abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 08:34:14 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24153148
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mooi, dus als er democratisch beslist wordt dat (God/Allah/whoever verhoede) Wilders premier wordt, zullen de nette moslims dat allemaal accepteren?
Dat vind ik een ridicuele retorische vraag die uitstraalt dat je zelf het beoogde antwoord al "weet" en in principe niet geïnteresseerd bent in mijn antwoord, maar desondanks zal ik vanwege mijn zuivere intenties je het voordeel van de twijfel gunnen en tot een antwoord over gaan:

Ja, we zullen het niet fijn vinden als die Krab aan de macht komt, maar we zullen het accepteren, want ook wij mogen stemmen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 23 december 2004 @ 08:35:34 #27
13462 BansheeBoy
pi_24153159
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je bent wel op dreef vanochtend, BSB. Al eens gedacht aan een carriere als cabaretier?
zei ik wat grappigs dan ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:35:57 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24153162
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik een ridicuele retorische vraag die uitstraalt dat je zelf het beoogde antwoord al "weet" en in principe niet geïnteresseerd bent in mijn antwoord, maar desondanks zal ik vanwege mijn zuivere intenties je het voordeel van de twijfel gunnen en tot een antwoord over gaan:

Ja, we zullen het niet fijn vinden als die Krab aan de macht komt, maar we zullen het accepteren, want ook wij mogen stemmen

Oh, gaan we zo beginnen? Ik raad het je af, want ik fileer je, maar je mag het proberen, hoor.

En als Wilders (overigens geef je al duidelijk blijk van je 'democratische' instelling door het gebruik van een scheldnaam) aan de macht is en alle moskeeën sluit, imams het land uit duvelt en het islamitisch onderwijs verbiedt, dan zullen jullie dat ook accepteren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24153166
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Haha. Fat chance. Er zal namelijk nooit democratisch beslist kunnen worden dat elke Nederlander de Islam onderwezen moet krijgen. Daarvoor is eerst een islamitische democratische meerderheid nodig en die is pas mogelijk als iedere Nederlander de Islam onderwezen zou krijgen en dat kan pas als er een democratische Islamitische meerderheid is en......
Ik zie de meest nobele Christenen nog wel als ons bondgenoten dus vergis je niet in de macht van de Nederlandse Bible-belt. Soms hoor of lees ik weleens wat over die Christenen omdat ik vroeger een Christelijke klasgenoot had. En die mensen zouden zelf waarschijnlijk ook allen op een vrome Islamitische partij stemmen. Ik wist inderdaad zoals jij al zegt ook niet dat er echte christenen waren in dit land. In tegenstelling tot de christenen die zich laten verleiden door drank, sex, drugs en rock 'n roll. Deze christenen waar ik het over heb kleden zich zelfs vroom!
  donderdag 23 december 2004 @ 08:37:18 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_24153174
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

zei ik wat grappigs dan ?

Iets hilarisch zelfs, vooral komende van een moslim:
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is geen dwang in Godsdienst
  donderdag 23 december 2004 @ 08:38:42 #31
13462 BansheeBoy
pi_24153186
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, gaan we zo beginnen? Ik raad het je af, want ik fileer je, maar je mag het proberen, hoor.
Vanwaar die intolerante agressie ? Vergeet niet dat respect een wederzijds instrument is
quote:
En als Wilders (overigens geef je al duidelijk blijk van je 'democratische' instelling door het gebruik van een scheldnaam) aan de macht is en alle moskeeën sluit, imams het land uit duvelt en het islamitisch onderwijs verbiedt, dan zullen jullie dat ook accepteren?
Neen, dat zullen we uiteraard niet accepteren omdat dan weer indruist tegen de wetten die ons momenteel erg goed beschermen. En overigens is "krab" geen scheldnaam, dat is een Marokkaans troetelwoordje die wij graag geven aan hardwerkende mensen, het zou pas een scheldnaam zijn als ik de persoon in kwestie zou uitmaken voor Ayaan of Theo

pi_24153190
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik waardeer Bansheeboys manier van antwoorden op mensen zoals jij die de verkeerde basis leggen voor hun vragen, dit even terzijde Verder zullen de moslims zij aan zij met onze bondgenoten die zich bevinden in de bible-belt (aspirant moslims ) helpen te protesteren tegen deze plannen. Dat is immers ook een van onze grondrechten. En ik weet zeker dat dit meer demonstranten zal opleveren dan de laatste demonstratie tegen de kabinetsplannen. Ik denk zelfs dat deze protesten wereldwijd zullen zijn!
  donderdag 23 december 2004 @ 08:42:33 #33
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24153234
Zeg BSB, hoor jij ook bij die groep van zelfontbranders?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 23 december 2004 @ 08:44:30 #34
13462 BansheeBoy
pi_24153250
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:42 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg BSB, hoor jij ook bij die groep van zelfontbranders?
Het zou gerust eens kunnen, maar dan moet je me eerst eens uitleggen wat je bedoelt met de term "zelfontbranders", desnoods vergezelt met een synoniem

donderdag 23 december 2004 @ 08:45:24 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_24153257
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vanwaar die intelorante agressie ?
Lees je eigen antwoord waar ik op reageer nog maar eens en bedenk dat dus zelf maar. Overigens is er niks intolerants aan. Ik hak iedereen verbaal aan stukjes die op jouw wijze reageert..
quote:
[..]

Neen, dat zullen we uiteraard niet accepteren omdat dan weer indruist tegen de wetten die ons momenteel erg goed beschermen.
Ah, maar die wetten zijn ook democratisch tot stand gekomen en kunnen dus even democratisch gewijzigd of afgeschaft worden door een democratisch gekozen regering. En je zegt zelf dat je democratisch gekozen regeringen zult accepteren.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:46:45 #36
13462 BansheeBoy
pi_24153269
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:28 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Je hebt hem al goed hangen zie ik. Bij de meeste bedrijven is de bedrijfsborrel op donderdagmiddag, niet op donderdagochtend.
Ik drink alchohol noch heb ik het ooit gedronken. Ik respecteer mijn Islamitische geboden, verboden, rechten en plichten, daarentegen rijd ik weleens door een rood stoplicht, maar dat is geen Islamitische regel

pi_24153272
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:07 schreef Youssef het volgende:
Ik zie het als een mooie ontwikkeling Ik vind ook dat herontdekken van de islam erg belangrijk in het verhaal. Iedere moslimjongere zou op een gegeven moment moeten zeggen: "En nu is het genoeg, tijd voor de echte islam" Als diegene uiteraar was verworden tot een relmarokkaantje van wederzijds formaat
jaja... ga dat even lekker in iran doen ofzo al die kutmoslims die maar lopen te zeiken op de "verderfelijke westerse cultuur"... wat de fuck doe je hier dan, ga lekker in een zandbak naar het oosten knielen ofzo! In iran mag je tenminste geestelijk gehandicapten stenigen, leuk joh zo'n sharia
  donderdag 23 december 2004 @ 08:48:40 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_24153283
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik waardeer Bansheeboys manier van antwoorden op mensen zoals jij die de verkeerde basis leggen voor hun vragen, dit even terzijde
Sorry, maar wat is de verkeerde basis voor mijn vragen? Ik wil gewoon duidelijkheid over de mate van respect voor democratie van mensen als BSB en jijzelf. Dat de manier van vragen je niet aanstaat, is jouw probleem, maar ze geven wel de kern van mijn nieuwsgierigheid weer. En die verwoord ik zo simpel mogelijk, zodat er geen mogelijkheid tot misverstand bestaat.
quote:
Verder zullen de moslims zij aan zij met onze bondgenoten die zich bevinden in de bible-belt (aspirant moslims ) helpen te protesteren tegen deze plannen.
Als jij serieus denkt, dat mensen uit bijvoorbeeld Staphorst zij aan zij met jullie zullen strijden voor de invoering van (bijvoorbeeld) Islamonderwijs voor iedereen, dan mankeert er iets aan je geestelijke make-up.
quote:
Dat is immers ook een van onze grondrechten. En ik weet zeker dat dit meer demonstranten zal opleveren dan de laatste demonstratie tegen de kabinetsplannen. Ik denk zelfs dat deze protesten wereldwijd zullen zijn!

Sorry hoor, maar welke blaadjes heb jij gerookt?
  donderdag 23 december 2004 @ 08:52:25 #39
13250 Lod
Sapere aude!
pi_24153317
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy en ik kunnen denk ik samen met onze achterban de Nederlandse samenleving gemakkelijk omvormen tot een zuiver islamitische op een geheel vredige manier.
Ik zou jullie graag hier op willen wijzen. Op mij is het in ieder geval wel van toepassing
GNU Terry Pratchett
pi_24153325
Als hier knaapjes uiting geven aan de aanname, dat de toekomst der mensheid bepaald zal worden door de islam, dan wil ik ze wel verraden, dat hun inschatting van de westerse wereld net zo ongelooflijk achterlijk is, als de islam zelf. Het zijn de stuiptrekkingen van een stervende religie, die zichzelf bewezen heeft, dat ze ontwikkelingen van de moderne tijd niet aankan.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:53:58 #41
13462 BansheeBoy
pi_24153333
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:46 schreef veejay het volgende:

[..]

jaja... ga dat even lekker in iran doen ofzo al die kutmoslims die maar lopen te zeiken op de "verderfelijke westerse cultuur"... wat de fuck doe je hier dan, ga lekker in een zandbak naar het oosten knielen ofzo! In iran mag je tenminste geestelijk gehandicapten stenigen, leuk joh zo'n sharia
Hmm, dit is inhoudelijk gezien de meest te betwijfelen post ooit op Fok! Ik zie alleen maar loze aannames, loze opmerkingen, non-respect, onwetendheid, agressie, vinger wijzingen en spelfouten in de tekst staan. Ik kan me niet indenken dat je ook daadwerkelijk geinteresseerd bent in een discours

donderdag 23 december 2004 @ 08:54:33 #42
66444 Lord_Vetinari
pi_24153338
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:53 schreef observ het volgende:
Als hier knaapjes uiting geven aan de aanname, dat de toekomst der mensheid bepaald zal worden door de islam, dan wil ik ze wel verraden, dat hun inschatting van de westerse wereld net zo ongelooflijk achterlijk is, als de islam zelf. Het zijn de stuiptrekkingen van een stervende religie, die zichzelf bewezen heeft, dat ze ontwikkelingen van de moderne tijd niet aankan.
Hetzelfde kun je stellen voor het katholicisme, hoor. Of wil je beweren dat het Vaticaan een voorpost is voor technologische en sociale ontwikkeling?
  donderdag 23 december 2004 @ 09:01:53 #43
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24153417
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hetzelfde kun je stellen voor het katholicisme, hoor. Of wil je beweren dat het Vaticaan een voorpost is voor technologische en sociale ontwikkeling?
Ontkent'ie dat dan?

Of jank je omdat'ie et er niet expliciet bij zegt dat het katholicisme ook erg kan zijn soms

Zit deze thread vol met arrogante katholieken die een theologie propageren?

Nee dus

pi_24153421
Hmm, ik ben laat. Ik zal me helaascherwijs wat moeten spoeden, een slechte eigenschap voor een moslim. Ik zal waarschijnlijk ook overspel moeten plegen met wat rode stoplichten, maar dat moet dan maar Bansheeboy ,ken je Ibrahiem Al Jibreen. Erg mooie reciteur

Salaam broeders.
pi_24153422
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, dit is inhoudelijk gezien de meest betwijfelen post ooit op Fok! Ik zie alleen maar loze aannames, loze opmerkingen, non-respect, onwetendheid, agressie, vinger wijzingen en spelfouten in de tekst staan. Ik kan me niet indenken dat je ook daadwerkelijk geinteresseerd bent in een discours
Gelul, ik laat duidelijk weten dat ik het helemaal gehad heb met "de islam" in Nederland. Wie geen respect zaait die geen respect oogst, lijkt me niet zo'n ingewikkeld concept toch?

Het interesseert me echt niet waar iemand in gelooft, maar zodra dat geloof tegen mijn manier van leven gericht is stoor ik mij er wel aan.

Dankzij de mateloze tolerantie van de afgelopen decennia is deze trieste situatie ontstaan, het wordt tijd dat de mensen gaan beseffen dat er bepaalde elementen in Nederland lopen die zich ronduit tegen de samenleving keren. Het wordt dan ook tijd dat er vanuit de Nederlandse kant radicale oplossingen gevonden worden om bijvoorbeeld haatzaaiende imams uit te kunnen zetten.

Van mij mogen ze de volgende regel hanteren: Zolang er geen bijbel in Saudi Arabie ingevoerd laat staan kerken gebouwd mogen worden moeten ze de islam en de koran met exact diezelfde middelen bestrijden.
  donderdag 23 december 2004 @ 09:03:05 #46
66444 Lord_Vetinari
pi_24153428
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ontkent'ie dat dan?

Of jank je omdat'ie et er niet expliciet bij zegt dat het katholicisme ook erg kan zijn soms

Zit deze thread vol met arrogante katholieken die een theologie propageren?

Nee dus

Nee, maar hij serveert de Islam erop af, zonder de nuancering te maken, dat de Islam daarin niet alleen staat. Mijn post was dus slechts bedoeld als die nuancering, niet als verdediging.
pi_24153446
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:02 schreef Youssef het volgende:
Ik zal waarschijnlijk ook overspel moeten plegen met wat rode stoplichten, maar dat moet dan maar
Door rood rijden kan gelijk zijn aan moord, ik hou een steen voor je achter de hand zodat je volgens je eigen religie gestraft kan worden
  donderdag 23 december 2004 @ 09:04:39 #48
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24153450
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, maar hij serveert de Islam erop af, zonder de nuancering te maken, dat de Islam daarin niet alleen staat. Mijn post was dus slechts bedoeld als die nuancering, niet als verdediging.
ja, 'Wij doen het ook' blijft machting mooi

Tipje: maak je druk om dingen die er toe doen, ipv de 'nuancerende nar' uit te hangen.
  donderdag 23 december 2004 @ 09:06:06 #49
13462 BansheeBoy
pi_24153470
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:02 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy ,ken je Ibrahiem Al Jibreen. Erg mooie reciteur

Salaam broeders.
Ja, ken ik. Zekers een mooie reciteur, check:

http://www.islamway.com/?iw_s=Recitor&iw_a=view&recitor_id=21

donderdag 23 december 2004 @ 09:06:25 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_24153472
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

ja, 'Wij doen het ook' blijft machting mooi

Tipje: maak je druk om dingen die er toe doen, ipv de 'nuancerende nar' uit te hangen.
Je zou ook normaal kunnen reageren natuurlijk...

Het is geen geval van 'wij doen het ook' want ik ben geen katholiek. Ik ben officieel helemaal niks, zelfs, sinds ik mezelf uit het register van de NH kerk heb laten schrappen. Ik geloof ook in niks, behalve in de Rede en de Wetenschap. Ik vind elk geloof belachelijk. Maar ik geloof wel in zuiverheid van discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')