Nee, dat is niet zo, Farfán is een toekomstige wereldspeler, maar als Alex niet was gekocht, was PSV in de CL onderuit gegaan en had PSV nu echt niet op de eerste plek gestaan.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, Farfán is belangrijker.
Dan had jij zeker oogkleppen op. Tegen Henry thuis, was het niet Alex die in de fout ging, maar Bouma (en in mindere mate Cocu). Thuis tegen Panathinaikos had Alex die grote spits in z'n zak zitten. Tegen Rosenborg speelde hij zowel uit als thuis een berenpartij en hij zal tegen Monaco wederom excellerenquote:Op woensdag 29 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft juist in de CL nog geen moment kunnen imponeren, dus dat is niet helemaal juist.
In Athene was hij een drama om een reden: PSV was al geplaatst. En tegen Arsenal speelde hij heel wat beter dan Bouma. Vooral uit tegen Arsenal was hij dé uitblinker (die eigen goal was hem niet te verwijten).quote:Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
maarja drama was heel PSV toen mmquote:Op woensdag 29 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
Jij oordeelt niet zo objectief over Alex. Maar ik heb hem tegen Arsenal toch echt niet sterk zien spelen en in Athene was hij een drama.
De spelers van Milan, Chelsea en Barca speelden ook alles behalve goed in die laatste groepsronde.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:02 schreef methodmich het volgende:
Dat je al geplaatst bent is geen excuus om slecht te voetballen, cultheld.
quote:OB: PSV ontkent interesse in Majstorovic
Manager Stan Valckx van PSV ontkent de interesse van de club in centrumverdediger Daniël Majstorovic van FC Twente. Anders Carlsson, de zaakwaarnemer van de Zweed, meldde donderdag in de Zweedse krant Expressen dat PSV zou hebben gevraagd hoe Majstorovic qua contract zit en of er over een transfer valt te praten.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:36 schreef pascalheister het volgende:
Ik proost vast op PSV
Op een mooi en succesvol voetbaljaar![]()
Ik kan er zelf niet echt eentje uitkiezen, het collectief is gewoon de grote winnaar voor mij.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wie was de PSV'er van 2004, heren?
Harrie van Raaijquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wie was de PSV'er van 2004, heren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |