abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 februari 2005 @ 13:43:48 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24901542
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
het is in ieder geval beter dan seizoen 2 van de trip
want de tweeling is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24901590
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

want de tweeling is
* Remzz eens is
pi_24901798
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:24 schreef vanilla het volgende:
Dat zatte gedoe van Fleur heb ik nu ook wel langzaam gezien
De tweeling wordt alleen maar leuker!

Ik zweer bij The Trip 1 ....

Steffen Flip Co Rogier

" Beavershot!'
"Waar is de nood-uit-gaaang?"

Helemaal mee eens! -edit-bijna helemaal mee eens zie ik nu -/edit- De trip 1 was gewoon helemaal t beste. De 2e was zwaar bagger, en die 3e heb ik nou een paar keer gezien, die tweeling hebben wel zon irritantte stem pfff!!! En die andere die blonde vind ik wel wat hebben, ze heeft er gewoon allemaal mooi schijt aan
-
-
pi_24901926
Toch wel leuk om te zien dat vrouwtjes die er redelijk uitzien, maar een duipmje omhoog hoeven te houden en direct gehoord worden. Terwijl de mannen soms wel een dag stonden te liften langs de weg.

Ook krijgen ze zomaar 30 a 40 Euro door een beetje bij een groep oude mannen te hangen, slijmen(in mijn ogen prostituerende activiteiten) Dat was ook taboe voor de mannen.

Maar goed die zijn dus ook weer lekker bestempeld voor de rest van hun leven.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_24904251
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die vrouwen hebben alleen als extra nadeel dat ze verkracht kunnen worden.
Alsof mannen niet verkracht kunnen worden
pi_24906142
Zouden ze "buiten beeld" voor geld neuken? Denk het haast wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24906173
haha CherrymoonTraxx, dat zat ik ook net te denken!

maar ik vind die wannabe limbootjes wel lekker!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_24922546
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ook krijgen ze zomaar 30 a 40 Euro door een beetje bij een groep oude mannen te hangen, slijmen(in mijn ogen prostituerende activiteiten) Dat was ook taboe voor de mannen.

Maar goed die zijn dus ook weer lekker bestempeld voor de rest van hun leven.
Ja dan is een serveester op een terras die lacht voor haar fooi ook een hoer, ik zou ook slijmen als ik hun was.
-
-
pi_24922575
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:45 schreef Tallz het volgende:

[..]

Ja dan is een serveester op een terras die lacht voor haar fooi ook een hoer, ik zou ook slijmen als ik hun was.
Lachen is geen lichaamlijk contact maken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_24926236
In gevallen als wat er in The Trip #7 gebeurde, waren er van tevoren al maatregelen getroffen
quote:
...MTV had de nodige voorzorgsmaatregelen genomen. Zo gaf de muziekzender de teams een mobiele telefoon om in geval van nood te kunnen bellen.
Wat er volgens de tweeling was gebeurd:
quote:
"Omdat we hem al niet vertrouwden, hadden we MTV zijn nummerbord doorgegeven", vertelt Dianne. "Na een etentje in een restaurant stelde hij voor om met de auto van zijn vriend naar het hotel, dat hij voor ons zou betalen, te rijden. Dat hebben we geweigerd, want MTV kende tenslotte alleen zijn nummerbord. Toen we eenmaal in zijn auto zaten, reed hij richting het bos in plaats van naar het hotel. We hebben de MTV-producer in Nederland gebeld en zeiden daarna tegen de chauffeur dat we uit de wagen zouden springen als hij verder zou rijden. Toen leek hij te snappen dat we geen gemakkelijke prooi waren, want hij bracht ons keurig naar het hotel."
En wat er volgens Fleur en Simone in de tussentijd gebeurde bij die italinanen op hun kamer,
quote:
Ook Fleur en Simone kregen te maken met opdringerige mannen. "Twee Italianen boden ons een overnachting in een hotel aan, maar dan moesten we wel allebei op een kamer bij een van de mannen", legt Fleur uit. " Mijn Italiaan ging me ineens in mijn nek zoenen en toen ben ik heel kwaad geworden. Hij werd ook boos, omdat hij vond dat we niet voor niets mee waren gegaan. Dat heb ik hem wel even uit zijn hoofd gepraat."
Bron: www.telegraaf.nl

Het zou best kunnen dat ze in de tussentijd gewoon hebben liggen rollebollen (gezien hun (Fleur's) eerdere ervaringen met mannen), en gewoon betaald kregen (is die ticket er ook weer uit)
Ik vind dat die Simone en Fleur wel wat wazig bezig waren met die lui op dat terrasje :S en dat ze daar dan ook nog 75 euro voor kregen. Zijn wel lekker bezig. Deze serie is inderdaad ook wel geinig, net als de andee twee. Het is wel grappig om te zien hoe ze zich nou redden in die verschillende landen

Trouwens, The Trip 1 is te koop op dvd, weet iemand eigenlijk waar?? bedankt!
pi_24927876
Hier tekoop --> klik klik klik

Trouwens ik vind die Tweeling echt om te kotsten.. zo irritant .
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:22:41 #137
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_24939303
Ik vind die tweeling ook wel wat hebben. Ze komen af en toe wel prettig gestoord over. En dat accentje 0wnt ook wel.
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:28:50 #138
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24939403
Trip 1 idd duidelijk het beste. Trip2 was helemaal niks. Trip 3 is ook wel leuk.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:31:43 #139
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24939453
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 16:47 schreef 2609 het volgende:

[..]

Alsof mannen niet verkracht kunnen worden
Jah die kansen zijn ongeveer net zo groot...
pi_24939540
Van mij mag die tweeling verkracht worden, als het maar gefilmd wordt
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:43:41 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_24939684
Petr bedankt! 14.gif

Ik vind de tweeling leuker dan de modepopjes hoor, lege figuren...
Ben we benieuwd hoe het er uit ziet met die enge gozer volgende aflevering.

* BBQ-kip wil ook meedoen aan the trip
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_24949295
Reken maar dat ze genaaid zijn op die hotelkamer. Hebben ze even een paar tientjes gebeurd om weer verder te kunnen reizen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 6 februari 2005 @ 11:12:34 #143
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_24949787
nah, volgens mij was dat zelfs HUN te laag... kan er inkomen dat je wel afhaakt als zo'n gast out of the blue met een groen condoom met pistachesmaak pronkt
Seriously!?
pi_24962140
Lol, net de 2 afleveringen gezien...

die tweeling kan af en toe wel leuk zijn, maar vooral die stemmen zijn super irritant

En ja, best wel gevaarlijk dat die 2 bijna meegenomen werden in de auto. Ze moeten dus nummerbord opschrijven bij elke auto die ze instappen maar volgens mij had die ene ook (toen ze weer in de hotelkamer waren) ook een busje pepperspray in haar hand. (zou ook wel logisch zijn opzich)

Maar was iig wel weer een leuke aflevering. En die 2 vieze italiaanen ( naar volkje ) waren ook ranzig bezig
Haleloeja
pi_24962340
Die sletjes hadden het er ook wel zelf naar gemaakt dat die Italianen dachten dat er geneukt ging worden.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:40:17 #146
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24962408
Precies, die Italianen waren best goede gozers
Ze betaalden voor alles en kwamen vrolijk met die condoom aanzetten, en toen de dames wegliepen hielden ze ze niet tegen ofzo
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24962468
Daarom, ze drongen zich niet op. Die meiden lieten die Italianen alles betalen en gingen mee naar hun hotelkamer. Dan mogen ze er wel vanuit gaan dat ze die sletjes even een beurt kunnen geven.

Ze wilden het zelfs nog veilig doen, dus ja...wat deden die Italianen nu eigenlijk fout? Die 2 hoeren vroegen er om om geneukt te worden.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:46:36 #148
73888 DIA
die ja .....
pi_24962514
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:28 schreef Varr het volgende:
Trip 1 idd duidelijk het beste. Trip2 was helemaal niks. Trip 3 is ook wel leuk.
idd
pi_24962517
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Precies, die Italianen waren best goede gozers
Ze betaalden voor alles en kwamen vrolijk met die condoom aanzetten, en toen de dames wegliepen hielden ze ze niet tegen ofzo
Pistache smaak nog wel!
  zondag 6 februari 2005 @ 23:50:07 #150
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24962572
Eigenlijk zou ik mij al Italiaan best "genomen" voelen, ze betaalden toch voor alles?
Ze hadden die gasten op zijn minst even kunnen afzuigen, desnoods met condoom om.

Denk toch niet altijd aan jezelf, vrouwen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')