Whehehe....quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
gisteren was weer zo'n briljante aflevering. Ik begin the Office met de week leuker te vinden. Huisgenoten vroegen gisteren of ik wat zachter kon lachen, maar dat ging echt niet
Bedoel je het 'nastukje'?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Nokia3310 het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! Het enige wat ik echt jammer vind aan de Office is dat het altijd zo snel afgelopen is! Het duurt maar 25 minuten, veel te kort dus. Cold Feet duurde daarentegen bijna ene uur, dat was bij the office ook gaaf geweest. Maar desalnietemin een superserie met geweldige droge humor. Het einde vond ik ook wat minder, beetje ant-climax...
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Arinna het volgende:
[..]
Bedoel je het 'nastukje'?
Werd ik ook al niet heel vrolijk van, beetje té...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad.
toch hebben we in het laatste stukje vorig topic aardig ons best gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef tong80 het volgende:
Om de hoogtepunten op te noemen is onbegonnen werk, het is een aan éénschakeling van topmomenten.
quote:Hardop lachen in je ééntje kan leuk zijn.
Ik had ietsje hoger ook al iets gepost... Maar eigenlijk zijn al mijn posts verkapte tvp'squote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef Arinna het volgende:
[..]
verkapte tvp?
sowwie, niet opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik had ietsje hoger ook al iets gepost... Maar eigenlijk zijn al mijn posts verkapte tvp's![]()
Whehehequote:Mooi meisje ben jij trouwens als ik zo je fotoboek bekijk
Terug-Vind-Post, zodat je de topic terug kunt vinden....quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:14 schreef Nokia3310 het volgende:
wat is een tvp?
Nee, ik denk dat het juist daarom zo goed is: beter een half uur op 100% dan drie kwartier op 85%. Nog geen aflevering gemist op NLD 3, hopelijk blijft dat zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef tong80 het volgende:
Groot nadeel is idd dat het maar zo kort duurt.
Doe dan ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Arinna het volgende:
Whehehe
En ik geloof dat ik nog steeds beloofd heb daar iets aan te doen
Ben ik met je eens. Daarbij vind ik het feit dat de serie een beperkt aantal afleveringen heeft ook positief, zo worden de afleveringen op zich bekender, zelfde effect als bijvoorbeeld bij Fawlty Towers. En zoals de makers zeggen: we hebben alles gezegd wat er te zeggen viel over de karakters... Je kunt wel in herhaling gaan vallen door meer of langere afleveringen te maken, maar zoals het nu is zal de serie als geheel denk ik veel beter zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het juist daarom zo goed is: beter een half uur op 100% dan drie kwartier op 85%. Nog geen aflevering gemist op NLD 3, hopelijk blijft dat zo
Ik heb wél een fotoboekquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef yohan.nl het volgende:
Je kunt niet ijskoningin zijn en vervolgens geen fotoboek hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |