Waar is Wup trouwens?quote:Op maandag 27 december 2004 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en wie was alweer foetsie voor sop goed en wel begonnen was?![]()
www.flirtdefilm.nlquote:Op maandag 27 december 2004 19:06 schreef Airelle het volgende:
Trailer van 'Flirt' (o.a. met Kim Pieters) op RTL Boulevard.
Ziet er wel leuk uit.
Wat zijn die losers toch onverbeterlijkquote:
Wat gebeurde der dan,, heb vandaag gemistquote:Op maandag 27 december 2004 20:03 schreef Airelle het volgende:
Wat een rotcliff!
Hugo en Lulleo hebben besloten om Hoertje Isarin twee weken onbetaald te vertroetelen en daarna mag Hoertje Isarin kiezen wie van de twee lullo's ze 't liefste beetpakt.quote:Op maandag 27 december 2004 20:39 schreef Woelli het volgende:
Wat gebeurde der dan,, heb vandaag gemist![]()
aah,, dus veel heb ik niet echt gemistquote:Op maandag 27 december 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hugo en Lulleo hebben besloten om Hoertje Isarin twee weken onbetaald te vertroetelen en daarna mag Hoertje Isarin kiezen wie van de twee lullo's ze 't liefste beetpakt.
quote:Op maandag 27 december 2004 21:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
aah,, dus veel heb ik niet echt gemist
Inderdaad,en het acteerniveau was ook erg laag.quote:Op maandag 27 december 2004 21:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
niet echt nee.
allemaal saai gelul vandaag.
het gaat wel erg lekker met onm hequote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad,en het acteerniveau was ook erg laag.![]()
GTST is op het moment ook niet helemaal oke.quote:Op maandag 27 december 2004 22:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
het gaat wel erg lekker met onm he
maar dat draait binnenkort wel weerquote:Op maandag 27 december 2004 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
GTST is op het moment ook niet helemaal oke.![]()
Wie dan?quote:Op maandag 27 december 2004 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar dat draait binnenkort wel weer
want als bing der is is zijn er gelukkgi 4 lekkere jongen
Bas Muijs, Koert Jan de Bruijn, Joris Putman en Everon Jackson Hooiquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie dan?
Inge Schrama is trouwens 100 x lekkerder.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 22:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
het gaat wel erg lekker met onm he
Ik had Kat expliciet gevraagd om dat nou niet te zeggen... doet ze 't toch!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef MirSus het volgende:
Katarina net bij Lijn4...leuke meid wel! (vind d'r een stuk beter dan Shirina in elk geval!)
Haar vriend heet Iwan... heb je ons iets te vertellen Iwan?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had Kat expliciet gevraagd om dat nou niet te zeggen... doet ze 't toch!![]()
Dit interview was tenminste iets spontaner en vlotter dan dat van gisterquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef MirSus het volgende:
Katarina net bij Lijn4...leuke meid wel! (vind d'r een stuk beter dan Shirina in elk geval!)
En voor Annemieke was het het zwaarste dat Do v. Vliet vertrok... goed ge-antwoord u gaat door naar de volgende ronde![]()
Nog bedanktquote:Op maandag 27 december 2004 15:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm half 11 tot 11 uur denk ik weet niet 100%
Liefje, dat klinkt erg vreemd uit jouw mond, gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 27 december 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet Joyce er vandaag lekker uit!?
Misschien zijn Annemieke en Katerina ook spontaner??quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dit interview was tenminste iets spontaner en vlotter dan dat van gister.
Katerina viel me 100 procent mee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Misschien zijn Annemieke en Katerina ook spontaner??
DAt kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Katerina viel me 100 procent mee.
Maar volgens mij lag het meer aan de interviewers.
Annemieke was echt cool!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef MirSus het volgende:
En voor Annemieke was het het zwaarste dat Do v. Vliet vertrok... goed ge-antwoord u gaat door naar de volgende ronde![]()
shirina is juist lachenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Annemieke was echt cool!!!mijn respect voor annemieke!!!
en Katarina viel mij reuze mee......tis idd echt een leuke spontane meid jammer dat ze zo een doos moet spelen!
* Orginial hoop dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Bas Muijs, Koert Jan de Bruijn, Joris Putman en Everon Jackson Hooi![]()
Daar zit toch echt een kern van waarheid inquote:
als ze niet gaat miepen over Britneys enzo is ze wel leuk....quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:28 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Daar zit toch echt een kern van waarheid in![]()
Ik vind Shirina met de dag leuker, gezelliger worden
hmmm,, nee hoor !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial hoop dat je een grapje maakt.![]()
yup ik !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:
is iemand al begonnen met een nieuw topic?
geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:41 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens waar is wup???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |