In gevallen als wat er in The Trip #7 gebeurde, waren er van tevoren al maatregelen getroffen
quote:
...MTV had de nodige voorzorgsmaatregelen genomen. Zo gaf de muziekzender de teams een mobiele telefoon om in geval van nood te kunnen bellen.
Wat er volgens de tweeling was gebeurd:
quote:
"Omdat we hem al niet vertrouwden, hadden we MTV zijn nummerbord doorgegeven", vertelt Dianne. "Na een etentje in een restaurant stelde hij voor om met de auto van zijn vriend naar het hotel, dat hij voor ons zou betalen, te rijden. Dat hebben we geweigerd, want MTV kende tenslotte alleen zijn nummerbord. Toen we eenmaal in zijn auto zaten, reed hij richting het bos in plaats van naar het hotel. We hebben de MTV-producer in Nederland gebeld en zeiden daarna tegen de chauffeur dat we uit de wagen zouden springen als hij verder zou rijden. Toen leek hij te snappen dat we geen gemakkelijke prooi waren, want hij bracht ons keurig naar het hotel."
En wat er volgens Fleur en Simone in de tussentijd gebeurde bij die italinanen op hun kamer,
quote:
Ook Fleur en Simone kregen te maken met opdringerige mannen. "Twee Italianen boden ons een overnachting in een hotel aan, maar dan moesten we wel allebei op een kamer bij een van de mannen", legt Fleur uit. " Mijn Italiaan ging me ineens in mijn nek zoenen en toen ben ik heel kwaad geworden. Hij werd ook boos, omdat hij vond dat we niet voor niets mee waren gegaan. Dat heb ik hem wel even uit zijn hoofd gepraat."
Bron:
www.telegraaf.nlHet zou best kunnen dat ze in de tussentijd gewoon hebben liggen rollebollen (gezien hun (Fleur's) eerdere ervaringen met mannen), en gewoon betaald kregen (is die ticket er ook weer uit)
Ik vind dat die Simone en Fleur wel wat wazig bezig waren met die lui op dat terrasje :S en dat ze daar dan ook nog 75 euro voor kregen. Zijn wel lekker bezig. Deze serie is inderdaad ook wel geinig, net als de andee twee. Het is wel grappig om te zien hoe ze zich nou redden in die verschillende landen
![]()
Trouwens, The Trip 1 is te koop op dvd, weet iemand eigenlijk waar?? bedankt!