en die lopen lekker! Heb ze nu aanquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Precies! Gewoon uit jeugdsentiment!
En ze lopen zeker lekker... beter dan mijn AirMax93's
Het wordt wel lekker uitgemelkt zeg.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Op de voorgrond 4 samples van kleuren die mogelijk op de markt gaan komen.
-edit- betere plaatjes gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het nietquote:Op maandag 24 januari 2005 23:10 schreef Uddel het volgende:
Volgens mij zie je hier over een tijdje alle Maroc's mee lopen..
fuck tha rest?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:50 schreef TeazNutz het volgende:
@Alex,
Top shoe!
Goed gedaan, fuck tha rest!
Nja vind ze namelijk wel wat weg hebben van de Nike Air Max 90's (of wat is het, die hoge witte), waar je die Maroc's ook altijd mee ziet lopen. Ze zijn lang niet hetzelfde als de 180's, maar het kan best dat die Maroc's hierop gaan lopen..quote:
Dus morgen naar Footlocker? Hebben ze door heel het land ze bij Footlocker al binnen? En verkocht ze als warme broodjes en hebben julllie genoeg maten binnen gekregen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:40 schreef GAMED0G het volgende:
We hebben ze vandaag binnen gehad bij Footlocker....
Retail: ¤120,-
En bij vele winkels in Adam heb je de Air Force 180 ook al, prijs rond de 135,-
Hier ook, maar de zwarte met rozequote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus morgen naar Footlocker? Hebben ze door heel het land ze bij Footlocker al binnen? En verkocht ze als warme broodjes en hebben julllie genoeg maten binnen gekregen?
Ik was bij footlocker geweest. Maar ze hebben alleen die zwarte 180's die nieuwe 2005 kleur. Ik zoek echter die marineblauwe/witte. Maar daar moest ik volgens footlocker nog even op wachten!quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef GAMED0G het volgende:
Volledige maatserie..vandaag in de winkel..zal kijken hoe ze gaan!
Zucht.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik was bij footlocker geweest. Maar ze hebben alleen die zwarte 180's die nieuwe 2005 kleur. Ik zoek echter die marineblauwe/witte. Maar daar moest ik volgens footlocker nog even op wachten!
Zijn ze in Den Haag wel al te koop in kleine winkeltjes? Of ook alleen de zwarte zoals bij footlocker?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Zucht.. Ik wil niet zeuren hoor, maar het is al meer dan eens gepost hier. Concrete Den Haag heeft ze al een tijdje, en ik begreep SubZero (Utrecht, Amsterdam) ook. Bij Concrete staan ze ook op de site. Ik vraag me af of ze snel bij Footlocker terecht zullen komen, geruchten gingen al dat FL als eerste kleur de zwart/rode zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |