Leuk voor m!quote:Albers to be announced as Minardi driver
On Thursday Christijan Albers will be announced as Minardi Formula One driver by the team at a press conference in Amsterdam. The rumours were pretty strong since last week that the Dutchman was about to sign a contract with the team, but the deal will be finally announced on Thursday.
Albers tested with Minardi at the beginning of the month in Misano. A week later he tested with Jordan at Jerez. The press conference, organised by the Italian team, will be held in a hotel in Amsterdam at 13.00 CET.
Ja, van Webber en Alonso hebben we ook niks meer gehoord nadat ze bij Minardi reden.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Fernando Alsonso en Mark Webber reden hun eerste seizoen in een Minardi, waar rijden ze nu?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Mazzel en geluk? Volgens mij zijn ze gewoon goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:04 schreef Klonk het volgende:
ja, ok dan zijn er een paar die mazzel en geld hebben gehad, maar goed ik vind albers een arrongante korpsbal, dus waar maar ik me uberhaupt druk over
In de Jordanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:10 schreef JPM01 het volgende:
laat albers maar lekker in die bak rond rijden, robert rijdt hem aan gort![]()
Ik heb stille hoop op dit jaar. Maar grote kans dat het idd niet luktquote:Op woensdag 22 december 2004 18:27 schreef IkWilbert het volgende:
Nee, nog nooit eerder 2 nederlanders in f1 gehad.... zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.
Ga ervan uit dat Doornbos de vrijdagtester bij Jordan wordt. Volgend jaar dan races rijden.
Is Kimi 'marketingtechnisch' wel aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:41 schreef IkWilbert het volgende:
Tuurlijk zijn we die ander (Jos) niet vergeten. Denk alleen niet dat we die ooit nog eens weerzien.... Jos is marketingtechnisch gewoon niet aantrekkelijk meer. En dat is erg belangrijk in de f1 tegenwoordig. Jammer maar helaas...![]()
dat vind ik dus het nadeel van F1, dat alles zo politiek gezegd moet worden.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:54 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat Jos teveel zegt wat hij denk en vooral in de F1 is z'n persoon niet handig voor in je team.
Dat zou wat zijn, John de Mol die een paar honderd miljoen in verstappen of Albers investeert.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
Er zijn ook geruchten dat Talpa Minardi gaat overnemen....
de geruchten zijn nergens op gebasseerd, want Talpa heeft daar niet eens geld voor. Daarnaast zijn de bedrijven van Talpa te klein en in een te beperkt gebied gevestigd om hoofdsponsor te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
het is zelfs zo dat er sinds begin van de wintertest geen 2 nederlanders samen tegelijke tijd op het circuit wasquote:
Er zijn ook geruchten dat Talpa Atletico Madrid gaat overnemen.....quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
Hoeveel punten heeft Jos ook alweer gehaald bij Minardi?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:52 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik zie hem nog wel wat meer puntjes halen dan Verstappen.
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:52 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik zie hem nog wel wat meer puntjes halen dan Verstappen.
tis zolt Boomplantje toch ook geluk in indy?? maar idd ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Dus met een beetje geluk gaar Robert naar Jordan en dan hebben we straks twee Nederlanders in de Formule 1, dat zou wel erg gaaf zijn!
Ja, maar hoe? Als iedereen uitvalt en hij zelf een keer niet dan alles gebeuren. Ik zie Albers op een andere manier geen enkel punt halen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:39 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tis zolt Boomplantje toch ook geluk in indy?? maar idd ik zie het niet gebeuren
Ja vooral tijdens de kwailificaties. Wie zal er het minst ver naar achteren staanquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Dus met een beetje geluk gaar Robert naar Jordan en dan hebben we straks twee Nederlanders in de Formule 1, dat zou wel erg gaaf zijn!
Nou ja zelfs dan evenaart Albers Verstappen nog....quote:Op woensdag 22 december 2004 23:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe? Als iedereen uitvalt en hij zelf een keer niet dan alles gebeuren. Ik zie Albers op een andere manier geen enkel punt halen.
En daar ga je de fout in, Albers zal Verstappen nooit evenaren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:01 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja zelfs dan evenaart Albers Verstappen nog....
mee eensch is... (zie frontpage) maar sommige vinden em blijkbaar tofquote:Op woensdag 22 december 2004 18:04 schreef Klonk het volgende:
ja, ok dan zijn er een paar die mazzel en geld hebben gehad, maar goed ik vind albers een arrongante korpsbal, dus waar maar ik me uberhaupt druk over
ik hoop het niet voor Albers nee.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, Albers zal Verstappen nooit evenaren
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verderquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor Albers nee.
Vergelijk de prestaties/carriere van Verstappen eens met die van andere coureurs die ook meer dan 100 races hebben gereden...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verder
dat moet je anders zeggen, laat ie eerst maar eens bij 107 races aan de start komen, want joske heeft bij een klein deel van die 107 de finish gezienquote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Laat Albers eerst die 107 F1 races maar ns rijden, praten we dan verder
Mijn ideequote:Op woensdag 22 december 2004 17:25 schreef Joene het volgende:
Het wordt albers , maar ik had liever doornbos
tuurlijk, ik ga iemand op tv nalullenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef sportnews.nl het volgende:
Iedereen noemt Albers maar een arrogante zak omdat ooit eens iemand dat op tv heeft gezegd.
Ik moet eerlijk zijn dat ik dat ook niet weet. Maar Walker was wel positief over hem, vandaar mijn stukje. En waarom test je anders voor een Amerikaans team?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Was dat een zekere mogelijkheid, bij Walker? Niet elke test betekent natuurlijk meteen een contract.
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............quote:particularly since Minardi also has ambitious plans
Daarmee geven ze gewoon aan meer geld te zoeken. Albers zoekt trouwens nog extra sponsors volgens zijn website.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef twi het volgende:
Nu weten de webmasters van Christijan z'n website in elk geval wat de site van Verstappen al die jaren in het winterseizoen te voorduren kreeg: hij is namelijk down.
Ze willen nu weleens een na laatst worden!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zolang als ze in de F1 zitten............
mischien zijn het wel dezelfde mensen, de verstappen fan club kunnen ze nu opheffen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef twi het volgende:
Nu weten de webmasters van Christijan z'n website in elk geval wat de site van Verstappen al die jaren in het winterseizoen te voorduren kreeg: hij is namelijk down.
Nee joh, zo'n grote sportman verdient een fanclub. Hij zal wel weer op het allerlaatste moment een plaatsje vinden zoals zo vaakquote:Op donderdag 23 december 2004 14:23 schreef Klonk het volgende:
mischien zijn het wel dezelfde mensen, de verstappen fan club kunnen ze nu opheffen.
In accordance with Article 58 of the 2005 Formula One Sporting Regulations, drivers may be nominated and/or changed until 16.00 hrs on March 3, 2005.quote:Op zondag 26 december 2004 00:19 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer wordt dat van Doornbos bekend gemaakt, als het zo is?
Albers ken ik verder niet zo goed. Maar leuk dat hij er in zit, misschien ga ik dan weer wat intensiever F1 volgen.
quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef TheGHunter het volgende:
Al iets bekend over wanneer Cris kan gaan testen in die aftandse bak?
Of is het weer hetzelfde als ieder jaar, namenlijk dat de rest van de teams gaan testen en dat Minardi vakantie heeft tot begin Maart?
Albers: "Hey Paul, moeten we niet ns langzaamaan gaan rijden ofzo?"
Stoddart: "ehh wat zeg je Cris? erm....owja, w8, ef Quantas bellen of ze onze auto's kunnen komen halen"
.
.
.
Australië Maart 2005
.
Stoddart: "Zo Cris, hier zijn we dan"
Albers: "Ja, maar weet überhaubt iemand hoe onze auto uitziet of hoe de doelstellingen zijn?"
Stoddart:"ehh, ah ja, w8, zorg jij dan dat de stickers van vorig seizoen van de auto's afgehaald worden, dan bel ik reprint ef voor nieuwe"
Albers: "okee dan..."
Stoddart:"Is het gebeurd Cris? dan bel ik ef wat journalisten, zorg je er ook voor dat de pitbox uitgeveegd is?"
Albers: "...."
Ik ken wel een aantal lui bij TCC en die vinden hem een irritant menneke die het liefst met 160 km/u over de Ginnekenweg komt aanscheuren in zijn Duitse sportauto en zelf verliest van een van hun medewerkers op de kartbaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga iemand op tv nalullen![]()
ik ben DTM fan, probeer elk jaar toch een paar keer te gaan kijken en albers is gewoon slecht Bereikbaar, handtekening is al te veel moeite, kan nooit een lach vanaf voor een foto, tenzij een sponsor in het spel is, dan is ie in eens mr. niceguy.
Coureurs als Frentzen, Alesi, of Schneider hebben altijd tijd voor een foto, handtekening of een praatje, boeit die jongens niet, die zijn gewoon goed benaderbaar.
En dan de geweldige tv optredens van albers, sjagerijning, betweterig en altijd de motivatie van een dooie slak, je zag hem denken van het is dat ik hiervoor betaald krijg anders zat ik hier niet.
Hij kan mischien een goed stukje sturen, maar om die reden ga ik hem niet steunen, een coureur in de hoogste klasse van de autosport hoort nog iets te hebben en dat is charmisma en uitstraling en dat heeft ie niet.
mijn conclusie is en blijft hetzelfde, albers is en blijft een sjagerijnige arrogante over het paard getilde korpsbal.
Webber was teamgenoot van Albers (omgekeerd klinkt overigens beter) in de F3000 in 1999 (of 2000?) en reed hem finaal aan gort! Op Silverstone liet Chrisje aardige dingen zien in de regen maar spinde als een amateur van de baan. Ik denk dat het kwaliteitsverschil tussen Webber en Albers voldoende is aangetoond in dat seizoen.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, van Webber en Alonso hebben we ook niks meer gehoord nadat ze bij Minardi reden..
dat was 2000, albers haalde dat jaar geen enkel puntquote:Op maandag 27 december 2004 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Webber was teamgenoot van Albers (omgekeerd klinkt overigens beter) in de F3000 in 1999 (of 2000?) en reed hem finaal aan gort! Op Silverstone liet Chrisje aardige dingen zien in de regen maar spinde als een amateur van de baan. Ik denk dat het kwaliteitsverschil tussen Webber en Albers voldoende is aangetoond in dat seizoen.
Zoals Webber nu aan het doen is bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2004 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
In de Formule 1 van deze maand staat een interview met Albers. Hij noemt daar ook Webber.
,, Mark is goed", stelt Albers. ,,Maar zoóóóóó goed is hij ook weer niet.
Nou Albers arrogante kwal. Webber heeft tot nu toe meer bereikt dan ji,j laat maar eens zien komend seizoen dat je zo goed bent als jezelf denkt. Hopelijk wordt Albers geen tweede Verstappen met dezelfde grootheidswaanzin en nooit iets waar kunnen maken
Ik heb meer vertrouwen in de kwaliteiten van Webber dan van Albers.quote:Op maandag 27 december 2004 15:54 schreef Vitalogy het volgende:
Zoals Webber nu aan het doen is bedoel je?
Williams wil komend seizoen ook Heidfeld in de auto zetten, dus laten we team Frank Williams alsjeblieft niet als graadmeter zienquote:Op maandag 27 december 2004 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de kwaliteiten van Webber dan van Albers.
Webber zit bovendien komt jaar in een Williams, zegt me toch genoeg dat ze geloven in zijn kunnen. Dat moet ik Albers nog zien doen. Albers heeft een grote bek en Webber heeft goede prestaties met wat zou je nou verder komen in de F1
Maar we zullen het komend seizoen allemaal zien
Hij laat bij die tests toch erg goede dingen zien beter dan die jungle boy Pizzonia die al langer bij Williams heeft gereden. Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik het niet verwacht had van Heidfeld, hij is toch altijd een ietswat kleurloze coureur geweest. Ik ben benieuwd voor welke coureur Williams kiest.quote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef TheGHunter het volgende:
Williams wil komend seizoen ook Heidfeld in de auto zetten, dus laten we team Frank Williams alsjeblieft niet als graadmeter zien
Ik gun Chris ook zeker wel een kans. Maar we moeten niet ineens denken dat we een coureur hebben bij Ferrari oid. Wel realistisch blijven. Eind volgend jaar kunnen we oordelen over Albers en zijn Formule 1 avontuur.quote:Voor de rest ben ik het met je eens hoor, Webber is een goede coureur, en door zn jaren ervaring absoluut een betere F1 coureur dan Albers. Maar laten we Cris ook n kans gunnen, ben benieuwd wat hij ervan gaan bakken. Niemand verwacht iets van hem in een Minardi, dus tis voor hem echt een win-win situatie (behalve sportief dan).
Hahahaha, denk je nu echt dat Kwalbers bij McLaren ooit aan de bak komt????quote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef sportnews.nl het volgende:
... Als Raikkonen of Montoya bij McLaren een been breekt, is Albers de eerste die in aanmerking komt om ze te vervangen. ...
En in Imola blijken de '05 stickers dan toch nog niet gereed...quote:Nieuwe Minardi pas in april op de grid
Uitgegeven: 27 december 2004 18:04
Laatst gewijzigd: 27 december 2004 18:05
AMSTERDAM - Christijan Albers rijdt pas in april 2005 tijdens de Grand Prix van Imola in de nieuwe bolide van Minardi. Tot die tijd moet de Nederlandse Formule 1-coureur het doen met de oude auto. "Door de nieuwe reglementen zijn we genoodzaakt het seizoen te beginnen met de oude auto, die wel de nieuwe motor zal bevatten", aldus teambaas Paul Stoddart.
Minardi beschikt volgend seizoen over de nieuwe Cosworth-motor, dezelfde krachtbron als die van het Red Bull-team. Hoewel de nieuwe auto, de PS05 pas op Imola raceklaar is, wordt hij op 3 maart in Melbourne wel al officieel gepresenteerd.
negatief meteen weerquote:Op donderdag 30 december 2004 13:36 schreef Ouwie het volgende:
ben benieuwd hoe lang Albers in de F1 blijft...
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:57 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
-Hoe gaat Minardi het doen komend jaar vanaf April in de nieuwe auto
Auto is nog steeds een oud model
-Hoevaak gaat Albers zich voor zn teamgenoot kwalificeren
dat is de enige interesante vraag
-Hoevaak komt Albers in de race voor de Jordans aan de streep?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahha
Maar wel een hele goede graadmeter. Montagny staat bekend als een groot talent en heeft de steun van Briatore. Als Albers bij hem in de buurt kan blijven doet hij het, denk ik, erg goed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:36 schreef Vitalogy het volgende:
Op f1racing.nl staat dat Frank Montagny de favoriet is voor het 2e zitje.
Dat wordt een lastige klus voor Albers.![]()
Laten we dat eerst maar eens afwachten. Maar een ding is zeker: Albers kan het zich niet permiteren om compleet weggereden te worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Vitalogy het volgende:
Ik denk dat Montagny toch wel een tikkie beter is dan Albers hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |