abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24217989
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:
dat Kuijt geen goede spits was.
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.

Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks. HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24218068
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:

[..]

Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.

Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks. HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
van Nistelrooy heeft ook helemaal geen techniek, dus jij vind dat geen goede voetballer
  zondag 26 december 2004 @ 15:14:53 #253
32974 Xante
Levend en wel
pi_24218244
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:

[..]

Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.

Als ik roep dat Ajax niet kan voetballen komen jullie toch ook met ranglijsten e.d. aanzetten?
Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24218660
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:

[..]

Het is wel een goede spits, maar geen goede voetballer?
quote:
Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks.
Ik heb liever een hardwerkende spits die er 30 inschiet dan een 'technische' spits die er 10 inschiet Het gaat om het rendement, niet alleen om hoe het eruit ziet Voor de techniek hebben we trouwens Kalou al
quote:
HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Vergeleken bij de spelers van Real is Kuijt qua werklust een 10 x betere speler dan dat stel volgevreten lamzakken.
pi_24218680
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef Xante het volgende:

[..]

Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
pi_24219272
Toch zie ik Kuijt niet bij Real Madrid spelen, meer een type voor het Britse voetbal lijkt me.
  zondag 26 december 2004 @ 16:21:27 #257
32974 Xante
Levend en wel
pi_24219299
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:

[..]

Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  zondag 26 december 2004 @ 16:59:37 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24219892
Nee, Loekie, dat is obsessief calimerogedrag. Overigens vond ik het nog wel even de moeite waard om deze nog eens te quoten.

Hoe vind je m'n nieuwe sig?
pi_24220158
Goh, ik maak ook een keer een typefoutje hoor Wel grappig dat ik dat juist in die zin deed, ja.
pi_24220183
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:21 schreef Xante het volgende:

[..]

Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?
Nou, als ik jullie over Babel hoor En over vd Vaart 3 jaar geleden
  zondag 26 december 2004 @ 17:25:46 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24220218
Hij was te leuk om 'm te laten lopen. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Kuijt de betere spits is (die andere twee zijn namelijk geen spitsen), en dat Ajax gewoon helemaal geen spits heeft lopen. Babel ja, en straks Charisteas. Maar om een al anderhalf jaar niet in vorm zijnde van der Vaart en een nieuwe rechtsbuiten te gaan vergelijken met een centrumspits die in z'n tweede jaar zit te gaan vergelijken, is ook niet echt optimaal.

Bovendien ligt Babel z'n gemiddelde op meer dan 1 goal per wedstrijd dit seizoen, als je ons Ajacieden toch vraagt om met cijfers te komen
pi_24220336
Misschien had ik idd ipv vd Vaarts en Rosales doelpunten het aantal doelpunten van Ananas of Sonck onder die van Kuijt moeten zetten, dat was nog grappiger geweest

En mij hoor je niet zeggen dat Babel een slechte spits is, alleen moet hij zich eerst nog een (half) jaartje bewijzen om zich met Kuijt en Kalou te mogen meten
pi_24220534
quote:
26-12-2004: 'Feyenoord informeerde naar 18-jarig Argentijns talent'
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens de lokale krant van de Argentijnse stad Rosario ('El Ciudadano') heeft Feyenoord geïnformeerd naar de 18-jarige aanvallende middenvelder Héctor Damián Steinert van Newell's Old Boys. Steinert, jeugdinternational voor Argentinie, stond eerder in de belangstelling van River Plate. Die overgang lijkt echter van de baan nu 'River' Castromán van Vélez Sarsfield voor die positie heeft weten te strikken.

Volgens de krant zou Steinert wel oren hebben naar een Nederlandse club naar aanleiding van de positieve ervaringen van zijn ex-ploeggenoot Mauro Rosales (bij ajax) in ons land. Feyenoord is in Rosario geen onbekende club. 'El Ciudadano' berichtte midden jaren '90 wekelijks over de ervaringen in Rotterdam van 'Vitamina' Sánchez, 'Pato' Graff en 'Tati' Montoya die allen van Newell's' aartsvijand Rosario Central waren overgekomen.
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn idd
pi_24220670
quote:
Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:

[..]

Waarom geen verdediger
  zondag 26 december 2004 @ 18:07:46 #265
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24220746
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:

[..]

Nee, er is totaal geen relevantie.
pi_24223955
quote:
Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:

[..]

pppffff, jaartje jong Feyenoord, daarna Excelsior, en dan mag ie terug naar z'n bananenrepubliek.
Jong talent..., de enige die te rechtvaardigen is Leonardo. En zelf die moet zich nu weer bewijzen dat hij langere tijd van waarde kan zijn. Voor de rest wil ik jonge Feyenoorders zien. Geen exotische jonge talenten, en helemaal niet jochies van 18.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_24224553
Maar ik zie bijvoorbeeld liever een bikkelharde Argentijn in de verdediging dan Paauwe hoor
  zondag 26 december 2004 @ 23:01:58 #268
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24225398
Is Fortes Rodriguez niet iets voor Feyenoord? Hij mag in de winterstop transfervrij vertrekken bij AZ vanwege dat conflict met Adriaanse. Hij is natuurlijk al oud, 32, maar dus ook ervaren. Misschien een contract voor een half jaar aanbieden om te kijken hoe het gaat. Het is in ieder geval beter dan Mtiliga Vorig jaar was hij instrumenteel in het behalen van Europees voetbal. Hij speelde zeer goed en was aanvoerder, waardoor je mag aannemen dat hij ook binnen het veld het nodige aan coaching kan doen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24225745
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Fortes Rodriguez niet iets voor Feyenoord? Hij mag in de winterstop transfervrij vertrekken bij AZ vanwege dat conflict met Adriaanse. Hij is natuurlijk al oud, 32, maar dus ook ervaren. Misschien een contract voor een half jaar aanbieden om te kijken hoe het gaat. Het is in ieder geval beter dan Mtiliga Vorig jaar was hij instrumenteel in het behalen van Europees voetbal. Hij speelde zeer goed en was aanvoerder, waardoor je mag aannemen dat hij ook binnen het veld het nodige aan coaching kan doen.
Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.
  zondag 26 december 2004 @ 23:31:43 #270
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24226064
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef jerryx het volgende:

[..]

Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.
En begrijpelijk, het is ook een goede speler. Alleen een beetje oud. Maar als Gullit niemand weet te strikken in Italie (wat ik verwacht), dan is Fortes Rodriguez zeker niet de minste om te benaderen (voor de linksback positie dan he)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24227271
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

En begrijpelijk, het is ook een goede speler. Alleen een beetje oud. Maar als Gullit niemand weet te strikken in Italie (wat ik verwacht), dan is Fortes Rodriguez zeker niet de minste om te benaderen (voor de linksback positie dan he)
Hele goede speler voor RBC of de Graafschap ja. En ook goed genoeg voor onze huidige verdediging, maar we moeten juist spelers hebben die beter zijn dan wat er nu achterin staat.
pi_24227617
Feyenoord heeft een achterin een leider nodig. Iemand die de rest op sleeptouw kan nemen. Iemand die de spelers om zich heen beter maakt. Dat is Pauwe absoluut niet..
  maandag 27 december 2004 @ 05:37:15 #273
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24230488
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord heeft een achterin een leider nodig. Iemand die de rest op sleeptouw kan nemen. Iemand die de spelers om zich heen beter maakt. Dat is Pauwe absoluut niet..
daar waren ze nog niet achter
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24231342
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
zeg dan niks...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 27 december 2004 @ 11:30:05 #275
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24232477
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hou toch op zeg!!! Ben jij wel fan van feyenoord?
Die gast heeft vorig jaar al niks gepresteert en dit jaar mag hij niet eens op de bank zitten. En meer dan terecht want dat soort spelers maken een club juist kapot. Feyenoord heeft jarenlang wanbeleid gevoert met spelers als schuiteman, zwijneberg, vd berg, schreuder en noem maar op.
Jij bent net zo dom als het bestuur van Feyenoord. En je wil dus gewoon spelers kopen om het kopen. En dan kijk je niet of je het team beter maakt, want je maakt geen enkel team beter met fortes.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')