Jezus wat zijn die nieuwe 180's lelijk! Ronduit nep, in alle opzichten. Het lijkt wel een scapino-versie met een nike-teken erop geplakt. Heiligschennis!quote:Op maandag 17 januari 2005 21:52 schreef Modus het volgende:
OK, voor degenen die nog niet overtuigd zijn, het origineel en de retro (onder):
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de onderkant wordt het verschil helemaal duidelijk:
[afbeelding].
Vooraan de retro Air Force 180, links de retro 180, verder achteraan 3 originele 180's.
[afbeelding]
Veel plezier met kopen..
Bij die neppe Jordans is het airkussen heel dun, en de stof ziet er niet uit bij die neppe Jordans, sommige zijn zelfs van leer, en dat zijn de originele nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:50 schreef danni het volgende:
Ik wil binnekort een paar air jordan V aanschaffen![]()
Maakt me niet uit of ze nep zijn of niet. Voor de prijs van 29- GBP. gok ik het er wel op
Maar ik vraag me dus af he.. bij die 'echte' nepperds (huhuh)
, 1. wat kan ik verwachten kwa nepheid? Zit er dan geen airsole in neppe air-jordan v's?
snap het niet, die nepperds kunnen kwa uiterlijk wel erg op het 'origineel'
De onderkant..quote:Op maandag 17 januari 2005 21:52 schreef Modus het volgende:
OK, voor degenen die nog niet overtuigd zijn, het origineel en de retro (onder):
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de onderkant wordt het verschil helemaal duidelijk:
[afbeelding].
Vooraan de retro Air Force 180, links de retro 180, verder achteraan 3 originele 180's.
[afbeelding]
Veel plezier met kopen..
Hij heeft ook een ouderwetse broek strakke pijpjes, ziet er sowieso raar uit vind ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:52 schreef itsontoday het volgende:
Ja ze zijn vet, maar je moet ze wel met een wat wijdere broek dragen en je moet ze ook echt dragen dus niet zo netjes als je ze nu hebt. Anders wordt het snel fout.
'hij' bedankt je hartelijk voor de opmerkingen.quote:Hij heeft ook een ouderwetse broek strakke pijpjes, ziet er sowieso raar uit vind ik....
Was niet persoonlijk bedoeld joh iedereen heeft een andere smaak qua kleding en broeken. Ik zeg alleen ouderwets omdat tegenwoordig alles wat wijder loopt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:59 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
[..]
'hij' bedankt je hartelijk voor de opmerkingen.
Vind deze broek redelijk wijd, zeker t.o.v. een 501 oid. È jeans italiani...
en die lopen lekker! Heb ze nu aanquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Precies! Gewoon uit jeugdsentiment!
En ze lopen zeker lekker... beter dan mijn AirMax93's
Het wordt wel lekker uitgemelkt zeg.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Op de voorgrond 4 samples van kleuren die mogelijk op de markt gaan komen.
-edit- betere plaatjes gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het nietquote:Op maandag 24 januari 2005 23:10 schreef Uddel het volgende:
Volgens mij zie je hier over een tijdje alle Maroc's mee lopen..
fuck tha rest?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:50 schreef TeazNutz het volgende:
@Alex,
Top shoe!
Goed gedaan, fuck tha rest!
Nja vind ze namelijk wel wat weg hebben van de Nike Air Max 90's (of wat is het, die hoge witte), waar je die Maroc's ook altijd mee ziet lopen. Ze zijn lang niet hetzelfde als de 180's, maar het kan best dat die Maroc's hierop gaan lopen..quote:
Dus morgen naar Footlocker? Hebben ze door heel het land ze bij Footlocker al binnen? En verkocht ze als warme broodjes en hebben julllie genoeg maten binnen gekregen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef GAMED0G het volgende:
We hebben ze vandaag binnen gehad bij Footlocker....
Retail: ¤120,-
En bij vele winkels in Adam heb je de Air Force 180 ook al, prijs rond de 135,-
Hier ook, maar de zwarte met rozequote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus morgen naar Footlocker? Hebben ze door heel het land ze bij Footlocker al binnen? En verkocht ze als warme broodjes en hebben julllie genoeg maten binnen gekregen?
Ik was bij footlocker geweest. Maar ze hebben alleen die zwarte 180's die nieuwe 2005 kleur. Ik zoek echter die marineblauwe/witte. Maar daar moest ik volgens footlocker nog even op wachten!quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef GAMED0G het volgende:
Volledige maatserie..vandaag in de winkel..zal kijken hoe ze gaan!
Zucht.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik was bij footlocker geweest. Maar ze hebben alleen die zwarte 180's die nieuwe 2005 kleur. Ik zoek echter die marineblauwe/witte. Maar daar moest ik volgens footlocker nog even op wachten!
Zijn ze in Den Haag wel al te koop in kleine winkeltjes? Of ook alleen de zwarte zoals bij footlocker?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Zucht.. Ik wil niet zeuren hoor, maar het is al meer dan eens gepost hier. Concrete Den Haag heeft ze al een tijdje, en ik begreep SubZero (Utrecht, Amsterdam) ook. Bij Concrete staan ze ook op de site. Ik vraag me af of ze snel bij Footlocker terecht zullen komen, geruchten gingen al dat FL als eerste kleur de zwart/rode zou krijgen.
Waar heb je die huarache's gekocht? Bij welke winkel? Zijn het die je in je avatar hebt staan? Zijn cool man! Wat kosten ze?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef krammetje het volgende:
Gister nog huarache's gekocht in duitsland
Bij Footlocker in Enschede stonden de nieuwe huarache's nog niet. jammer
Morgen toch maar de 180 ophalen , gewoon omdat ik ze vroeger niet kreeg
In eindhoven hebben ze de Air 180 wel degelijk! Footlocker heeft ze gewoon....echter alleen de zwarte....de witte zijn voor zover ik weet nergens te krijgen in de buurt van eindhoven....je zal dus naar utrecht moeten....quote:Op maandag 31 januari 2005 00:04 schreef jpg97 het volgende:
shit..in Eindhoven hebben ze de Air 180 niet... waar kan ik ze kopen in de omgeving van eindhoven?
Ja en dan bedoel ik ook nog de Air Force 180quote:Op maandag 31 januari 2005 02:09 schreef wetmax het volgende:
[..]
In eindhoven hebben ze de Air 180 wel degelijk! Footlocker heeft ze gewoon....echter alleen de zwarte....de witte zijn voor zover ik weet nergens te krijgen in de buurt van eindhoven....je zal dus naar utrecht moeten....![]()
Misschien een keer een topic van begin af aan lezen???quote:Op maandag 31 januari 2005 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja en dan bedoel ik ook nog de Air Force 180
die zal wel helemaal nergens te krijgen zijn....
Nee helaas niet in die kleuren,quote:Op maandag 31 januari 2005 02:08 schreef wetmax het volgende:
[..]
Waar heb je die huarache's gekocht? Bij welke winkel? Zijn het die je in je avatar hebt staan? Zijn cool man! Wat kosten ze?
Je koopt 2 paar schoenen in 2 dagen? toemaar![]()
een echte sneakerfreak
![]()
Die van je avatar heeft patta, (zie www.patta.nl)...welke kleuren heb jij dan gekocht? en hoe duur?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:42 schreef krammetje het volgende:
[..]
Nee helaas niet in die kleuren,
Had ze wel gevonden in engeland maar die gene wou ze niet naar nederland versturen
Heeft iemand nog foto's van de nieuwe huarache kleuren?![]()
idd:quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef wetmax het volgende:
[..]
Die van je avatar heeft patta, (zie www.patta.nl)...welke kleuren heb jij dan gekocht? en hoe duur?
zijn dat diegene die ze bij Sub Zero hadden?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:22 schreef krammetje het volgende:
ik heb de huarache LE gekocht met leer aan de voorkant i.p.v stof
in blauw /wit/creme/bruin
ja Footlocker Nieuwendijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef MikeAir het volgende:
De Footlocker in Haarlem heeft de Huarache natuurlijk weer niet (de 180's trouwens ook niet).![]()
Weet iemand of ze in amsterdam verkrijgbaar zijn?
ja i.d.d. die zijn het.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zijn dat diegene die ze bij Sub Zero hadden?
Bne ik geweest, heb 44,5, is hun grootste maat 44
95,-quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:23 schreef krammetje het volgende:
[..]
ja i.d.d. die zijn het.
ik heb ze via via bij een duitser gekocht ,alsdhet goed is zijn ze nu op de post.
ik kan even vragen of hij ook maat 44,5 heeft![]()
Wat kosten de nieuwe huarache's eigenlijk
Deze zijn echt prachtigquote:Op zondag 23 januari 2005 13:16 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Nee, geen idee of en wanneer deze ook in NL komen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:51 schreef Modus het volgende:
....
Dat heb ik toch een behoorlijke tijd geleden al gepost, met die foto van mijn sample.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:26 schreef sneaker76 het volgende:
Die foto's van die Air 180's lijken mij geen samples.. In de US kan je ze zelfs met ID krijgen, check http://nikeid.nike.com/metrodotpop/index.jhtml
Hmmm, dan doe ik zeker iets fout, want ik kom nooit zulke mooie 180s tegen op Ebay............quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:16 schreef krammetje het volgende:
Heb zojuist deze gekocht op e-bay
zijn sample schoenen en nog niet in de winkel verkrijgbaar.
[afbeelding]
zodra ik ze binnen heb zal ik even foto's maken
De AM1 valt niet opvallend groot of klein, dus lijkt het me geen probleem. Ik zou wel je Eur-maat als maat aanhouden, want US maten zijn voor dames en heren verschillend, en de classics zijn in NL vaak in heren- en damesmaten te krijgen. 44,5 is bv. in de US een mannenmaat 10,5 en vrouwenmaat een 12.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
![]()
is even achteraan, weet je toevallig of het save is als ik m'n AM classic maat aan houdt (staat wel US maat in en ga er ook wel van uit maar heb nog nooit AM 1's gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |