Die zijn nog maar zo kort op de markt dat de kans erg klein is dat die fake zijn. Gewoonweg omdat men nog geen tijd heeft gehad om ze na te maken.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
@Halfgedraaide: ok sorry wist ik niet...
Hoop dat mijn retro 180s dan maar wél echt zijn...:)
Hey, dat is wel een coole site, die Jordan V wordt daar ook bijna nergens aangeboden, alleen hier:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ok ben maar eigenwijs. De reissues van Jordan is 90% nep op Ebay. Vaak moeilijk te herkennen maar voor kenners niet moeilijk. Als je van plan bent om er een te kopen adviseer ik je om de foto te laten zien in het crookedshoes forum. Daar zitten kenners en die zien of het nep of niet nep is. En aangezien ik daar vaak op zit is meestal 90% van de jordan's op ebay nep.
Of het moeten natuurlijk originele zijn uit begin jaren 90.......... Maar uitkijken met die retro's!!!
Lees dit ook eventjes:
http://www.solecollector.com/common/pdfs/Issue%201%20Fake.pdf
http://www.solecollector.com/xi/auction.htm
Die 180 retro's zijn echt dat weet ik zeker. Daar zijn (nog) geen neppers van in omloop.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
@Halfgedraaide: ok sorry wist ik niet...
Hoop dat mijn retro 180s dan maar wél echt zijn...:)
Ik zou ze sowieso in Amerika bestellen aangezien ze daar veel goedkoper zijn; ca. $90-100. Ik gok dat ze hier in NL minstens 135 euro zullen kosten.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er bij Footlocker eigenlijk al iets bekend wanneer de 180's in de winkel liggen? Want ik hoorde datums van rond midden januari. Anders bestel ik ook een paar via internet als het nog lang duurt.
Prijs in Nederland wordt ¤ 119,-. In amerika komt er nog altijd wel een $ of 30 verzendkosten bij en bijna altijd wordt je 'gepakt' bij de douane...quote:Op maandag 3 januari 2005 17:05 schreef Modus het volgende:
Ik zou ze sowieso in Amerika bestellen aangezien ze daar veel goedkoper zijn; ca. $90-100. Ik gok dat ze hier in NL minstens 135 euro zullen kosten.
sub-zero, maar ik heb 44,5, ze hadden enkel 44 als hoogste maatquote:Op maandag 3 januari 2005 17:38 schreef Sjabba het volgende:
Die hurachi's zag ik afgelopen zomer in amsterdam in een schoenenwinkel liggen, gewoon nieuw. Weet niet meer welke alleen dat die op een hoekje zat.
Klopt, staat geen plaatje bij, release van de Jordan V is ws in augustus:quote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef danni het volgende:
k zie ze nergens staan afgebeeld op die forum??
gehehe die heb ik nog steeds. vorig jaar vond ik een paar in een of andere sportdump-zaakquote:Op woensdag 22 december 2004 03:07 schreef whoops het volgende:
[..]
[afbeelding]
Indeed... Deze had ik vroegah...
Ik wil het risico niet lopen dat ik ze in de verkeerde maat koop. In de winkel kan ik zowel 43 als 44 even aanpassen. Ik weet niet meer hoe die dingen groter of kleiner uitvallen. Enne in amerika komen er ook nog verzendkosten bij. Dus ik ga ze 15 januari maar gewoon bij footlocker halenquote:Op maandag 3 januari 2005 17:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou ze sowieso in Amerika bestellen aangezien ze daar veel goedkoper zijn; ca. $90-100. Ik gok dat ze hier in NL minstens 135 euro zullen kosten.
Dan pas je ze eerst in NL en bestel je ze alsnog op internet. Scheelt je echt veel geld. En wie zegt trouwens dat FL ze krijgt.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik wil het risico niet lopen dat ik ze in de verkeerde maat koop. In de winkel kan ik zowel 43 als 44 even aanpassen. Ik weet niet meer hoe die dingen groter of kleiner uitvallen. Enne in amerika komen er ook nog verzendkosten bij. Dus ik ga ze 15 januari maar gewoon bij footlocker halen![]()
Om welke schoenen gaat het nu:) JOrdans of 180squote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:34 schreef TeazNutz het volgende:
Ok,
Ik heb iemand gevonden die ze verkoopt.
Tis wel via internet, hij vraagt er ¤ 130 per paar voor.
En heeft bijna alle maten, ik heb ze besteld in US 8.5 = eur42
Ben benieuwd!
Dat mag ik toch aannemen van wel? Naar welke zaken kan ik beter gaan dan in Regio eindhoven?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan pas je ze eerst in NL en bestel je ze alsnog op internet. Scheelt je echt veel geld. En wie zegt trouwens dat FL ze krijgt.
Als het retro Jordans zijn dan is de kans wel groot dat je neppers krijgt opgestuurd. Vooral omdat hij ook bijna alle maten nog heeft. Er zjin zo ontzettend veel neppers van Jordans in omloop. Zie ook mijn vorige post op pagina 2 met links naar kenmerken van fake jordans.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:34 schreef TeazNutz het volgende:
Ok,
Ik heb iemand gevonden die ze verkoopt.
Tis wel via internet, hij vraagt er ¤ 130 per paar voor.
En heeft bijna alle maten, ik heb ze besteld in US 8.5 = eur42
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |