Nou ja zelfs dan evenaart Albers Verstappen nog....quote:Op woensdag 22 december 2004 23:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe? Als iedereen uitvalt en hij zelf een keer niet dan alles gebeuren. Ik zie Albers op een andere manier geen enkel punt halen.
En daar ga je de fout in, Albers zal Verstappen nooit evenaren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:01 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja zelfs dan evenaart Albers Verstappen nog....
mee eensch is... (zie frontpage) maar sommige vinden em blijkbaar tofquote:Op woensdag 22 december 2004 18:04 schreef Klonk het volgende:
ja, ok dan zijn er een paar die mazzel en geld hebben gehad, maar goed ik vind albers een arrongante korpsbal, dus waar maar ik me uberhaupt druk over
ik hoop het niet voor Albers nee.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, Albers zal Verstappen nooit evenaren
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verderquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor Albers nee.
Vergelijk de prestaties/carriere van Verstappen eens met die van andere coureurs die ook meer dan 100 races hebben gereden...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verder
dat moet je anders zeggen, laat ie eerst maar eens bij 107 races aan de start komen, want joske heeft bij een klein deel van die 107 de finish gezienquote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verder
Mijn ideequote:Op woensdag 22 december 2004 17:25 schreef Joene het volgende:
Het wordt albers , maar ik had liever doornbos
tuurlijk, ik ga iemand op tv nalullenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef sportnews.nl het volgende:
Iedereen noemt Albers maar een arrogante zak omdat ooit eens iemand dat op tv heeft gezegd.
Ik moet eerlijk zijn dat ik dat ook niet weet. Maar Walker was wel positief over hem, vandaar mijn stukje. En waarom test je anders voor een Amerikaans team?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Was dat een zekere mogelijkheid, bij Walker? Niet elke test betekent natuurlijk meteen een contract.
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............quote:particularly since Minardi also has ambitious plans
Daarmee geven ze gewoon aan meer geld te zoeken. Albers zoekt trouwens nog extra sponsors volgens zijn website.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef twi het volgende:
Nu weten de webmasters van Christijan z'n website in elk geval wat de site van Verstappen al die jaren in het winterseizoen te voorduren kreeg: hij is namelijk down.
Ze willen nu weleens een na laatst worden!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............
mischien zijn het wel dezelfde mensen, de verstappen fan club kunnen ze nu opheffen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef twi het volgende:
Nu weten de webmasters van Christijan z'n website in elk geval wat de site van Verstappen al die jaren in het winterseizoen te voorduren kreeg: hij is namelijk down.
Nee joh, zo'n grote sportman verdient een fanclub. Hij zal wel weer op het allerlaatste moment een plaatsje vinden zoals zo vaakquote:Op donderdag 23 december 2004 14:23 schreef Klonk het volgende:
mischien zijn het wel dezelfde mensen, de verstappen fan club kunnen ze nu opheffen.
In accordance with Article 58 of the 2005 Formula One Sporting Regulations, drivers may be nominated and/or changed until 16.00 hrs on March 3, 2005.quote:Op zondag 26 december 2004 00:19 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer wordt dat van Doornbos bekend gemaakt, als het zo is?
Albers ken ik verder niet zo goed. Maar leuk dat hij er in zit, misschien ga ik dan weer wat intensiever F1 volgen.
quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef TheGHunter het volgende:
Al iets bekend over wanneer Cris kan gaan testen in die aftandse bak?
Of is het weer hetzelfde als ieder jaar, namenlijk dat de rest van de teams gaan testen en dat Minardi vakantie heeft tot begin Maart?
Albers: "Hey Paul, moeten we niet ns langzaamaan gaan rijden ofzo?"
Stoddart: "ehh wat zeg je Cris? erm....owja, w8, ef Quantas bellen of ze onze auto's kunnen komen halen"
.
.
.
Australië Maart 2005
.
Stoddart: "Zo Cris, hier zijn we dan"
Albers: "Ja, maar weet überhaubt iemand hoe onze auto uitziet of hoe de doelstellingen zijn?"
Stoddart:"ehh, ah ja, w8, zorg jij dan dat de stickers van vorig seizoen van de auto's afgehaald worden, dan bel ik reprint ef voor nieuwe"
Albers: "okee dan..."
Stoddart:"Is het gebeurd Cris? dan bel ik ef wat journalisten, zorg je er ook voor dat de pitbox uitgeveegd is?"
Albers: "...."
Ik ken wel een aantal lui bij TCC en die vinden hem een irritant menneke die het liefst met 160 km/u over de Ginnekenweg komt aanscheuren in zijn Duitse sportauto en zelf verliest van een van hun medewerkers op de kartbaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga iemand op tv nalullen![]()
ik ben DTM fan, probeer elk jaar toch een paar keer te gaan kijken en albers is gewoon slecht Bereikbaar, handtekening is al te veel moeite, kan nooit een lach vanaf voor een foto, tenzij een sponsor in het spel is, dan is ie in eens mr. niceguy.
Coureurs als Frentzen, Alesi, of Schneider hebben altijd tijd voor een foto, handtekening of een praatje, boeit die jongens niet, die zijn gewoon goed benaderbaar.
En dan de geweldige tv optredens van albers, sjagerijning, betweterig en altijd de motivatie van een dooie slak, je zag hem denken van het is dat ik hiervoor betaald krijg anders zat ik hier niet.
Hij kan mischien een goed stukje sturen, maar om die reden ga ik hem niet steunen, een coureur in de hoogste klasse van de autosport hoort nog iets te hebben en dat is charmisma en uitstraling en dat heeft ie niet.
mijn conclusie is en blijft hetzelfde, albers is en blijft een sjagerijnige arrogante over het paard getilde korpsbal.
Webber was teamgenoot van Albers (omgekeerd klinkt overigens beter) in de F3000 in 1999 (of 2000?) en reed hem finaal aan gort! Op Silverstone liet Chrisje aardige dingen zien in de regen maar spinde als een amateur van de baan. Ik denk dat het kwaliteitsverschil tussen Webber en Albers voldoende is aangetoond in dat seizoen.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, van Webber en Alonso hebben we ook niks meer gehoord nadat ze bij Minardi reden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |