Dus daaom gestopt?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:44 schreef daeri het volgende:
Valt wel mee... ik mis alleen heleboel objects..(vloerkleedjes enzo)
idd, daar wacht ik ook op..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij als University uitkomt; nieuwe spulletjes enzo
Daar denk ik nog even niet aanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik kijk helemaal scheel als ik al bedenk hoeveel uirtbreidingen voor Sims 2 komen...
quote:Op donderdag 23 december 2004 08:13 schreef Troel het volgende:
Ik vind sommige wensen inderdaad wel erg krom... Of zouden er echt mensen zijn die vijf liefjes tegelijk willen enzo?
Kan zijn dat ik gewoon zo preuts ben natuurlijk
Misschien dat je contact op kunt nemen met EA Games? Volgens mij staan er telefoonnummers in de handleiding.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef SC8fan het volgende:
Aargh er zit een scheur in mijn cd!! En nou sluit ie steeds af midden in het spel!!![]()
Ik ga echt niet weer 60 euro betalen![]()
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Bedankt, ga ik proberen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..![]()
Nee, want ik woon gewoon in zo'n modelhuisje.quote:Op zondag 26 december 2004 14:26 schreef Faithz het volgende:
Dan staat er misschien iets in de weg waardoor ie niet naar boven kan of naar bed.
Kun je testen door een bed in de huiskamer neer te zetten bvb.
Al je buurten staan in My Documents > EA Games > The Sims 2quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Ik ben maanden geleden gestopt omdat ik me kapot erger aan het feit dat je met de buren moet spelen om ze ouder te laten worden.quote:
http://sims.varotica.de/quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey peeps ik zoek spulletjes voor een gotic tienermeisje.
Iemand enig idee waar ik dat kan krijgen ?
Gewoon zelf in de download map zetten is toch niet zo moeilijk...?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh nee ik zie het al die sites hebben allemaal een speciaal type bestand en ik ben juist die downloads van de sims site gewend.
huh maar op die maxis site hebben ze een speciaal progamatje dat alles dan van af die download map in mijn documenten dan zet naar the sim2 .quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gewoon zelf in de download map zetten is toch niet zo moeilijk...?
Mja, maar dat kan dus niet met kleren..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh maar op die maxis site hebben ze een speciaal progamatje dat alles dan van af die download map in mijn documenten dan zet naar the sim2 .
Gewoon in je downloadsmapje pleuren (zoals eerder al gezegt)quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe werkt dat dan met kleren?
Wat zijn dat voor misselijke grappen?quote:Op zondag 26 december 2004 14:53 schreef keeper het volgende:
Maar heb het al, komt omdat ik CloneCD heb geïnstalleerd en daardoor heeft EA functies in het spel geblokkeerd. Ik kon ook al niet bouwen namelijk.
Ben ik niet de enige sim2 fan van showquote:
Haha dat doe ik ookkquote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik maak bijna alleen maar vrouwenskins omdat ik dat gewoon leuker vind en daar kan je je ook meer in uitlevenEn indenken wat je zelf graag zou willen
Ik heb hetzelfde probleem in de sims 1 met de katten en het kattenspeelding. De enige oplossing die ik heb is MoveObject on, dan het figuurtje oppakken en ergens anders neerzetten en als laatste het object verkopen. Ik weet niet of het in Sims 2 ook werk maar het is het proberen waard, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:53 schreef keeper het volgende:
Mijn Sims zitten nu al een hele tijd in de lovetub te knuffelen (. ), maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit. Met als gevolg dat m'n mannetje van platinum-status naar drie keer niks is gegaan en ik dus ook helemaal niks meer kan doen met die sims.
Wat voor opdrachten ik ook geef, ze reageren totaal niet.
Abortus kan niet, en anders je Sim vermoorden. Zwembadje.. Trapje verkopen. Ideaalquote:Op zondag 2 januari 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens een sim die perongeluk zwanger is geworden weet iemand waar ik in de sim2 abortus kan laten plegen ?
Dan heb je vast de patch daarvoor gedownloadquote:Op zondag 2 januari 2005 23:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst twee tiener sims ooh ja jo laten doen wist niet eens dat dat kon.
Hehe, heb ook een keer zon familie gemaakt, die tieners wonen nu samenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet als je ze goed te eten geeft.
Vandaag was ik in een gemeene bui heb gewoon een hele familie gedownload en alle volwasssen laten omkomen om te kijken wat er gebeurd.
plaats eens een screenshot..quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Even verschrikkelijk offtopic; je avatarquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee die auto word dan gewoon gezien als de alien ware computer.
ziet er heel dom uit heb je een auto die dan op een bureau staat.
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Is goed komt er zo aanquote:
haha echtquote:
Die sim heeft tepels!!!!!!!!! WOEIquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
wat zijn die male sims trouwens klein geschapen:P
http://www.paradisesims.c(...)paradisedefault2.rarquote:
Ik had hetzelfde probleem een week of twee geleden. Kon altijd normaal downloaden en ineens gezeur dat mijn product niet geregistreerd was. Ik was best geirriteerd en heb het downloaden maar even gelaten voor wat het was. Na een paar dagen kon ik weer gewoon inloggen en was er niets aan de hand. Misschien een bug bij EA?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:57 schreef yerema het volgende:
Mischien dat iemand hier mij kan helpen. Ik heb een probleem met de engelse sims2 site. Ik kan sinds maandag niet meer inloggen. Elke keer als ik probeer in te loggen zegt het dat ik mijn product moet registreren. Ik heb mijn product alang geregristreerd en kon toen tot maandag altijd al inloggen wat is er mis? En wat kan ik hieraan doen? Is er een email adres waar ik dit vraag heen kan sturen want op de sims2 site kan ik helemaal niet meer inkomen. Dus een email adres zoeken kan ook niet meer.
ALs er iemand anders is met de zelfde probleem hoor ik dat graag.
Heb alles verwijderd...sims opnieuw geinstalld.....dus helemaal schoon...maar alsnog de foutmelding....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
La-Fosca die error heb ik ook gehad! Kan het zijn dat je de No-CD patch of de Nudepatch hebt geinstalleerd? In beide gevallen is namelijk het bestand sims.exe veranderd, en geeft hij die error. Enige oplossing: originele sims.exe terugzetten, patch draaien en daarna weer de nudepatch installeren. Werkte bij mij!
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:14 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
nude patch: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=30586
De map EA games in mijn documenten...daar moet je een back-up van maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:44 schreef Maggie het volgende:
Hai...
Moet backups maken van mijn pc (gaat weg voor reparatie)... Nou wil ik ook mijn sims en mijn buurten enzo backuppen, weet iemand welke files ik daarvoor moet hebben?
heb er van gehoord ja..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.
Iets anders....mijn Sim is zwanger....althans? ik hoorde het bewuste babydeuntje na proberen een kindje te maken...en die optie is nu weg...maar er gebeurt niets...ze werkt gewoon...wel weinig energie, blaas sneller vol...veel honger....maar ze groeit niet...en dit nu al 5 Simsdagen...schijnzwanger ( lol ) bestaat dat in het spel?
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef La-Fosca het volgende:
Ik ben terug gegaan naar de buurt zonder het spel te saven...
Toen weer terug naar het huis...komt ze terug van haar werk....opeens is ze HOOGzwanger![]()
Ligt idd eraan dat je de illegale versie hebt...voor de goede crack moet jezelf maar zoeken...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Anneque het volgende:
misschien ben ik de zoveelste, ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik kan niet bouwen! ja mijn versie is illegaal.. maar weet iemand misschien een oplossing? een code of een crack ofzo?
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Anneque het volgende:
echt, superbehulpzaam joh.
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik kom er niet echt uit.
Als ik kleren ofzo download moet dat in de map Collections maar waar moet ik vloeren enzo opslaan?
ik kom er niet uitwie helpt me!
Je huis zit te vol...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik krijg het de 10-kinderwens maar niet vervuld, ik kom een heel eind, bij 8, maar als er al geen tweeling bij zit dan wil het al helemaal niet meer lukken, want een paar dagen voordat pa en ma bejaard worden willen ze al niet meer try-for-babyen..
De sims kunnen het huis uit, je kunt met de telefoon een taxi bellen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef releaze het volgende:
heb wat algemene vraagjes.. ben net sinds een speeldag of 3 bezig met de sims. heb huisjes en families enzo aangemaakt en heb wat lopen spelen met de familities...
maar..
kunnen de sims ook het huis uit? want ik zie in bepaalde screenshots op de cdrom dat ze in de supermarkt staan enzo. En zo ja...hoe? waar kunnen ze naar toe?
en is "Oh ja" hetzelfde als zoenen met van die dikke rooie lippen boven de poppetjes? Of hebben ze hier ook een vorm van geslachtsgemeenschap? heh.
oja iddquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.
quote:- PACKAGE-bestanden moeten naar C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads
- PACKAGE-bestanden van collecties moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Collections
- Filmpjes (voor op de Sims-tv) en muziek moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Movies\soort_filmpje of ..\Music\muziekstijl
- SimCity-4 buurten moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\SC4Terrains
- BodyShop-bestanden om te bewerken komen in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\projectnaam
- Plaatjes om muren, vloeren en terreinen van te maken met HomeCrafter moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\HomeCrafter Plus\Muurbedekking ..\Terreinsoorten of ..\Vloeren
- Muren, vloeren en terreinen die gedownload zijn (dit zijn PACKAGE-bestanden) moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads
- huizen en Sims (SIMS2PACK en SIMS2SKIN-bestanden) moeten worden geïnstalleerd (dubbelklikken). Gebruikte huizen kunnen opnieuw worden geïnstalleerd
Huizen heb je als het goed is een install venster voor..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Vava het volgende:
[..]
oja idd
moeten huizen en buurten daar ook in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |