Zou eigenlijk idd wel een goede trainer zijn voor Feyenoord, ik vind hem altijd heel kundig overkomen en zegt gewoon duidelijk wat hij vindtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Aeroxie het volgende:
Wotte
Gullit hoeft van mij niet weg hoor, maar Wotte zou ik weinig problemen mee hebben. That's all.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:22 schreef Stpan het volgende:
Er is toch geen Feyenoorder die serieus Wotte op de bank wil zien ipv Gullit?
Sowieso lijkt me de positie van Gullit (okj, hier is een ander topic voor) niet echt een punt van discussie. Iedereen ziet het materiaal voor de verdediging. Die Basto brengt het in de ogen van Gullit blijkbaar niet. Saidi is een goede aankoop, maar de rest is gewoon prut. Mede door het ontbreken van een echte leider achter. Een goede ervaren centrale verdediger zorgt er ook voor dat de backs en jonge knulletjes het beter zullen gaan doen.
En ps, Leonardo terug op de velden en die als linksbuiten of achter K2zal spelen......2 technici die het veld op kunnen rijten en dan zo'n bonkig sjokpaard die topscorer van NL is.......
Vergeet die trieste handsbal van hem niet..............quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Ik vind Wotte meer een nietszeggende trekpop die juist absoluut niet voor z'n eigen mening uit durft te komen.
Kalou moet je dus nooit op rechts zetten (kijk maar naar zijn broer) hij moet kunnen zwerven. Bij Excelsior viel was hij niet zo goed op rechts. Leonardo op links, Goor links centraal op het middenveld en Bosschaart linksback.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dan wel Kalou op rechts, net zoals bij Excelsior. En dan zetten we Buffel achter Kuijt (maar ik vrees dat het daar te laat voor is)
Inderdaad daar geloof ik ook weinig van.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef Cart_man het volgende:
Ik wel, doe mij maar Been, mocht Gullit vertrekken.
Tudor komt toch niet, allemaal gelul...
wat staat er?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:13 schreef Aeroxie het volgende:
Check allemaal RTL teletekst pagina 188
een les?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef DivineJester het volgende:
Hoezo, heb je der nog eentje in de aanbieding?
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want die Leonardo heeft wel wat laten zien. Wat te denken van die fantastische assist achter z'n standbeen langs tegen RBC. Wauw!
Enneh....
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef jerryx het volgende:
Zullen we het maar niet over het geweldige spel van vd Vaart gaan hebben?
Zo snel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef Heero87 het volgende:
Ondertussen 24 uur na de Supercup: nog altijd niets over Simons. Tijd voor conclusies?
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt alles zeggen wat je wilt, behalve dat Van der Vaart (ook met blessures) ontelbaar keer meer waarde heeft gehad voor z'n team dan Leonardo.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:33 schreef Aeroxie het volgende:
Paris Saint-Germain aast op Salomon Kalou
Volgens de Franse krant L'Équipe meldt Paris Saint-Germain zich in de winterstop bij Feyenoord om Salomon Kalou aan te trekken. De Franse club ziet in de negentienjarige Ivoriaan de ideale aanvalspartner voor de Portugees Pauleta. Eerder werd de aanvaller al in verband gebracht met AJ Auxerre, de club van zijn broer Bonaventure.
Leonardo begon een seizoen als basisklant, maar gooide zijn eigen glazen in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Gek he? Die heeft ook wat meer speelminuten gehad. Over 2 jaar ofzo kun je ze misschien vergelijken; nu nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |