abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24812040
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 03:42 schreef merlin693 het volgende:
again @ the_stranger

[afbeelding]

dit likt mij een PDE

heb je meer voorbeelden van rotatie trails als gevolg van turbulentie van het vliegtuigframe ?

anders moet dit weer een van die test projects zijn !

(kan nml de detonatie Freq nog niet htuisbrengen )
Ik denk dat het patroon wat je ziet ontstaat door het zeer snel, maar wel onregelmatig oplossen van de contrail. Ik zie ze wel vaker en Ridvan heeft zelfs een foto gepost

Verder kun je in dit topic ook wel meer foto's vinden die (lichtelijk) op de foto van jou lijken...

Ook op deze foto is het te zien:

ps. ben ik de enige die bij het openen van dit topic een popup krijg om mijn username en password in te vullen om verbinding te krijgen met:
www.countyofessex.on.ca ???
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:45:09 #277
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24814034
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:19 schreef The_stranger het volgende:

[..]

ps. ben ik de enige die bij het openen van dit topic een popup krijg om mijn username en password in te vullen om verbinding te krijgen met:
www.countyofessex.on.ca ???
Nee, klopt, komt door de post van smash789
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:22:26 #278
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_24815597
Uit mijn zolderkamer, alhoewel ik zeg dat het gewoon contrails zijn.....

Klik op de foto voor een grotere versie van +/- 900kb
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_24824732
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef T2012 het volgende:

Handig voordeel, debunkers zijn er niet toegestaan, daar dus geen kinder praktijken en niet te bevatten halfgare moderatie zoals hier. Misschien zie ik je daar ooit.
Er is er maar een die zo luna is, DIZZER22 of moet ik zeggen PARALIEN misschien RAYDEN anders WESLEY hoe dan ook er kan er maar een de gekste zijn.
pi_24829045
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 02:17 schreef Aurora025 het volgende:
Voor de chemtrail debunkers. Patent op sprayen van chemische substanties door vliegtuigen.

[afbeelding]
[afbeelding]
De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.
pi_24829171
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.
Dat is nu net het zwakke punt in het hele verhaal, niemand weet waartoe chemtrails dienen... Volgens de een zijn ze positief voor de mens en zijn omgeving, volgens de ander zijn ze bedoeld om 50% van de mensheid uit te roeien...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24841896
Heb me nog niet ziek, gedesorienteerd, anders gevoeld. Heb nog nooit zo'n web van contrails gezien in mijn buurt maar ik woon dan ook niet in de buurt van een vliegveld.
pi_24841975
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef Darksoulz het volgende:
Heb me nog niet ziek, gedesorienteerd, anders gevoeld. Heb nog nooit zo'n web van contrails gezien in mijn buurt maar ik woon dan ook niet in de buurt van een vliegveld.
Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_24842359
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:45 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.
Bedankt dat je me de waarheid laat zien, zonder jou had ik in een eeuwige illusie geleefd. Mijn dank is groot
pi_24872542
lol

feitelijk zullen wij allen nooit met keiharde bewijzen kunnen komen, aangezien we niet eens de substantie aan sporen van mogelijke chemtrails makkelijk kunnen nagaan.

misschien dat Discovery er eens een keer een topic aan wil wijden. (Als je ziet hoe ze het ombouwen van autowrakken al spannend kunnen maken..)

woensdag 5 april 2006 @ 19:25:26 #286
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_36684435
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

offtopic
Ik stel liever aan de mods voor om al jpou posts uit mijn topic te verwijderen
/offtopic

vandaag ook weer zeer bewolkt!
oh elke wolk is een chemtrail?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 5 april 2006 @ 19:29:38 #287
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_36684603
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

feitelijk zullen wij allen nooit met keiharde bewijzen kunnen komen, aangezien we niet eens de substantie aan sporen van mogelijke chemtrails makkelijk kunnen nagaan.
dat snap ik niet...waarom ga je niet gewoon eens onder een chemtrail liggen...en vang je die zooi op... ( )

dat kun je toch prima laten analyseren lijkt me? (ben geen scheikundige ofzo, maar toch)

of je huurt een keer een luchtballon...luchtsampletjes nemen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')