Leuk voor m!quote:Albers to be announced as Minardi driver
On Thursday Christijan Albers will be announced as Minardi Formula One driver by the team at a press conference in Amsterdam. The rumours were pretty strong since last week that the Dutchman was about to sign a contract with the team, but the deal will be finally announced on Thursday.
Albers tested with Minardi at the beginning of the month in Misano. A week later he tested with Jordan at Jerez. The press conference, organised by the Italian team, will be held in a hotel in Amsterdam at 13.00 CET.
Ja, van Webber en Alonso hebben we ook niks meer gehoord nadat ze bij Minardi reden.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Fernando Alsonso en Mark Webber reden hun eerste seizoen in een Minardi, waar rijden ze nu?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Mazzel en geluk? Volgens mij zijn ze gewoon goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:04 schreef Klonk het volgende:
ja, ok dan zijn er een paar die mazzel en geld hebben gehad, maar goed ik vind albers een arrongante korpsbal, dus waar maar ik me uberhaupt druk over
In de Jordanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:10 schreef JPM01 het volgende:
laat albers maar lekker in die bak rond rijden, robert rijdt hem aan gort![]()
Ik heb stille hoop op dit jaar. Maar grote kans dat het idd niet luktquote:Op woensdag 22 december 2004 18:27 schreef IkWilbert het volgende:
Nee, nog nooit eerder 2 nederlanders in f1 gehad.... zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.
Ga ervan uit dat Doornbos de vrijdagtester bij Jordan wordt. Volgend jaar dan races rijden.
Is Kimi 'marketingtechnisch' wel aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:41 schreef IkWilbert het volgende:
Tuurlijk zijn we die ander (Jos) niet vergeten. Denk alleen niet dat we die ooit nog eens weerzien.... Jos is marketingtechnisch gewoon niet aantrekkelijk meer. En dat is erg belangrijk in de f1 tegenwoordig. Jammer maar helaas...![]()
dat vind ik dus het nadeel van F1, dat alles zo politiek gezegd moet worden.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:54 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat Jos teveel zegt wat hij denk en vooral in de F1 is z'n persoon niet handig voor in je team.
Dat zou wat zijn, John de Mol die een paar honderd miljoen in verstappen of Albers investeert.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
Er zijn ook geruchten dat Talpa Minardi gaat overnemen....
de geruchten zijn nergens op gebasseerd, want Talpa heeft daar niet eens geld voor. Daarnaast zijn de bedrijven van Talpa te klein en in een te beperkt gebied gevestigd om hoofdsponsor te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
het is zelfs zo dat er sinds begin van de wintertest geen 2 nederlanders samen tegelijke tijd op het circuit wasquote:
Er zijn ook geruchten dat Talpa Atletico Madrid gaat overnemen.....quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef sportnews.nl het volgende:
Hoeveel punten heeft Jos ook alweer gehaald bij Minardi?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:52 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik zie hem nog wel wat meer puntjes halen dan Verstappen.
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:52 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik zie hem nog wel wat meer puntjes halen dan Verstappen.
tis zolt Boomplantje toch ook geluk in indy?? maar idd ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Dus met een beetje geluk gaar Robert naar Jordan en dan hebben we straks twee Nederlanders in de Formule 1, dat zou wel erg gaaf zijn!
Ja, maar hoe? Als iedereen uitvalt en hij zelf een keer niet dan alles gebeuren. Ik zie Albers op een andere manier geen enkel punt halen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:39 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tis zolt Boomplantje toch ook geluk in indy?? maar idd ik zie het niet gebeuren
Ja vooral tijdens de kwailificaties. Wie zal er het minst ver naar achteren staanquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In een Minardi?! sorry hoor, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Dus met een beetje geluk gaar Robert naar Jordan en dan hebben we straks twee Nederlanders in de Formule 1, dat zou wel erg gaaf zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |