Van rukken word je doof...quote:
Tilburg. Kweet nie of ze daar ook geboren zijn. Maar daar hebben ze in ieder geval geruimte tijd gewoondquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:54 schreef valek het volgende:
Die tweeling, die uit brabant komen. Waar komen die vandaan, ik bedoel welk dorp of stad. Want ze lijken op een tweeling die ik ken van vroeger.
in het voorfilmpje van de aflevering van woensdag was volgens mij te zien dat de tweeling bij een foute gast instaptequote:Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het wel waar is dat het voor vrouwen zo veel gevaarlijker is dan voor mannen ik bedoel als die gasten zo als die flip en rogier een gevaarlijke kerel tegenkomt die ze geld wil afnemen en vermoorden leken ze me ook niet sterk genoeg om te weren. Die vrouwen hebben alleen als extra nadeel dat ze verkracht kunnen worden.
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:01 schreef SouthernSun het volgende:
ben idd eens benieuwd hoe dat gaat lopen ja
The Trip en andere reality based shows moeten het idd hebben van de )suggestieve) montage. Ze zijn in ieder geval allemaal veilig thuisgekomen :-)quote:Op maandag 31 januari 2005 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Vast wel goed... Je kunt met zo'n klein fragment natuurlijk een ander verhaal makkelijk verdraaien. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |