zijn dat diegene die ze bij Sub Zero hadden?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:22 schreef krammetje het volgende:
ik heb de huarache LE gekocht met leer aan de voorkant i.p.v stof
in blauw /wit/creme/bruin
ja Footlocker Nieuwendijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef MikeAir het volgende:
De Footlocker in Haarlem heeft de Huarache natuurlijk weer niet (de 180's trouwens ook niet).![]()
Weet iemand of ze in amsterdam verkrijgbaar zijn?
ja i.d.d. die zijn het.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zijn dat diegene die ze bij Sub Zero hadden?
Bne ik geweest, heb 44,5, is hun grootste maat 44
95,-quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:23 schreef krammetje het volgende:
[..]
ja i.d.d. die zijn het.
ik heb ze via via bij een duitser gekocht ,alsdhet goed is zijn ze nu op de post.
ik kan even vragen of hij ook maat 44,5 heeft![]()
Wat kosten de nieuwe huarache's eigenlijk
Deze zijn echt prachtigquote:Op zondag 23 januari 2005 13:16 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Nee, geen idee of en wanneer deze ook in NL komen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:51 schreef Modus het volgende:
....
Dat heb ik toch een behoorlijke tijd geleden al gepost, met die foto van mijn sample.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:26 schreef sneaker76 het volgende:
Die foto's van die Air 180's lijken mij geen samples.. In de US kan je ze zelfs met ID krijgen, check http://nikeid.nike.com/metrodotpop/index.jhtml
Hmmm, dan doe ik zeker iets fout, want ik kom nooit zulke mooie 180s tegen op Ebay............quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:16 schreef krammetje het volgende:
Heb zojuist deze gekocht op e-bay
zijn sample schoenen en nog niet in de winkel verkrijgbaar.
[afbeelding]
zodra ik ze binnen heb zal ik even foto's maken
De AM1 valt niet opvallend groot of klein, dus lijkt het me geen probleem. Ik zou wel je Eur-maat als maat aanhouden, want US maten zijn voor dames en heren verschillend, en de classics zijn in NL vaak in heren- en damesmaten te krijgen. 44,5 is bv. in de US een mannenmaat 10,5 en vrouwenmaat een 12.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
![]()
is even achteraan, weet je toevallig of het save is als ik m'n AM classic maat aan houdt (staat wel US maat in en ga er ook wel van uit maar heb nog nooit AM 1's gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |