abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24279823
Nou, Farfán is belangrijker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24280003
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, Farfán is belangrijker.
Nee, dat is niet zo, Farfán is een toekomstige wereldspeler, maar als Alex niet was gekocht, was PSV in de CL onderuit gegaan en had PSV nu echt niet op de eerste plek gestaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24280038
Alex heeft juist in de CL nog geen moment kunnen imponeren, dus dat is niet helemaal juist.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280097
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft juist in de CL nog geen moment kunnen imponeren, dus dat is niet helemaal juist.
Dan had jij zeker oogkleppen op. Tegen Henry thuis, was het niet Alex die in de fout ging, maar Bouma (en in mindere mate Cocu). Thuis tegen Panathinaikos had Alex die grote spits in z'n zak zitten. Tegen Rosenborg speelde hij zowel uit als thuis een berenpartij en hij zal tegen Monaco wederom excelleren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24280132
leuke columm mm

ach als Boukhari een wedstrijd van zichzelf zou bekijken zou het ook niet om aan te zien zijn
pi_24280135
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280211
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
In Athene was hij een drama om een reden: PSV was al geplaatst. En tegen Arsenal speelde hij heel wat beter dan Bouma. Vooral uit tegen Arsenal was hij dé uitblinker (die eigen goal was hem niet te verwijten).
pi_24280225
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
maarja drama was heel PSV toen mm
pi_24280264
Dat je al geplaatst bent is geen excuus om slecht te voetballen, cultheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_24280292
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:02 schreef methodmich het volgende:
Dat je al geplaatst bent is geen excuus om slecht te voetballen, cultheld.
De spelers van Milan, Chelsea en Barca speelden ook alles behalve goed in die laatste groepsronde.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:01:43 #191
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24286517
Mooie column Je probeert PSV te ontleden zo lijkt me - wat is nou het succes achter PSV dit seizoen tot nu toe. Ik denk dat wat je schrijft wel ongeveer klopt, al vind ik Farfán (nog) geen echte centrumspits. Hij is een enorme knokker en zal er daarom wel komen, maar het neusje voor de goal, het echte afmaken heb ik nog niet bij hem kunnen ontdekken. Ik zie hem meer als een speler op weg naar de goal.

In mate van belangrijkeid van het huidige succes van PSV zou ik kiezen:

Cocu
Hiddink
Van Bommel
Ooijer
Farfán
Vennegoor/Alex/Lee (hebben alledrie cruciale goals, assists of verdedigende ingrepen gemaakt)
Bouma/Park/De Jong/Vogel/Beasley

De meest ervaren personen zijn denk ik toch wel de belangrijkste mensen geweest dus.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24299930
Met name Cocu, Van Bommel en Ooijer ja en Bouma in de eredivisie ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_24302800
Ik wil scoutingsapparaat en de contacten die PSV in de tropische oorden heeft ook nog wel even noemen als een belangrijke spil in het succes van PSV.
That's all folks!
  donderdag 30 december 2004 @ 19:12:01 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24303123
quote:
OB: PSV ontkent interesse in Majstorovic
Manager Stan Valckx van PSV ontkent de interesse van de club in centrumverdediger Daniël Majstorovic van FC Twente. Anders Carlsson, de zaakwaarnemer van de Zweed, meldde donderdag in de Zweedse krant Expressen dat PSV zou hebben gevraagd hoe Majstorovic qua contract zit en of er over een transfer valt te praten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 00:42:14 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24309709
k zou ook niet weten wat we met die gat moeten... ja ballenjongen misschien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24309753
Lijkt me wel een leuke verdediger voor Feyenoord, maar niet voor PSV
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:14:43 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24310433
Er stond deze week een leuk interview met Hiddink in de VI.

- Hij legt keurig uit wat het verschil is tussen Italiaans voetbal en het voetbal van PSV.

- Geeft aan dat Lee net zo goed één van de pilaren onder dit PSV is (alle wedstrijden gespeeld, 6 assists, 1 goal.)

- Zegt niet blij te zijn met de nederlaag tegen Rodda, maar beloofd dat PSV helemaal fris uit de winterstop komt.

en nog meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 01:17:27 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24310496
Lee is buiten PSV één van de meest onderschatte spelers van de HCE
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24310970
Ik proost vast op PSV

Op een mooi en succesvol voetbaljaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 02:46:36 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24312257
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:36 schreef pascalheister het volgende:
Ik proost vast op PSV

Op een mooi en succesvol voetbaljaar
en op de huldiging in Mei op het Stadhuisplein
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24312509
Daar proost ik op
pi_24315517
Inderdaad op een succesvol en mooi jaar
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:49:08 #203
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24318033
I'll drink to that

Cheers!
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:42:50 #204
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24320304
Ik proost lekker mee dan maar
Iedereen een fijne en gelukkig nieuwjaar en veel feestplezier vanavond!!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24322696
Wie was de PSV'er van 2004, heren?
www.thuisuiteten.nl
pi_24322755
Van Bommel, al was het maar omdat dit z'n laatste seizoen bij PSV is
pi_24323045
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ik kan er zelf niet echt eentje uitkiezen, het collectief is gewoon de grote winnaar voor mij.

Toch even 3 namen noemen

Guus Hiddink: Hij heeft gewoon zeer goed werk verricht met de huidige selectie.

Dan nog 2 spelers:

Phillip Cocu: Gewoon de belangrijkste speler op dit moment. Zijn aanwezigheid is gewoon van enorm belang op dit moment

Ook wil ik Johann Vogel noemen, die heeft zich uitstekend hervonden na wat mindere jaren.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:31 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24323520
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Harrie van Raaij op de voet gevold door Guus Hiddink
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:41:54 #209
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24325156
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Voor mij is ook Harry van Raaij de PSV'er van het jaar. Geweldige man is dat.

Als voetballer zou ik kiezen voor Phillip Cocu, omdat hij ongemerkt toch een heel belangrijk onderdeel is van het team wat er nu staat. Farfán is een goede tweede, verbazend hoe hij zich heeft ontwikkeld.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:20:34 #210
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24325958
Farfán als 2e kiezen vind ik onterecht, daarmee doe je V. Bommel en minstens 1 verdediger mee te kort.

Farfán moet nog heel wat meer laten zien, en minder kansen om zeep helpen.

Gelukkig nieuwjaar? Morgen!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')