldende manier van schrijven waarin tussen de regels door behoorlijk wat verpakt zit. Frentrop geeft op sarcastische wijze door middel van omkering aan waarop nietsdoen en vooral niets benoemen kan uitlopen. Vervolgens laat hij anderen een overdenking en een eigen keuze. Ik heb hem geen verbod op islam zien bepleiten, daar lijkt hij me nu helemaal niet het type voor.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:57 schreef Monidique het volgende:
Sjun, wat vind je eigenlijk zo geweldig aan die Fentrop, die kennelijk ervoor pleit om mogelijk de Islam te verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |