Daarvan klopt de kleur nu ik hem zo van dichtbij zie eigenlijk ook voor geen meter. Dat geel/groen is heel anders van kleur dan het origineel. Deze lijkt meer op appeltjesgroen. Wat is daar nou zo moeilijk aan om die kleur hetzelfde te krijgen?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alleen de middelste kleurstelling is ok.
Ja maar die vind ik niet zo extreem anders als die gele.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:38 schreef Modus het volgende:
De allereerste roze/blauwe verschilt ook qua kleurtint van de nieuwe versie.
Vroeger bij de sportzaak bij mij in de buurt hadden ze een glazen etalage in de winkel staan. Met de air 180 erin (die gele) 1 gewone schoen, 1 schoen door de helft gezaagdquote:Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat ik ook altijd deed, was een schoenen verticaal doormidden zagen. Zodat je een doorsnee van de schoen had, en goed de air units kon bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:07 schreef fisico het volgende:
Het is voor de oudere jongere onder ons gewoon 'de' schoen.
Die zijn gaafquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:54 schreef Sjabba het volgende:
Dit zijn die pump 180's;
[afbeelding]
Edit; Vergat erbij te zetten dat deze echt lelijk zijn...
je hebt ze gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:54 schreef Sjabba het volgende:
Dit zijn die pump 180's;
[afbeelding]
Edit; Vergat erbij te zetten dat deze echt lelijk zijn...
quote:
fijn he die vrije keuze?quote:Op zondag 26 december 2004 17:10 schreef Enyalius het volgende:
nike is 1 van de ergste schoenen ooit uitgevonden.
ze zijn lelijk
ze zitten voor geen meter
ze gaan snel kapot vergeleken met andere schoenen
ze zijn hartstikke duur voor een paar schoenen.
als ik gympen draag dan koop ik wel van die 20euro weg gooiertjes. die zijn goedkoper en gaan nog langer mee ook.
ontzettend gave schoenen! deze zou in nederland uit komen? op hoeveel euro's mag ik rekenen? mag ik wel alvast gaan sparen danquote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef Absinth het volgende:
Komen deze ook weer op de markt? Air Jordan V
[afbeelding]
Ze zullen hier in NL denk ik zo'n 130 euro gaan kosten.quote:Op zondag 26 december 2004 21:06 schreef amornl87 het volgende:
[..]
ontzettend gave schoenen! deze zou in nederland uit komen? op hoeveel euro's mag ik rekenen? mag ik wel alvast gaan sparen dan
(kennis van me pa zegt dat ze voor omgerekend 80 eurootjes in amerika te koop zijn, hij zegt ik neem ze mee als ik terug kom uit amerika, daar wil ik dus niet op vertrouwen)
Je hoeft niet te reageren in een topic hoor.quote:Op zondag 26 december 2004 17:10 schreef Enyalius het volgende:
nike is 1 van de ergste schoenen ooit uitgevonden.
ze zijn lelijk
ze zitten voor geen meter
ze gaan snel kapot vergeleken met andere schoenen
ze zijn hartstikke duur voor een paar schoenen.
als ik gympen draag dan koop ik wel van die 20euro weg gooiertjes. die zijn goedkoper en gaan nog langer mee ook.
ontzettend gave schoenen! deze zou in nederland uit komen? op hoeveel euro's mag ik rekenen? mag ik wel alvast gaan sparen danquote:Op zondag 26 december 2004 21:06 schreef amornl87 het volgende:
[..]
ontzettend gave schoenen! deze zou in nederland uit komen? op hoeveel euro's mag ik rekenen? mag ik wel alvast gaan sparen dan
(kennis van me pa zegt dat ze voor omgerekend 80 eurootjes in amerika te koop zijn, hij zegt ik neem ze mee als ik terug kom uit amerika, daar wil ik dus niet op vertrouwen)
For those who care: ik heb deze Air Force 180 vandaag reeds bij een winkeltje in Den Haag zien staan.quote:Op maandag 27 december 2004 19:52 schreef Modus het volgende:
De Air Force 180 is op de site van een Berlijnse winkel al te bestellen voor 130 euro.
http://www.nortberlin.com/index.php?event=product.detail&id=420
[afbeelding]
Ik denk dat er wel liefhebbers zijn. Als je weet wanneer de Air 180 running ergens te koop is let us knowquote:Op donderdag 30 december 2004 01:11 schreef Modus het volgende:
[..]
For those who care: ik heb deze Air Force 180 vandaag reeds bij een winkeltje in Den Haag zien staan.
Man je was 3 toen air 180 op de markt waren. Jij hebt Nikes alleen meegemaakt in de gabber periode en zelfs toen was je jaar of 8.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:15 schreef Modwire het volgende:
Nike is echt gewoon zooooooooooo ontzettend lelijk...
Niet te geloven dat ik ze zelf ook ooit mooi vond, en dat ik ze zelfs gedragen heb...![]()
![]()
Jij hebt dat tijdperk toch niet mee gemaakt. Die hype van toen, en die zul je nu niet meer snappen. Natuurlijk zien die dingen er niet uit. Maar meeste mensen halen ze puur uit jeugd sentiment net als ik. 350 gulden was toen een kapitaal iedereen praatte erover en iedereen wilde ze.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:19 schreef Modwire het volgende:
Ja, idd, en daar schaam ik me nog voor...
edit: ik heb uiteraard die Nike Air 180 nooit aangehad, en daar kan ik alleen maar blij om zijn eigenlijk :x
goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Voor zover ik weet, worden die ook opnieuw uitgebracht. Maar mèt kleinere airunit, zoals alle 'nieuwe' 180s.
Ah, plaatje gevonden. Hierboven dus de originele, hieronder 2x een sample van 2005.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staan voor $125 in een 2005 Nike folder.
Op ebay staat een originele, in een maat 41.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:53 schreef amornl87 het volgende:
goed nieuws, Concrete in Den Haag heeft deze sinds kort binnen, de air 180 zouden ze waarschijnlijk nog wel binnenkrijgen, erg relaxte winkel
* amornl87 maakt reclame voor Concrete, www.concrete.nl
Waar besteld?quote:Op maandag 3 januari 2005 08:23 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Ik heb zojuist de wit/rood/blauwe 180s besteld en krijg ze als alles mee zit over 3 dagen!!
Zodra ik ze heb zal ik hier een verslag neerzetten
Nee, de Air Jordan V komt niet meer denk ikquote:Op zondag 26 december 2004 21:06 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Geloof me. Die wil jij echt niet op E-bay bestellen. 95% van de jordans op Ebay zijn echt fake. Hoe mooi ze ook eruit zien..........quote:Op maandag 3 januari 2005 12:21 schreef Darklight het volgende:
Air Jordan V![]()
[afbeelding]
Ga ze denk ik via Ebay bestellen, maar er worden ook veel fakes aangeboden
Ik heb eens originele AirJordan VI's (geen reissues) via Ebay gekocht en die waren zo echt als het maar kan. Volgens mij valt het kwa nepschoenen wel mee op Ebay...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geloof me. Die wil jij echt niet op E-bay bestellen. 95% van de jordans op Ebay zijn echt fake. Hoe mooi ze ook eruit zien..........![]()
Ok ben maar eigenwijs. De reissues van Jordan is 90% nep op Ebay. Vaak moeilijk te herkennen maar voor kenners niet moeilijk. Als je van plan bent om er een te kopen adviseer ik je om de foto te laten zien in het crookedshoes forum. Daar zitten kenners en die zien of het nep of niet nep is. En aangezien ik daar vaak op zit is meestal 90% van de jordan's op ebay nep.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:21 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
[..]
Ik heb eens originele AirJordan VI's (geen reissues) via Ebay gekocht en die waren zo echt als het maar kan. Volgens mij valt het kwa nepschoenen wel mee op Ebay...
De Huarache mag ook wat mij betreft permanent terug in het assortiment... heb noge en paar in me kast liggenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:36 schreef Puur het volgende:
Kwam deze schoen maar terug!
Nog nooit zulke lekker lopende schoenen gehad..
[afbeelding]
Nike Air Hurache.
Behalve de 180 en de Hurache kan en kon ik nooit wat met Nike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |