jah toch,, jijquote:Op zondag 26 december 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Hebben jullie met Kerst jullie buikjes lekker kogelrond gehapt?
Volgens IMDB niets.quote:Op zondag 26 december 2004 09:38 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat Anouck Klomp nu doet ??
Nee, ik volg een Afrikaans dieet.quote:Op zondag 26 december 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Hebben jullie met Kerst jullie buikjes lekker kogelrond gehapt?
net zoals jij niet snapt dat niet iedereen jou in z'n msn wil en dat niet iedereen in Sop wil mee spelenquote:Op zondag 26 december 2004 15:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ze begrijpt wel meer dingen niet.![]()
Wie gaf zich op voor een rol in SOP?quote:Op zondag 26 december 2004 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
net zoals jij niet snapt dat niet iedereen jou in z'n msn wil en dat niet iedereen in Sop wil mee speleniedere gek z'n gebrek
Costa toch?quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef babette21 het volgende:
neem aan, nu de kerst weer achter de rug is, dat we hier weer ontopic kunnen gaan.....
Niels is volgende week "in en in verdrietig".... en zo zien we 'm graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Huh ik kijk al een poosje naar RTL4.quote:Op maandag 27 december 2004 10:15 schreef MirSus het volgende:
Voor de fans :
Lijn4
'Ze spelen allebei in Onderweg naar Morgen, de één al 10 jaar, de ander net een paar maanden. De een is blond, de ander donker. Samen zijn ze Maandag bij ons te gast: Petra Kagchelland en Melline Mollerus, oftewel Iris en zuster Lisette. '
(zometeen dus!)
Petra spreekt idd erg rotterdams...Ik hou het ook maar de rest van de week in de gaten, heb het net half gekeken...wel leuk!quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef babette21 het volgende:
de vragen zijn altijd waardeloos, maar ik vond 't toch wel geinig...
filmpje met Lisetje en Renee over Bennie en Reina
en toen ze vroegen wat het meest dramatische was wat Lisette
had meegemaakt dacht ik meteen aan de paperjam haha....
Petra moet even leren om als Iris meer haar eigen stem te gebruiken;
veel minder irritant en somehow ook minder Rotterdams...
de rest van de week ook ONM'ers..... leuk leuk leuk....
Dat filmpje was inderdaad leuk!!quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef babette21 het volgende:
de vragen zijn altijd waardeloos, maar ik vond 't toch wel geinig...
hahaha, daar moest ik ook gelijk aan denken!quote:en toen ze vroegen wat het meest dramatische was wat Lisette
quote:de rest van de week ook ONM'ers..... leuk leuk leuk....
quote:Op maandag 27 december 2004 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
En ik dacht ook altijd dat ze gasten hadden voordat Gtst werd herhaald.
was een beetje zoeken,, maar had het wel gevonden om 10 uur en om 11uurquote:Op maandag 27 december 2004 11:49 schreef MirSus het volgende:
[..]
is ook zo, maar nu door de één uur durende GTST was dat schema eventjes anders vandaag!
quote:MA. 03-01-2005
Iris krijgt complimenten én fikse kritiek na haar onbezonnen actie. Tonnie neemt Hugo in vertrouwen over Kyra's gezondheidsklachten.
DI. 04-01-2005
Joyce maakt zich grote zorgen over het lot van Niels. Hugo ergert zich kapot aan Romeo en zet hem het ziekenhuis uit.
WO. 05-01-2005
Stijn heeft even geen tijd voor Sanne, en Chris maakt hier gebruik van door Evelien op te stoken.
DO. 06-01-2005
Ook al kost het haar handenvol geld, toch wil Renée niet alle banden met Gyman verbreken. Chris is aan het stoken om Stijn zwart te maken.
VR. 07-01-2005
Joost geeft Lizzy een aantal cadeau's, maar wie probeert hij eigenlijk te overtuigen van zijn liefde voor haar.
Ow.. ja ik kijk dit programma nooit eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef babette21 het volgende:
de vragen zijn altijd waardeloos,
Petra leek erg aardigquote:maar ik vond 't toch wel geinig...
en toen ze vroegen wat het meest dramatische was wat Lisette
Petra moet even leren om als Iris meer haar eigen stem te gebruiken;
veel minder irritant en somehow ook minder Rotterdams...
de rest van de week ook ONM'ers..... leuk leuk leuk....
is ze vast wel jaquote:Op maandag 27 december 2004 12:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow.. ja ik kijk dit programma nooit eigenlijk.
[..]
Petra leek erg aardig.
't lot van een onregelmatig werker.... That's the question en Lijn4....quote:Op maandag 27 december 2004 12:17 schreef Airelle het volgende:
Ow.. ja ik kijk dit programma nooit eigenlijk.
yep, leuke meid! [jammer dat ze niet kan acteren haha!!]quote:Petra leek erg aardig.
Ik leef met je meequote:Op maandag 27 december 2004 12:36 schreef babette21 het volgende:
't lot van een onregelmatig werker.... That's the question en Lijn4....
quote:yep, leuke meid! [jammer dat ze niet kan acteren haha!!]
Enige juiste antwoord: Joyce, Renee, Serge en Babettequote:Wie zijn de kinderen van Ed Couwenberg?Niels, Joyce en Victor Victor, Renee en Joyce Niels, Renee en Joyce
maar dat wisten we natuurlijk al....quote:Uitslag
Gefeliciteerd! Je hebt alle vragen goed. Je bent een echte ONM-kenner!
quote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
de yorin-site heeft weer 'n nieuwe quiz en ja hoor,
de eerste vraag klopt meteen alweer voor geen kant:
[..]
Enige juiste antwoord: Joyce, Renee, Serge en Babette
edit: maar desondanks
[..]
maar dat wisten we natuurlijk al....
haha ja precies!! (klinkt érrug bekend!quote:Op maandag 27 december 2004 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
't lot van een onregelmatig werker.... That's the question en Lijn4....
quote:yep, leuke meid! [jammer dat ze niet kan acteren haha!!]
ik had ze ook goedquote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
de yorin-site heeft weer 'n nieuwe quiz en ja hoor,
de eerste vraag klopt meteen alweer voor geen kant:
[..]
Enige juiste antwoord: Joyce, Renee, Serge en Babette
edit: maar desondanks
[..]
maar dat wisten we natuurlijk al....
kan alleen voor mezelf spreken maar na 12 quizen = 120 vragenquote:Op maandag 27 december 2004 13:34 schreef Airelle het volgende:
[sub]
Wanneer komt er weer zo'n Quiz van jou/Iwan?
kan ik me íets bij voorstellen!quote:Op maandag 27 december 2004 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan alleen voor mezelf spreken maar na 12 quizen = 120 vragen
ben ik wel 'n beetje door m'n inspiratie heen....
hmmm half 11 tot 11 uur denk ik weet niet 100%quote:Op maandag 27 december 2004 15:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat????
![]()
Volgende zomer weer een nieuwe ONM Zomer Quiz.quote:Op maandag 27 december 2004 13:34 schreef Airelle het volgende:
Wanneer komt er weer zo'n Quiz van jou/Iwan?
quote:Annemieke morgen
`quote:Op maandag 27 december 2004 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgende zomer weer een nieuwe ONM Zomer Quiz.![]()
dat zal wel een waardig en goed einde voor Niels zijn, hij verdient ook zo een einde.quote:Op maandag 27 december 2004 10:13 schreef babette21 het volgende:
je hoeft niet te spoileren hoor, geheimpjes kennen we hier niet...:)
Niels gaat een nieuw dieptepunt in... en er idd vandoor...
verschil met Vic: hij laat afscheidsbriefjes achter....
zal ie zichzelf dan toch van een rots af gaan werpen?!?!?
* Babette krijgt sprankje hoop*
wie komen er vrijdag dang ??quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]dat vind ik wel leuk want annemieke zie je niet zo vaak interviews geven...
woensdag zijn Jolanthe Kasbergen ( zij gaat Julia spelen in de brazilië lijn) en Annelieke Bouwers
donderdag zijn Eric Bouwman en Gürkan Kücüksentürk aan de beurt
als ik het zo zie dan wil ik alleen echt die van morgen wel zien en die van woensdag kijken of ze al iets over de Brazilié verhaallijn los laat.
de presentatie is echy knudde mja, het is wel weer promo voor ONM!
op vrijdag staat er van ONM sterren niets vermeld op de www.lijn4.nl site ik ga ervan uit en ook omdat het oudjaars dag is niemand. Ik denk dat ze die programmering helemaal wijden aan oud&nieuw!quote:
oke !!quote:Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op vrijdag staat er van ONM sterren niets vermeld op de www.lijn4.nl site ik ga ervan uit en ook omdat het oudjaars dag is niemand. Ik denk dat ze die programmering helemaal wijden aan oud&nieuw!
en wie was alweer foetsie voor sop goed en wel begonnen was?quote:Op zondag 26 december 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie gaf zich op voor een rol in SOP?![]()
Op vrijdag komen Nikkie, Jasmine en Robinquote:Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op vrijdag staat er van ONM sterren niets vermeld op de www.lijn4.nl site ik ga ervan uit en ook omdat het oudjaars dag is niemand. Ik denk dat ze die programmering helemaal wijden aan oud&nieuw!
aiaiaiaquote:Op maandag 27 december 2004 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik had 1 foutje bij de quizwist het favo gerecht van robert de la haye niet zeker en ook niet wie er nu precies naar brazillie gingen... maar vrij eenvoudige vragen
ergens tussen half 11 en 11 inderdaad als 't goed is! (als ze zich morgen wel aan de gewone programmering houden tenminste! maar dat zal wel!)quote:Op maandag 27 december 2004 15:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm half 11 tot 11 uur denk ik weet niet 100%
quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]dat vind ik wel leuk want annemieke zie je niet zo vaak interviews geven...
quote:Op maandag 27 december 2004 17:50 schreef MirSus het volgende:
[..]
ergens tussen half 11 en 11 inderdaad als 't goed is! (als ze zich morgen wel aan de gewone programmering houden tenminste! maar dat zal wel!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |