Op de DVD box staat het hele nummer, plus nog een nummer uit een eerdere afleveringquote:Op donderdag 23 december 2004 10:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Was weer geweldig gisteren, wat een briljante serie!
Die videoclip
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij wordt in de aflevering van vanavond de legendarisch zin "Could we stop talking about my death mothers breasts" uitgesproken.....
Ik zal mijn best doen over anderhalf uur, maar weet niet of ik daar dan nog toe in staat benquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef Zpottr het volgende:
"I was expecting a blind date and I was worried you were it"... Wahaha.
En nog even lekker voorover buigen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
En nog even lekker voorover buigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is gewoonvanaf aflevering 1
je spoiler ff ge-edit......
k had echt natte ogen toen k t voor t eerst zagDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Uhm ja, toen ik het teruglas viel ik ook uit mijn stoel. Heh.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef rubbereend het volgende:je spoiler ff ge-edit......
k had echt natte ogen toen k t voor t eerst zag
ja de combinatie was wel voor voor meer uitleggen vatbaarquote:Op donderdag 23 december 2004 23:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Uhm ja, toen ik het teruglas viel ik ook uit mijn stoel. Heh.
ja en dan zie je ze ook nog zo afscheid nemen aan die balie........quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef Zpottr het volgende:
Ja, toen ik dit de eerste keer zag kroop ik ook zowat in m'n scherm bij de "never give up"-scene in de taxi. Maar het is ook zo sterk, je hebt als kijker al twee seizoenen zitten kijken hoe ze elkaar steeds net niet krijgen (incl. blauwtje van Tim), en dan... Tjakka.
Couplingquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:08 schreef Zpottr het volgende:
Grappig he, dan kots je op alles wat "soap" heet en vind je dit wel geweldig. Ga je in de bios M&Ms halen in de zwijmelscenes en hierbij worden de oogjes vochtig.
Blijkbaar weten ze me aardig voor de gek te houden met dat nep-"reality". Anyway. Tijd om een Coupling-DVD'tje de spelert in te proppen voor een iets ander soort TV
Mmm... Ik ken geen enkel TV-programma dat zo geniaal in elkaar steekt en goed gemaakt is als The Office.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Couplingmaar toch net geen Office.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:21 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mmm... Ik ken geen enkel TV-programma dat zo geniaal in elkaar steekt en goed gemaakt is als The Office.
Maar om Coupling moet ik harder lachen. En hey, da's ook niet onbelangrijk![]()
En Susan is lekkerder dan Dawn, ofcourse
Nah... Dawn kan niet boos worden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:23 schreef rubbereend het volgende:Dawn slaat alles, ze is echt
maar Susan is zeker
MOAB?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nah... Dawn kan niet boos worden.
Een vrouw moet af en toe kunnen ontploffen, anders is er mist er toch iets IMHO. En Susan is een MOAB op twee welgevormde pootjes, dus dat zit wel goed...
Play.com (UK): DVDs, Music and Video Games : Search Results: officequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef Summerteeth het volgende:
Ligt die DVD nou al onderhand in de winkels?
En dan niet voor ¤ 30,-...
Agree. Dat einde zat me ook dwars. Ik vond dat ze daar iets meer mee hadden moeten doen, met David en zijn date... dit was gewoon te mooi voor 'm.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Erasmusch het volgende:
Nog steeds genieten, al blijf ik er bij dat het end toch iets te happy is, zeker voor David. Iemand nog die NL versie gekeken?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:08 schreef Reticulin het volgende:
ik vond die scene vooral komisch omdat verhaal over nelson mandela...die gevangen was genomen, "because he was black" en dan die oliver aankijken
sowieso zooo grappig hoe ie dan vooral aan oliver wil laten zien dat ie niet racistisch is (waardoor ie eigenlijk laat blijken ontzettend bevooroordeeld te zijn)...dat verhaal over die bob marley-cover en dat oliver, "the office black guy", het heel mooi vond en dat die 't zou moeten weten...whehehe
of met die mop over die black man's cockquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]in het gewone seizoen is hij ook geweldig bezig door te slijmen dat Sidney Poitier zo'n geweldige acteur is etc. etc.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:15 schreef Reticulin het volgende:
[..]
of met die mop over die black man's cock![]()
Ik zag het ook ja... Maar kijken zit er dan denk ik niet nog een keertje in. Ik ga toch voor de dvd binnenkort, verzameling compleet maken...quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Voor degene die het gemist hebben, danwel ruzie met de video, op 31-12 en 01-01 rond 2300, 2400 uur op belgiė 2 een herkansing!
Haha, dat had er inderdaad zo ingekund (als het over papier zou gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:32 schreef Erasmusch het volgende:
Zie dat hier ook nogal wat VBL-users zitten. Dit stukkkie had volgens mij zo in de serie kunnen worden ingevoegd.
http://www.kumb.com/vid/holloway.wmv
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Samen met Twin Peaks de allerbeste serie ooit.
Alles klopt. Het is geniaal. Ge-ni-aal.
Ja hoor, de kerstspecial ligt overal te koop, uit mijn hoofd zeg ik dat 'ie 15 euro kost.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:37 schreef PM-girl het volgende:
Is de DVD al overal verkrijgbaar, de kerstspecial? De rest heb ik al, maar deze hoort er ook bij. Ff uitzoeken waar ie het goedkoopst is.
Bij FRS 20 euro, bij Bol 20.99.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ja hoor, de kerstspecial ligt overal te koop, uit mijn hoofd zeg ik dat 'ie 15 euro kost.
omg! die rechtse is dan Ricky right? damn....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Ricky Gervais in z'n tijd bij de New Wave band "Seona Dancing":
http://homepage.mac.com/e(...)ona/seonadancing.jpg
Decca is toch wel beter dan Juxaposition Records
mmmmquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Mark het volgende:
The horror! => http://www.nbc.com/The_Office/
Dat doet inderdaad het ergste vermoedenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Mark het volgende:
Watquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Mark het volgende:
Ik zag het net ook op imdb.com, en dan wel gewoon quotes gebruiken die over de Britse versie gaan. ! (funniest man alive bv.)quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Mark het volgende:
wtf!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Mark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |