abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:06:16 #151
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24259669
quote:
28/12/2004 - Zaakwaarnemer: 'Feyenoord en PSV volgen Majstorovic van FC Twente'
(Van onze verslaggever RvN)

De zaakwaarnemer van Daniël Majstorovic liet in de Zweedse krant Expressen weten dat zowel Feyenoord als PSV de verdediger van FC Twente volgen en geinformeerd hebben naar eventuele transfervoorwaarden. Hij liet weten met FC Twente gesproken te hebben over de toekomst van de centrale verdediger, de club zou zich realiseren dat er het risico is dat hij in de zomer alweer vertrekt als een van de topclubs daadwerkelijk concreet zou worden. De 27-jarige Majstorovic tekende eind augustus een contract tot 2008 bij FC Twente en zal dus zeker geen koopje zijn. Daarvoor speelde de Zweed met Joegoslavische ouders voor Malmö FF.
Ik volg hem niet echt goed, maar is hij nou echt zo goed?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 december 2004 @ 19:08:17 #152
862 Arcee
Look closer
pi_24259705
Winterkampioen my ASS.

AZ.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:13:12 #153
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24259817
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:08 schreef Arcee het volgende:
Winterkampioen my ASS.

AZ.
Pak er anders even de reglementen van de KNVB bij
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:09:14 #154
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24261033
quote:
Winterkampioen my ASS.

AZ.
Had van jou toch een intelligentere opmerking verwacht,

ga maar weer snel weg uit VBL
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 december 2004 @ 20:29:05 #155
862 Arcee
Look closer
pi_24261526
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:13 schreef Djekko het volgende:
Pak er anders even de reglementen van de KNVB bij
Die hebben niet eens een actuele stand op hun site staan.
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef Zapper het volgende:
ga maar weer snel weg uit VBL
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_24261589
Majstorovic naar PSV of Feyenoord. laat hem eerst de verdediging van FC Twente maar op orde krijgen.
That's all folks!
pi_24261634
quote:
Winterkampioen my ASS.

AZ.
Lekker belangrijk, als je maar in mei maar kampioen wordt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24262230
quote:
Winterkampioen my ASS.

AZ.
zit er nog sneeuw in je ogen ofzo ?
pi_24263440
11 september
Harry van Raaij zwaait af.

Voorzitter Harry van Raaij van PSV geeft de scepter over aan Westerhof.
Na jarenlange samenwerking met PSV, als penningmeester en voorzitter stopt de aimable man met het voetballeven.
De man die Romario naar PSV bracht, de man die Ronaldo aan ons introduceerde.
Zijn "finest hour".
De man met visie, want zelfs nu wordt er nog gesproken over de Beneliga. Weliswaar vooral in België.

Maar dit tekent de mens van Raaij, hij is niet alleen een uitstekende zakenmens, maar op de eerste plaats een voetballiefhebber en fan.
Hij weet wat er afspeelt in de gedachten van profs en speelt daar op in.

Ook heeft hij zijn deel van pech in zijn leven gehad, hij heeft zware tijden meegemaakt in zijn privé-leven, de PSV-supporters steunden hem. En als dank voor de club en zijn supporters heeft hij PSV nog vele leuke jaren gegeven. PSV is onder hem de stabielste club van Nederland geworden, financieel gezien.

Ondanks alles word hij herrinerd als een goedlachse, sympathieke mens.
Dankje voor al de leuke jaren.

Is dit goed genoeg?
nog iets toe te voegen?
dit is voor het voetbaloverzicht van 2004
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:58:39 #160
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24263749
Dag Belgje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24264077
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:58 schreef Zapper het volgende:
Dag Belgje
en nu inhoudelijk aub
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:52:25 #162
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24265112
quote:
De feestdagen aan het einde van het jaar bieden volop ruimte om in familiekring de voorbije twaalf maanden te overdenken. Mateja Kezman (25) ervaart nu dat je daar als voetbalprof in Engeland niet aan toekomt met het overvolle programma rond kerst en nieuwjaar. Vanavond wacht immers alweer Portsmouth. En dat terwijl Kezman zoveel heeft om bij stil te staan. Eerst brak hij bij PSV record na record, liet hij zien ook in Europa het doel te kunnen vinden en kwam er de langverwachte droomtransfer naar Chelsea. Eenmaal in Londen roestte Kezman bijna vast aan de reservebank en vond hij in de Premier League tot nu toe slechts eenmaal het doel. De flamboyante topscorer is een anonieme bankzitter geworden en dat steekt de gepassioneerde Serviër, die zichzelf nog een maand de tijd geeft.

Voor Chelsea-spits Mateja Kezman moet het nu snel gaan gebeuren

JAAR VAN UITERSTEN

COBHAM, dinsdag
BEHENDIG stuurt Mateja Kezman zijn luxe terreinwagen over het bochtige weggetje naar zijn Engelse landhuis ’Little Paddocks’, dat op nog geen vijf minuten rijden ligt van het nieuwe trainingscentrum van Chelsea. „Hier woont Arjen Robben”, wijst hij een villa met een groot grasveld aan. „Het is fantastisch hoe hij het hier doet. Toen hij geblesseerd was, gaf ik hem steun. En in mijn situatie, geeft hij nu mij steun. Bij PSV trok ik buiten het voetbal nog niet zo veel met hem op. Toen was hij nog een kleine jongen. Hij was pas 18, 19. Liep er een beetje achteraan. Maar hier hebben we een heel goed contact. Soms gaan we uit eten en samen met Eidur Gudjohnsen praten we graag Nederlands.”

Pas twee weken geleden heeft Chelsea een nieuw trainingscomplex betrokken. Voor komend jaar staan in Cobham spectaculaire bouwplannen op stapel. „Het wordt het mooiste trainingscomplex van Europa. Nog mooier dan Milanello”, weet Kezman. Ook mooier dan De Herdgang? „Nou, anders.”

Na vier bewogen jaren in Eindhoven heeft Kezman de huiskamersfeer van PSV’s trainingscomplex voorgoed in zijn hart gesloten. „Je mist het eten met Johann Vogel, het lachen met Vennegoor en De Jong. Ook op het veld mis je veel. Bij Mark van Bommel hoefde ik alleen maar te lopen en dan kwam de bal precies goed. En in de organisatie was bij PSV altijd alles perfect geregeld, terwijl hier vaak foutjes worden gemaakt. Vier jaar is een lange tijd. Dat is niet zo gemakkelijk te vergeten. In Nuenen zijn onze zoon Lazar en dochter Aleksandra geboren. De tijd bij PSV zal altijd een bijzondere plaats in mijn hart houden. Ik ben er bijna zeker van dat ik ooit weer in Nederland zal gaan voetballen.”

„Met zijn allen cheeseburgers eten in de bus”

Met veel PSV’ers heeft Kezman nog contact. Ook met Ronald Waterreus, ondanks zijn tirade aan diens adres na de uitschakeling in het UEFA-Cuptoernooi door Newcastle United. „Met Waterreus had ik de eerste twee seizoenen veel problemen. We zijn allebei sterke persoonlijkheden, trots en misschien af en toe wat moeilijk. Maar mede door Guus Hiddink zijn we bij elkaar gekomen. Zijn we eens samen gaan eten en sindsdien hebben we een goede relatie. Waterreus had geen problemen met wat ik in Newcastle heb gezegd. Ronald zei: ’Jij hebt alleen maar je mening gegeven en verder is het klaar. Ik heb in het verleden ook dingen over jou gezegd’.”

De voorbereidingsperiode bij Chelsea verliep op rolletjes. „En toch zat ik de eerste twee competitieduels op de bank, zonder dat iemand wist waarom. Dan wordt het moeilijk. Je verliest vertrouwen. En daarna wordt het steeds moeilijker. Je raakt vijf keer de lat, twee keer de paal. Maar je moet gewoon doorgaan en ik voel me de laatste paar weken echt goed op het veld.”

Aan het begin van deze maand kwam er dan toch een einde aan de doelpuntloze periode van Kezman, toen hij tegen Newcastle United (4-0) in de laatste minuut op Panenka-wijze een strafschop benutte. „Ik moest en zou die penalty nemen. Frank Lampard ging uit zichzelf aan de kant, maar anders zou ik daarover oorlog hebben gemaakt. Ik voelde dat ik één minuut had om iets bijzonders te laten zien. De mensen bij Chelsea dachten al dat ze niet de echte Kezman hadden gekregen, maar zijn broer. Een normale goal was daarom niet genoeg. Ik moest iets meer proberen, zodat iedereen het over Kezman zou hebben. Natuurlijk was het een risico. Als de keeper was blijven staan en de bal had gepakt, zou ik mijn shirt ter plekke hebben uitgetrokken en voorgoed weg zijn gelopen. Dan was het duidelijk: dit is niks voor mij, Kezman past niet bij deze club.”

Hoe veelbesproken zijn stiftbal vanaf elf meter ook was, sindsdien is Kezman toch weer veroordeeld tot een bijrol. „Een probleem is ook de tactiek waarvoor José Mourinho heeft gekozen. Eigenlijk spelen we zonder echte diepe spits. Met Robben en Damien Duff kiest Mourinho voor twee vleugelspelers, die in feite als twee spitsen spelen met Gudjohnsen erachter. Mourinho kiest vooral voor de counter. We spelen met dit systeem soms lelijk en slecht voetbal, maar winnen dan wel. Dat heb je maar te accepteren. Het is gewoon het principe van Mourinho, want met Porto ging het ook niet om briljant voetbal. Het is winnen en wegwezen, maar voor de spitsen is het heel moeilijk.”

Mourinho heeft indruk gemaakt op Kezman. „Tactisch is hij enorm sterk. Hij bereidt zich niet alleen op de eerstvolgende wedstrijd voor, maar kijkt al tien wedstrijden vooruit. En daarbij is hij echt arrogant. Veel mensen vinden dat slecht, maar ik vind het juist goed. De spelers krijgen er enorm veel zelfvertrouwen van als hun baas altijd arrogant is en elke dag zegt dat Chelsea alles gaat winnen.”

Het contrast met zijn vorige trainer is groot. „Hiddink heeft meer ervaring, is ouder en niet zo hongerig en wild als Mourinho. Guus is rustiger, diplomatieker, praat meer met zijn spelers. Voor mij was de aanpak van Hiddink beter dan die van Mourinho nu. Ik ben iemand, die zich goed voelt als de trainer veel met hem praat en vertrouwen geeft. Mourinho doet dat nooit, zal zich ook niet snel bezighouden met problemen die je buiten het veld hebt. Met Guus was dat top. Psychologisch is hij heel sterk.”

• Tijdens de feestdagen heeft Mateja Kezman weinig tijd om van zijn dochtertje Aleksandra te genieten. De Chelsea-spits heeft een druk programma, hoe weinig speeltijd hij ook krijgt. Wat dat betreft is het contrast groot met Nederland, waar hij afgelopen seizoen voor de derde maal de topscorerstrofee in de wacht sleepte.

FOTO’S: MATTY VAN WIJNBERGEN

Kezman merkt hoe hard het eraan toe kan gaan in de absolute top. „Als het bij PSV wat minder ging, deed iedereen zijn best om je een positieve impuls te geven, maar hier zit je meteen op de bank. Dat is het verschil tussen top en absolute top. Als het niet goed met je gaat, weet je dat Chelsea morgen een nieuwe spits kan kopen. Bij PSV werkt dat niet zo.”

Op andere gebieden zijn de verschillen niet zo groot. „Voor de buitenwereld lijkt het hier misschien wel ’cosmopolitan’ of zo. Maar in de kleedkamer is het net zoals bij PSV. Je kunt tegen iedereen zeggen wat je wil en de onderlinge sfeer is gewoon heel goed. Vlak voor kerst zijn we met de hele groep gaan paintballen en dan hebben we gewoon allemaal vieze vingers van de cheeseburgers van McDonald’s, die we eten in de bus.”

Het verschil tussen de Engelse en Nederlandse competitie vindt hij verwaarloosbaar. „Toen Robben in Nederland vijf, zes man voorbijdribbelde, zei iedereen dat het aan de slechte Nederlandse verdedigers lag, maar hier doet hij precies hetzelfde en Ruud van Nistelrooy scoort hier zelfs nog meer dan in de eredivisie.” Op avonden dat Chelsea niet speelt en PSV wel, zit Kezman steevast in Londen voor zijn breedbeeldtelevisie. „Ik ben toch een beetje een supporter en ben echt blij dat PSV in de Champions League de volgende ronde heeft gehaald. De organisatie staat heel goed en als er nog een goede spits bijkomt dan gaat PSV met dit elftal heel ver komen. Phillip Cocu is erg belangrijk. Als Cocu er vorig jaar al bij was geweest dan hadden we het toen ook al gehaald, daar ben ik zeker van.”

Harry van Raaij is als pater familias ingeruild voor de buitengewoon rijke Roman Abramovich. „Hij komt bijna elke dag even langs op de club. Abramovich is heel rustig, legt geen druk op de ploeg. Normaal is het spannend, wanneer de baas van de club binnenkomt. Maar niet bij hem. In de situatie waarin ik verkeer, geeft hij me veel respect en vertrouwen. Soms belt hij mij. We zijn een keer samen gaan eten en ik ben een keer bij hem thuis geweest om over voetbal te praten. Want boven alles is hij een enorme voetballiefhebber. Zijn ogen glinsteren als van een kind als hij bij ons in de kleedkamer komt om een praatje te maken.”

Het zijn van die kleine dingen die Kezman echt kan waarderen. Maar het geduld van de sportman in hem raakt op. „Deze situatie kan ik niet lang volhouden. Zeker niet als ik op de Nederlandse televisie mensen als Wim van Hanegem, Johan Cruyff en Wim Kieft hoor, die niet begrijpen waarom ik zo weinig speel. Ik voel me sterker dan ooit. Als ik nog in Nederland zou spelen, dan maakte ik veertig goals. Op het moment dat ik nu een kans in de basis krijg, scoor ik zeker. Maar Mourinho moet me die wel geven. De komende maand zijn er veel wedstrijden. Als ik dan geen kans krijg, moet ik iets anders gaan zoeken. Maar het liefst win ik hier, want ik wil niet de gemakkelijke weg kiezen.”
Mooi interview van Telesport. Dat het maar snel beter mag gaan.
pi_24265141
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:

Is dit goed genoeg?
nog iets toe te voegen?
dit is voor het voetbaloverzicht van 2004
Afgezien van een paar kleine taal - en stijlfouten is het een goed stuk. Geen andere opmerkingen.

Goed werk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24265816
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:

Ondanks alles word hij herrinerd als een goedlachse, sympathieke mens.
"Een mooie mens", lekker Brabants

Ondanks alles wordt hij herinnerd als een goedlachse en sympathiek mens
pi_24266149
Leuk stuk over Kezman
dus die komt over 10 jaar terug bij PSV
pi_24267476
Leuk interview met Keza.
That's all folks!
pi_24267556
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:22 schreef WooZ het volgende:

[..]

"Een mooie mens", lekker Brabants

Ondanks alles wordt hij herinnerd als een goedlachse en sympathiek mens
eh?
  woensdag 29 december 2004 @ 11:12:05 #168
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24272783
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:38 schreef ASSpirine het volgende:
eh?
Hij zegt dat je taalkundig een ezel bent.
pi_24273512
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:38 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

eh?
Ik denk ik verbeter het meteen even

En k ben net terug van de kapper, dezelfde als waar Kezza ook altijd kwam
pi_24274144
Kezman met zijn grote bek en nog steeds denkt hij dat hij beter dan Drogba is
  woensdag 29 december 2004 @ 13:33:49 #171
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24275215
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Kezman met zijn grote bek en nog steeds denkt hij dat hij beter dan Drogba is
Dat is hij ook. En nu weer terug naar het hol waar je vandaan kwam.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24277187
quote:
ITALIANEN

“Laatst heb ik nog geprobeerd een wedstrijd van ze te bekijken. Ik ben snel afgehaakt en heb een DVD opgezet.” Zo ongeveer luidt een citaat van Nourdin Boukhari, speler van Ajax, uit een interview onlangs. Het heeft, net als de veel gebezigde term “Italiaans voetbal”, betrekking op PSV. Boukhari, en al die andere puristen, verwijten de club uit Eindhoven een gebrek aan amusement in hun wedstrijden. Het is de taal van de verliezers.

Want laten we eerlijk wezen, zo Italiaans is PSV nog lang niet. De ploeg mag dan wel een recordreeks zonder tegengoals neergezet hebben, het is nog lang geen Juventus of AC Milan. Ploegen die volledig kunnen steunen op een perfecte organisatie, allemaal van elkaar weten wat men doet en niet eens zelf hun kansen af hoeven te dwingen, maar weten te profiteren van fouten van de tegenstander. Een speelwijze die wij in Nederland saai noemen, maar wij verliezen liever mooi dan dat we lelijk winnen.

Ieder land zijn cultuur, maar is het wel helemaal eerlijk om PSV af te rekenen op de gekozen aanpak? Wie de geheel vernieuwde en lamgeslagen selectie in de voorbereiding zag stuntelen, hield het niet voor mogelijk dat juist PSV nu samen met AZ de ranglijst van de eredivisie zou aanvoeren. Hiddink is bij de basis begonnen en heeft gezorgd dat de organisatie in het veld goed staat. Dat het voetbal dan soms niet om aan te zien is, neemt hij voor lief. Hij wordt immers afgerekend op het resultaat en dat is tot nu toe zeer behoorlijk tot goed te noemen.

Hiddink heeft het geluk dat hij vier spelers heeft die van groot belang zijn in het neerzetten van die organisatie. Phillip Cocu is al lang niet meer die dynamische middenvelder die van strafschopgebied tot strafschopgebied kon gaan, maar blijft in de eredivisie moeiteloos overeind. Zijn ervaring en coaching zijn dan extra kwaliteiten die PSV zeker op Europees niveau geen windeieren gelegd hebben. Daarnaast is Mark van Bommel de eredivisie al jaren ontgroeid, maar bleef een transfer steeds uit. In zijn laatste contractjaar wil Van Bommel zich zoveel mogelijk in de kijker spelen, zodat hij straks uit mooie clubs kan gaan kiezen. Bovendien heeft Hiddink in André Ooijer een ervaren verdediger, die precies weet wat hij wel en niet kan. Ooijer kan ook coachen en doet dat veelvuldig. Zijn enige manco is zijn blessuregevoeligheid. Tot slot is er nog Wilfred Bouma. Deze speler kwam op elke positie waar hij speelde niveau tekort voor de echte top. Ook als centrale verdediger is hij op Europees niveau soms een aanfluiting, maar in de eredivisie wordt hij verdedigend zelden op de proef gesteld en is zijn passing zelfs een wapen voor PSV.

Deze spelers maken dat de rest van de selectie zich mee op kan trekken naar het huidige niveau. Nuttige clubspelers zoals de Koreanen Lee en Park, alleskunner Lucius, de bleue Zwitser Vogel, loper John de Jong en de ietwat overschatte lichtgewicht DaMarcus Beasley kunnen door het sterke raamwerk van PSV in sommige duels uitblinken en voetballen verder gewoon vrolijk mee. Het deert PSV ook niet dat de wat weifelend begonnen, maar langzaam gegroeide keeper Gomes bij vlagen rare capriolen afwisselt met goede reddingen. De logge centrumverdediger Alex oogt elke week hulpeloos in balbezit, maar heeft het geluk dat anderen de opbouw voor hem verzorgen. Verder kan PSV het zich zelfs permitteren om ongeschikte spitsen in de selectie te hebben. De kopsterke Vennegoor of Hesselink lijkt vooral een prima breekijzer, terwijl Gerald Sibon ondanks zijn fraaie techniek vooral te langzaam lijkt. Dat probleem is echter binnenkort opgelost, aangezien Hiddink van het opwindende talent Jefferson Farfán een centrumspits aan het maken is en PSV dus goud in handen heeft.

Goed beschouwd levert Hiddink, met de hulp van de vier ervaren rotten, dus een wereldprestatie met dit PSV. Het is de minste selectie sinds het tussenjaar onder Bobby Robson en desondanks verloor de ploeg pas één keer in de competitie en bereikte het de volgende ronde van de Champions League. Natuurlijk was de poule niet de zwaarste, maar overleven op dat niveau is voor elke Nederlandse club gewoon een prima prestatie.

En wie de voetbalpuristen en de DVD-liefhebber Nourdin Boukhari dezer dagen diep in de harten kijkt, zal zien dat ze eigenlijk best willen ruilen. Over tien jaar is iedereen toch vergeten hoe je kampioen bent geworden, maar staat die titel wel op je erelijst. In het voetbal draait het toch uiteindelijk nog altijd om winnen. Wie dat niet gelooft, moet maar eens op zoek gaan naar het aantal gewonnen Europacups door Italië en door Nederland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 december 2004 @ 15:51:55 #173
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24277804
Goeie column MM
pi_24278460
Ja dank je. Overal mee eens dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_24278770
Mwoah, als ik die column lees, heb ik bij 75% van het geschrevene zoiets van: "Heb ik dat niet al eens ergens anders al eens eerder gelezen" ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24279033
Klopt, ik heb dit vaak genoeg in dit topic gezegd ja.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 december 2004 @ 16:52:57 #177
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24279098
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Ja dank je. Overal mee eens dan?
Ja, op zich klopt alles.
pi_24279243
MM het is wel sneu dat je met geen woord over Alex rept
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 29 december 2004 @ 17:08:13 #179
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24279363
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:02 schreef cultheld het volgende:
MM het is wel sneu dat je met geen woord over Alex rept
dan heb jij de column niet gelezen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24279399
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dan heb jij de column niet gelezen
Hmm, had er overheen gelezen, 1 zo'n gierig zinnetje voor de belangrijkste man na Cocu wat aankopen betreft
pi_24279823
Nou, Farfán is belangrijker.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280003
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, Farfán is belangrijker.
Nee, dat is niet zo, Farfán is een toekomstige wereldspeler, maar als Alex niet was gekocht, was PSV in de CL onderuit gegaan en had PSV nu echt niet op de eerste plek gestaan.
pi_24280038
Alex heeft juist in de CL nog geen moment kunnen imponeren, dus dat is niet helemaal juist.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280097
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft juist in de CL nog geen moment kunnen imponeren, dus dat is niet helemaal juist.
Dan had jij zeker oogkleppen op. Tegen Henry thuis, was het niet Alex die in de fout ging, maar Bouma (en in mindere mate Cocu). Thuis tegen Panathinaikos had Alex die grote spits in z'n zak zitten. Tegen Rosenborg speelde hij zowel uit als thuis een berenpartij en hij zal tegen Monaco wederom excelleren
pi_24280132
leuke columm mm

ach als Boukhari een wedstrijd van zichzelf zou bekijken zou het ook niet om aan te zien zijn
pi_24280135
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280211
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
In Athene was hij een drama om een reden: PSV was al geplaatst. En tegen Arsenal speelde hij heel wat beter dan Bouma. Vooral uit tegen Arsenal was hij dé uitblinker (die eigen goal was hem niet te verwijten).
pi_24280225
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
maarja drama was heel PSV toen mm
pi_24280264
Dat je al geplaatst bent is geen excuus om slecht te voetballen, cultheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280292
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:02 schreef methodmich het volgende:
Dat je al geplaatst bent is geen excuus om slecht te voetballen, cultheld.
De spelers van Milan, Chelsea en Barca speelden ook alles behalve goed in die laatste groepsronde.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:01:43 #191
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24286517
Mooie column Je probeert PSV te ontleden zo lijkt me - wat is nou het succes achter PSV dit seizoen tot nu toe. Ik denk dat wat je schrijft wel ongeveer klopt, al vind ik Farfán (nog) geen echte centrumspits. Hij is een enorme knokker en zal er daarom wel komen, maar het neusje voor de goal, het echte afmaken heb ik nog niet bij hem kunnen ontdekken. Ik zie hem meer als een speler op weg naar de goal.

In mate van belangrijkeid van het huidige succes van PSV zou ik kiezen:

Cocu
Hiddink
Van Bommel
Ooijer
Farfán
Vennegoor/Alex/Lee (hebben alledrie cruciale goals, assists of verdedigende ingrepen gemaakt)
Bouma/Park/De Jong/Vogel/Beasley

De meest ervaren personen zijn denk ik toch wel de belangrijkste mensen geweest dus.
pi_24299930
Met name Cocu, Van Bommel en Ooijer ja en Bouma in de eredivisie ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_24302800
Ik wil scoutingsapparaat en de contacten die PSV in de tropische oorden heeft ook nog wel even noemen als een belangrijke spil in het succes van PSV.
That's all folks!
  donderdag 30 december 2004 @ 19:12:01 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24303123
quote:
OB: PSV ontkent interesse in Majstorovic
Manager Stan Valckx van PSV ontkent de interesse van de club in centrumverdediger Daniël Majstorovic van FC Twente. Anders Carlsson, de zaakwaarnemer van de Zweed, meldde donderdag in de Zweedse krant Expressen dat PSV zou hebben gevraagd hoe Majstorovic qua contract zit en of er over een transfer valt te praten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 00:42:14 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24309709
k zou ook niet weten wat we met die gat moeten... ja ballenjongen misschien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24309753
Lijkt me wel een leuke verdediger voor Feyenoord, maar niet voor PSV
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:14:43 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24310433
Er stond deze week een leuk interview met Hiddink in de VI.

- Hij legt keurig uit wat het verschil is tussen Italiaans voetbal en het voetbal van PSV.

- Geeft aan dat Lee net zo goed één van de pilaren onder dit PSV is (alle wedstrijden gespeeld, 6 assists, 1 goal.)

- Zegt niet blij te zijn met de nederlaag tegen Rodda, maar beloofd dat PSV helemaal fris uit de winterstop komt.

en nog meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 01:17:27 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24310496
Lee is buiten PSV één van de meest onderschatte spelers van de HCE
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24310970
Ik proost vast op PSV

Op een mooi en succesvol voetbaljaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 02:46:36 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24312257
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:36 schreef pascalheister het volgende:
Ik proost vast op PSV

Op een mooi en succesvol voetbaljaar
en op de huldiging in Mei op het Stadhuisplein
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')